A
Anoniem
Guest
@hansje36: heb net je review gelezen en de foto's bekeken. Mooie bak, veel plezier ermee! (gaat vast wel lukken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Join the club!:Thansje36 zei:Zeg maar gewoon Hans
Er zijn er hier wel meer met "een dikke bak".
Denk aan Meeuw met zijn Audi, Idefiqs met de Mondeo, Soloman met de Camry en Moons met die hele dikke bak (ben het merk even kwijt)
En menigeen zou jouw Volvo daar ook onder scharen.
Ik vind de Europese Toyota wel wat minder.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Ha ha mooi Hans, de Volvo is zo'n beetje de leaseKadett van deze tijd.....maar voelt wel stevig aan. Dat is zeker waar. Al viel me de Yaris (toch een klasse kleiner en gevoelsmatig een minder 'dik' merk) van het weekend zeker niet tegen. Ik zou zou weer 'terug' kunnen naar een Toyota, maar dan wat groter dan een Yaris, ook al is het om de caravan te trekken.
Soloman zei:Ik vind de Europese Toyota wel wat minder.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Ha ha mooi Hans, de Volvo is zo'n beetje de leaseKadett van deze tijd.....maar voelt wel stevig aan. Dat is zeker waar. Al viel me de Yaris (toch een klasse kleiner en gevoelsmatig een minder 'dik' merk) van het weekend zeker niet tegen. Ik zou zou weer 'terug' kunnen naar een Toyota, maar dan wat groter dan een Yaris, ook al is het om de caravan te trekken.
Zit hard, is stuiteriger, minder comfortabel.
Ik kan vergelijken, want ik heb wel een hele rits aan garage-leenauto's gehad.
Moet wel eerlijk zeggen, de Yaris was daarbij wel de fijnste. Ergste was de Aygo, daar moest je echt keihard mee aan het werk om met dat ding in te voegen. Die toeren alleen al, de zonnekleppen vielen net niet van het dak. Vreselijk.
Soloman zei:Als Hansje nog even doorgaat met het aanschaffen van dikke bakken moet hij straks voor een vrachtwagen-rijbewijs.
hansje36 zei:Ik vraag mij nog steeds af waarom stadsbussen geen start-stop systeem hebben. Scheelt bij haltes een hoop aan uitstoot !
Soloman zei:Ik vind dat start-stop-systeem ontzettend irritant. Loop je bij de stoplichten en je hoort startende auto's.
En ik vraag me af of het wel zo zuinig is. Het starten van een auto kost meer energie dan even stilstaan. Volgens mij is het gewoon een hype, net zoals hybride auto's (elektriciteit moet opgewekt worden en dat doen ze met..... drie keer raden....., ja kolencentrales!)![]()
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Jan, het is akelig stil. Het was bedoeld om een positieve discussie te krijgen, zodat je deze kant wellicht kon zien.
Boppie zei:4,80 is geen drol. Daar kan je met de beste wil van de wereld niet een fatsoenlijke maaltijd voor neerzetten.
hansje36 zei:Oude mensen eten weinig, één boterham, hooguit twee en merendeel met jam ( makkelijk weg te krijgen). Ook het warme eten is een kelin schepje van groente vlees en aardappelen ( of rijst, puree, etc.)
Soloman zei:hansje36 zei:Oude mensen eten weinig, één boterham, hooguit twee en merendeel met jam ( makkelijk weg te krijgen). Ook het warme eten is een kelin schepje van groente vlees en aardappelen ( of rijst, puree, etc.)
Ik ben het trouwens niet met je eens. We gaan regelmatig met onze ex-buurvrouw uit lunchen, die in een tehuis zit (tegen de 90 is ze) en ze werkt met gemak twee broodjes kroket weg. Met mosterd. En steen en been klagen over het avondeten. En terecht. Wij nemen vaak spullen mee.
Inderdaad komt het eten met bakken aan, maar ik moet het echt niet op mijn tafel zien. Sorry.
Voor vijf euro per maaltijd kun je trouwens uitstekend gekookte aardappels met jus op tafel zetten met verse groente en een gebakken schnitzeltje. Is dat dan zo moeilijk?
hansje36 zei:Een verpleeghuis kost 200 € per dag. Daar moet alles en iederen van betaald worden, van het hoofdkantoor tot de schoonmaakster.
Van het onderhoud van het gebouw tot gas/licht/water.
Eten/drinken/hulpmiddelen( zoals rolstoelen, aangepaste bedden) , de afdeling Welzijn, de fysio, ergo, of logopedie, de dietiste, de arts, de psycholoog, de verzorgenden. Eten/drinken, de tandarts, de incontinentiematerialen ( luiers) handdoeken, linnengoed, de wasserij, de bijscholing, de receptie, de schoonmaak, de facilitaire dienst, de technische dienst, de dominee, pastoor of geestelijk verzorger, de inrichting van meubels tot t.v.