Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Zoals ik eerder zei, jullie kennen de laatste CD vast niet, kan ook niet want die kwam gisteren uit.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Ik heb wel eens met een (best slimme) man een gesprek gehad over de oorsprong van de Aarde, hij kwam uit Urk en was streng gelovig. Hij kon ook niet begrijpen dat de wetenschap van nu anders zegt dan de (al dan niet figuurlijke) bewoordingen uit de Bijbel.
Soloman zei:Het is heel moeilijk. We zitten nog met de oude erfenis van vroeger en de betere inzichten van de huidige kerk die veel meer denkt in de maatschappij van nu en de wetenschap van nu. Ik zit er allemaal tussenin. Ik weet zeker dat als we 20 jaar verder zijn en de oude generatie is uitgestorven, met alle respect, we een veel gezonderde religie kunnen nastreven, waarbij iedereen gerespecteerd wordt en ook de wetenschap. Alleen moet ik wel zeggen dat je religie en wetenschap gescheiden moet houden.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Idefiks, hoe gaat het met de Corsa? Hoeveel km heeft deze intussen gemaakt? En de brommert?
Soloman zei:Zo, wat een vooruitgang!
Nieuw? :T
afentoe zei:en ja, dan heb ik het ook over de pastoors die hier een halve eeuw geleden de boel niet in de broek konden houden.
hansje36 zei:Mooie auto Idefiqs !! Even wat anders na de Corsa, maar snap je besluit.
Wij rijden nog een jaar of twee met de Corsa door. Nu ik verder weg woon van mijn werk is de diesel (nog steeds) een goede keus, ook gezien km stand (123.000) en omdat het allemaal proviciale weg is ook nog eens een stuk zuiniger.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Natuurlijk moeten misstanden aan de kaak gesteld worden, maar als bijvoorbeeld het leger, de scouting, sportclubs, noem tal van organisaties op, worden doorgespit dan weet ik zeker dat daar ook allerlei misstanden aan het licht komen in vergelijkbare aantallen. Dat wil niet zeggen dat je die van de kerk moet negeren, maar je moet het ook in perspectief zien.
Soloman zei:Als wordt hier gepleisterd en gepoederd in dit land.
afentoe zei:Schiet mij maar lek als een van mijn collega-trainers er dit soort voorkeuren op aanhoudt, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken,
Idefiqs zei:afentoe zei:Schiet mij maar lek als een van mijn collega-trainers er dit soort voorkeuren op aanhoudt, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken,
Dat zou ik maar niet doen, het staat niet op hun voorhoofd. Ook hebben ze geen bochel o.i.d. waar je ze aan kunt herkennen. De meesten vallen van hun stoel als ze horen dat een bekende tot zo iets in staat is.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Nou een hoop nare verhalen komen er voorbij.
Mooie Mondeo Ide! Ik zag een exact zelfde exemplaar op de laatste camping bij Lyon staan en dacht elke keer dat ik langsliep: waarom zie je zoveel Passats rondrijden en zo weinig Mondeo's? Die is echt veel fraaier.
Idefiqs zei:
Idefiqs zei:Dat vind ik nu een mooie Toyota!![]()
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Goh, kwam er een paar weken geleden toch een schuurvonst beschikbaar.....mijn vrouw wil pertinent geen andere auto, anders had ik hem gekocht voor 750 euro.
![]()

Idefiqs zei:Dat waren de tijden dat ik bij het bestellen van een nieuwe Kadett een rechter buitenspiegel moest aanvinken op de optielijst. Net als een klokje, anders zat er een plastic plaatje voor je snufferd...![]()