Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boppie zei:Amstel Radler 0.0 Limoen Munt........geen bitterballen erbij maar scones.
hansje36 zei:Een auto is wat mij betreft emotie. Een vergelijk tussen twee merken is al lastig.
Het gaat mij om de keus tussen diesel, benzine of benzine/hybride. Het merk is mij eigenlijk wel duidelijk.
Boppie zei:Het gaat gewoon gebeuren. Van pils met bitterballen, bamihapjes en frikandelletjes naar scones, petit fours en komkommerbroodjes.
Boppie zei:Is dat niet valsheid in geschrift plegen? Ik zou dat eens na horen bij de politie.
Idefiqs zei:Boppie zei:Is dat niet valsheid in geschrift plegen? Ik zou dat eens na horen bij de politie.
Zeker, even afwachten wat de verzekering zegt. Er is een afschrift, ik zou aangifte doen. Ik haat dat soort mensen, anderen opzadelen met jouw schuld.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Wat kan ze het geweldig vertellen, onze hoogleraar terrorisme, Beatrice de Graaf.
Ze vertelt hoe terrorisme en het geloof met elkaar verbonden zijn, maar ook over onze eigen strijd. Ze zegt dat Donald Trump het terrorisme The Evil noemt, en het daardoor buitensluit. Net zoals ook wij zaken als de jodenvernietiging en andere afschuwelijke gebeurtenissen niet kunnen verklaren. Maar er is ook het kwaad in onszelf. Ze maakt onder scheid in het Grote Kwaad en het Kleine Kwaad. Die eerste is zelfs het kwaad in onszelf, waar we allemaal mee geboren zijn. Maar waar vanuit Christelijke liefde ook een oplossing voor is. Dat kleine kwaad (met grote gevolgen) is het kwaad wat we buitensluiten,maar we moeten dat niet los van elkaar zien. Want van het één komt misschien wel het ander.
Gedurende de historie van de mensheid zijn er altijd pieken en dalen van geweld geweest. In de middeleeuwen was het leven een stuk onzekerder dan nu, we konden zomaar worden vernietigd door een vreemde groep soldaten, er waren ziekten die hele dorpen vernietigden, nee het leven van nu is een stuk veiliger. Al zijn er pieken en dalen, we zitten de laatste jaren weer in een piek.
https://portal.eo.nl/over-de-eo/pers/artikel/2017/10/uniek-pleidooi-van-beatrice-de-graaf-voor-christelijk-geloof/
hansje36 zei:Er zit ook park pilot op en actieve remassistent. (Remt automatisch af als je te dichtbij komt en geeft extra remkracht bij een noodstop)
afentoe zei:hansje36 zei:Er zit ook park pilot op en actieve remassistent. (Remt automatisch af als je te dichtbij komt en geeft extra remkracht bij een noodstop)
Allereerst uiteraard gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Die remassistent gaat wennen worden, laat me je dat uit ervaring vertellen. Ik rijd regelmatig in een Volvo met dit systeem en zit nu op het punt dat ik het soms irritant begin te vinden, zeker in druk verkeer zet ik hem nog wel eens even uit zodat ik alvast gas bij kan geven voordat ik van rijbaan wissel om bijvoorbeeld een vrachtwagen in te halen op de snelweg. Wellicht verschilt het per merk, maar ik vind het jammer dat ik in die wagen het systeem niet door bijvoorbeeld stevig gas te geven kan overrulen.
Idefiqs zei:Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Wat kan ze het geweldig vertellen, onze hoogleraar terrorisme, Beatrice de Graaf.
Ze vertelt hoe terrorisme en het geloof met elkaar verbonden zijn, maar ook over onze eigen strijd. Ze zegt dat Donald Trump het terrorisme The Evil noemt, en het daardoor buitensluit. Net zoals ook wij zaken als de jodenvernietiging en andere afschuwelijke gebeurtenissen niet kunnen verklaren. Maar er is ook het kwaad in onszelf. Ze maakt onder scheid in het Grote Kwaad en het Kleine Kwaad. Die eerste is zelfs het kwaad in onszelf, waar we allemaal mee geboren zijn. Maar waar vanuit Christelijke liefde ook een oplossing voor is. Dat kleine kwaad (met grote gevolgen) is het kwaad wat we buitensluiten,maar we moeten dat niet los van elkaar zien. Want van het één komt misschien wel het ander.
Gedurende de historie van de mensheid zijn er altijd pieken en dalen van geweld geweest. In de middeleeuwen was het leven een stuk onzekerder dan nu, we konden zomaar worden vernietigd door een vreemde groep soldaten, er waren ziekten die hele dorpen vernietigden, nee het leven van nu is een stuk veiliger. Al zijn er pieken en dalen, we zitten de laatste jaren weer in een piek.
https://portal.eo.nl/over-de-eo/pers/artikel/2017/10/uniek-pleidooi-van-beatrice-de-graaf-voor-christelijk-geloof/
Met respect, maar ik vind - met de voorhanden zijnde gegevens in de link - het een wat eendimensionale duiding van terrorisme. Hoogleraar of niet.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Haar bevinding is dat geloofsgenoten elkaar zelf moeten bestrijden. Oftewel een geradicaliseerde Christen die lid is van de KKK neemt weinig aan van een Moslim, maar misschien wel van iemand die ooit een kerkgenoot is geweest. En zo moet je geradicaliseerde jongeren die ooit in de moskee kwamen ook proberen terug te komen op het rechte pad. Geweld alleen is nooit een oplossing.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Deze dame is trouwens drie keer zo slim als al onze Vierkante Wielen hersenen bij elkaar, dat blijkt wel als je het interview goed hoort.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Je hebt nog even, Stroom sluit op 30 februari 2018.....
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Je kunt je ook afvragen waarom sommige jongeren radicaliseren. Uit onvrede met hun huidige leven, in België en Frankrijk word je mijns inziens ook niet vrolijk als je als werkeloze 'buitenlander' in een deprimerende wijk verblijft en er allerhande dure bakken voorbijrijden. Als de iman in de moskee dan zegt dat al die rijkdom slecht en verdorven is en je voelt je zelf ellendig, dan geeft dat een voedingsbodem.
Het is misschien daarom dat het gehele probleem hier minder speelt. Hier worden achterstandswijken beter aangepakt, er zijn speciale jeugdwerkers, we hebben een wijkpolitie die dichtbij de bevolking staat. Mijns inziens ligt daar ook de kern van de oplossing, in gesprek blijven in een vroeg stadium. En dan mogen we ook naar onszelf kijken, daar ligt ook een deel van het probleem waar De Graaf pijnlijk de vinger op legt. Het Grote Kwaad in onszelf. Niet leuk om te horen, wel waar als je in de spiegel kijkt.
Joost zei:. Hebben we in 1948 een grote fout gemaakt de staat Israel op te richten.