Citroën DS3: facelift @ p.8

WOF zei:
Je moet mij toch eens uitleggen hoe het komt dat jij niet met Google overweg kan. Als ik doe wat jij zegt staan 'we' onderaan de pagina. Dan doet het Xantiaforum het beter, die staan boven 'ons'.

Dan moet je ook " gebruiken in de zoek opdracht

"citroen dealer amersfoort" -> Zoek

Dan staan we boven aan.

ps. zelf (althans de zaak) een nieuwe DS3 besteld, VTI So Chic Sport Perfo Pakket, Navi, etc etc, Gris Thorium met Rouge dak en zwarte 17" velgen.
Ben benieuwd! En ja, bij Visscher Rivierenland (Gokhan). Top dealer!

Dan moet je ook " gebruiken in de zoek opdracht

Ah, dan is het geheel mijn vaudt. De post van Elaste niet goed gelezen. Mea Culpa, Elaste!

Gokhan is degene die mij de DS3 uitgeleend heeft en met wie ik al eens vaker over de DS3 en de configuraties geboomd had.

WOF
169-Smiley-msn.com-Personnages-.gif

No problem. Maar ga me niet zeggen dat ik Google verkeerd gebruik ;) .

Resultaten in Google zijn overigens sterk tijds-, persoons- en locatiegebonden. Het kan daardoor best zijn dat jij wat anders ziet dan ik. En met of zonder aanhalingstekens, plusjes, minnetjes, whatever levert inderdaad ook weer andere resultaten.

Overigens bedoelde ik eigenlijk ook zonder aanhalingstekens, en dan staan we inderdaad onderaan de eerste pagina. Foutje van mij. Maar 'ons' resultaat is nog steeds meerzeggender dan de omschrijving bij Rovam:

"Uw Citroën-dealer. zoek naar een dealer met behulp van de dealerlocator. Dealer * ... Rovam Amersfoort Verkoop en service. Nijverheidsweg Noord 61 ..."
Lekker nikszeggend en uitnodigend...

Ik laat de zaak hier hen maar eens bellen denk ik...

WOF zei:
Gokhan is degene die mij de DS3 uitgeleend heeft en met wie ik al eens vaker over de DS3 en de configuraties geboomd had.

Zelf 6 jaar met Gokhan gewerkt bij Visscher, aardige gozer! We zijn paar maanden geleden naar Brussel Motor Show geweest, ik zou en moest de DS3 zien.. En besteld dus hij ook weer blij... haha!

Ben benieuwd, zal de foto's posten. Wordt wel mei waarschijnlijk, misschien april levering...

Ik had symphatie met de DS3, maar dat is als de sneeuw voor de zon verdwenen als gevolg van hun reclamecampagne.

Het is m.i. erg dom om je af te zetten tegen bijvoorbeeld de fiat 500 of de MINI. Welke *dioot van reclamemaker gaat nu schrijven: Never look back, DS3 Anti Retro? :cry:En dat terwijl je a) het begrip "DS" van stal hebt gehaald b) het kleurenpalet van MINI nabootst en c) MINI in het vizier had bij het ontwerp.

Citroen had bij de reclameslogans uit moeten gaan van eigen kracht ipv zaniken over anti retro. Let op, over een paar jaar kijkt er geen hond om naar een DS3 en is de restwaarde gelijk aan een AX.

Zo jammer, ze hadden uit moeten gaan van hun eigen kracht.... Maar ja, het is blijkbaar de tijdgeest: anderen afzeiken om jezelf beter voor te doen. Op de lange duur wordt daar door heengeprikt.

Neem het ze niet kwalijk. Citroën heeft zich pas sinds kort in het premium segment gewaagd. Laten we het op onervarenheid houden....

Misschien is het onervarenheid....ik zie het als een mentaliteitskwestie; en wat mij betreft deugt die niet. Je ziet het wel vaker auto bezitters van een bepaald merk, die per definitie andere merken afkraken. Nergens voor nodig.

Die DS3 vond ik zo op het eerste gezicht een lekker ding, maar ja toen ze haar mond opendeed...... Dan liever het "retro-origineel"; is gekend lekker, is daarnaast beschaafd en het IQ laat niets te wensen over:p. Laten we eerlijk zijn de reclames voor de 500 en MINI zijn toch zoveel leuker (althans dat vind ik).

