gearhead zei:
Ik blijf echt bij mn standpunt. Ik zie de geslofte DS/CX/BX die-hard van deze "premium-poging" nou niet echt warm worden. En zo ja; dan is premium blijkbaar niet zo'n vies begrip. En zo nee; compleet logo-blind. En om maar meteen te roepen dat ik iets te zeiken zou moeten hebben slaat helemaal kant noch wal.
Ik mag me aangesproken voelen want volgens dit vervelend heerschap ben ik "gesloft" want ik rijd al zo'n 8-9 jaar dagelijks CX (die-hard is overigens een netter woord) Of ben ik juist niet "gesloft" omdat ik dit nieuwe model, als verstokt CX-rijder nog wel, wel op waarde weet te schatten??
Als oplettend lezer zou ik volgens het gequote heerschap compleet logo-blind zijn. Echter, als ik goed kijk, hebben we het over een nieuw logo, namelijk het DS-Logo. Inderdaad het logo van mijn geliefde merk is gerestyled, en ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daarvan vind. Blind lijkt me niet op z'n plaats, nee ik hoef niet naar de opticiën voor Logo-blindheid zoals deze gequote puber beweert.
Of jij nu wel of geen zeikerd bent kan ik niet helemaal beoordelen. Wel ben ik van mening dat je mij op een manier aanspreekt die ik op z'n zachts gezegd niet prettig vind. Mijn mening dat ik je een "vervelend heerschap" vind baseer ik op het feit dat je er blijkbaar lol in hebt om te lopen spammen op allerlei fora, en ook dit topic probeert vakkundig om zeep te helpen.
Toegegeven het is een kwaliteit, maar of de gemiddelde lezer hier nu op zit te wachten??????
Ik stel voor dat je je toon een beetje gaat matigen, en wanneer je een oordeel over een ander wilt vellen, in dit geval ik als CX rijder, dit gelieve direct aan mijn adres te doen. Ik kan prima zelf antwoord geven!
Terug naar waar het hier om gaat: Ik vind het een geweldig leuk autootje, helemaal van deze tijd. We leven niet meer in de jaren 70, het is inmiddels 2009...Dit is van deze tijd, ik voel me aangesproken door de vormtaal, de mogelijkheid tot personaliseren, en de uitstraling.
Dat geneuzel altijd over die tijden van de CX of DS of eend die niet meer terugkomen..... dat riep men ook al toen de BX uitkwam, en inmiddels is dit ook al zo'n verzamel icoon..... Geloof mij maar dat ten tijde van de introductie van de CX ook iedereen riep dat het geen waardige opvolger was voor de DS.....De tijd is niet 1974, is niet 1983 en al helemaal niet 1955........
Daar zit de werkelijke kracht van Citroën, zichzelf vernieuwen, met de tijd meegaan, een eigen gezicht houden, vaak tegen de stroom in.
Chapeau en welkom DS3!!