Feit is dat de Beetle/500/Mini 'meer' retro zijn dan deze DS. De lettercode is hetzelfde, maar verder is er nauwelijks sprake van een verband met de legendarische Citroën.

@ den Voetstuk

dus dan hoeft Citroen de lettercode DS ook niet te gebruiken, want als iemand het over een DS heeft, dan denk ik aan de Snoek en niet aan de DS3 (toch een beetje een wannabe MINI, je ziet mijn sympathie is verdwenen:)); Citroen had dan ipv DS bij wijze van spreken de lettercode QW kunnen nemen want die verwijst nergens naar. Dat zou dan pas echt anti retro zijn:T.

Hey! Er stond hier net eentje bij Pon kantoor in Amersfoort. Een grijze met een lichtblauw dakje :confused: beetje vreemde combi..maar goed, hij zag er wel erg leuk uit van een afstand! Dit wordt wel een eyecatcher hoor.

AudiQ zei:
dus dan hoeft Citroen de lettercode DS ook niet te gebruiken, want als iemand het over een DS heeft, dan denk ik aan de Snoek en niet aan de DS3
Citroën heeft de DS3 eerder als 'DS Inside' concept gepresenteerd. Citroën wil zeker geen retro-auto introduceren, maar oude waarden laten herleven. De oude waarden van de DS zijn gerecycled in de premiumreeks DS3, DS4, DS5. Het DNA van auto's van 'toen' in auto's van nu zeg maar. Niet je verleden ontkennen, zoals sommige merken doen, maar zeker ook niet op de retrotour gaan, zoals andere merken doen. Innovatie op grond van merkeigen waarden.

@Elaste
Oude waarden laten herleven? Oude waarden gerecycled? Een DS is een snoek, niet meer niet minder en zeker niet een DS die gerecycled is in een DS3:LOL:.

De marketingpietpraat van Citroen over anti-retro is gewoon zielig. Het is namelijk een teken van zwakte om een ander naar beneden te halen om jezelf beter voor te doen. Dan ben je bang voor de ander. Als Citroen zo anti-retro is waarom dan MINI willen kopiëren en zich daar tegen afzetten? Maar goed, we zullen zien hoe lang de DS3 het volhoudt; een mini van 6 jaar oud is mijns inziens nog steeds ok. Over 6 jaar kijken we nog een naar de DS3........

[size=medium]Citroën DS3 vs Mini Cooper vs Fiat 500[/size]

10310101044406251600x1060.jpg

10310101043401701600x1060.jpg

10310101044413601600x1060.jpg

10310101043424041600x1060.jpg

10310101043431231600x1060.jpg

Uitslag:
1. Abarth 500
2. Citroën DS3 1.6 VTi
3. Mini Cooper

Vergelijkingstest: https://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/248150/

Geeft maar weer eens aan dat AutoCar het meest objectieve autoblad van misschien wel de hele wereld is! (y) Een nationaal product is niet per se beter dan de rest.

Ik ben benieuwd naar de komende Autovisie, alleen laten ze in die test de Alfa Mito aantreden en de Seat Ibiza.

een abarth vergelijken met zo'n cheape ds3 is ook niet echt vergelijken dacht ik zo

ik vind dat je dit soort autos niet moet vergelijken op prijs maar op uitrusting en motorisatie. Een abarth moet je niet vergelijken met een 1.6VTI

btw: de 500 zou voor mij echt geen optie zijn om te vergelijken met een ds3, dies vele malen kleiner... als ik er een mocht kopen

Uitslag:
1. Abarth 500
2. Citroën DS3 1.6 VTi
3. Mini Cooper

Vergelijkingstest: https://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/248150/

Geeft maar weer eens aan dat AutoCar het meest objectieve autoblad van misschien wel de hele wereld is! (y) Een nationaal product is niet per se beter dan de rest.[/quote]

Hi:
Ik heb de test ff gelezen. Allereerst: Lees de ingezonden reacties eens. Dat zijn louter Britten en die ergeren zich aan de grammaticale missers in dit artikel. So much for the BEST CAR MAGAZINE.
Ten tweede is de DS3 wel de beste, maar niet de eerste keus 'at this moment in time'.
Door de 'blistering pace' vallen ze op de Fiat. Maar ja, wie rijdt er nu permanent op de limiet...... nobody.
Tenslotte las ik dat de Fiat veel meer missers heeft dan de Cit en de Mini.
De DS is "dynamically more composed" dan de Mini, een 'starre achteras' niet tegenstaande.

Dus, voor iedereen met een nuchtere kijk: De DS3.

Sowieso is de Abarth 500 het topmodel van de 500, daar waar de DS3 1.6VTi een variant met een sterke motorisering is. De Abarth is helemaal aangepast, de DS3 heeft gewoon een wat sterkere motor. Och, in elk geval worden de autootjes getest, daar hoef je de vergelijkende elementen ook weer niet voor te lezen.

den Voetstuk zei:
Sowieso is de Abarth 500 het topmodel van de 500, daar waar de DS3 1.6VTi tijdelijk de variant met de sterkste motorisering is. De Abarth is helemaal aangepast, de DS3 heeft gewoon een wat sterkere motor. Och, in elk geval worden de autootjes getest, daar hoef je de vergelijkende elementen ook weer niet voor te lezen.

Over je laatste regel: klopt.
Laten we al die (vergelijkings-) tests vooral niet te serieus nemen.

1.6 VTI (120pk) is uberhaupt niet de max versie, we hebben ook nog een 1.6 Turbo THP (155ong. pk) genaamd.

Maar maakt mij allemaal niet uit, binnenkort rij ik lekker de DS3 en ben heel benieuwd hoe hij het 4 jaar gaat doen met 40k km pj.

Afwachten tot eerste week van mei 2010!

rickm zei:
Ik heb de test ff gelezen. Allereerst: Lees de ingezonden reacties eens. Dat zijn louter Britten en die ergeren zich aan de grammaticale missers in dit artikel. So much for the BEST CAR MAGAZINE.
Ten tweede is de DS3 wel de beste, maar niet de eerste keus 'at this moment in time'.
Door de 'blistering pace' vallen ze op de Fiat. Maar ja, wie rijdt er nu permanent op de limiet...... nobody.
De DS is "dynamically more composed" dan de Mini, een 'starre achteras' niet tegenstaande.

Die reacties bekeek ik nét nadat ik mijn post had geplaatst :)

Daewoo-Chevrolet zei:
rickm zei:

Die reacties bekeek ik nét nadat ik mijn post had geplaatst :)

Kan jou zelden op een "misser" betrappen dus..... :D
Grt

Vandaag een proefrit gemaakt met de DS3. Ik had hem al een half jaar in mijn hoofd zitten en had hem al gezien op de beurs in Frankfurt. Wist al helemaal hoe ik hem wilde hebben, donkergrijs met bordeauxrood dak en idem leren bekleding. een plaatje!. Gereden met de Sport chic 155 pk. Auto ziet er erg leuk uit en rijdt voor een kleine auto heel goed. Motor is krachtig genoeg om flink te kunnen accelereren. De zit is matig, je zit namelijk vrij hoog, wel makkelijk, maar doet afbreuk aan een sportief gevoel. Had gelezen dat de schakelwegen lekker kort waren, maar dat valt tegen. De bak schakelt op zich verder prima. Vergelijk deze auto niet met een Mini, die is veel scherper. Bij de DS3 lijkt de auto vertraagd te reageren als je stuurt. De vering is wel veel soepeler dan de Mini, maar het blijft een korte auto en dat voel je. De kofferbak is verrassend ruim voor een auto van nog geen 4 meter. Het is jammer dat voor dit luxe product geen open dak, elktrische stoelverstelling en xenonverlichting te bestellen is. Misschien zou dat hem uit de markt prijzen. Toch echt een aanwinst voor Citroën, maar voor de sportieve rijder zijn er betere auto's in de markt. Ik ben benieuwd hoeveel we er straks zullen zien rijden!

autovriend zei:
Vandaag een proefrit gemaakt met de DS3. Ik had hem al een half jaar in mijn hoofd zitten en had hem al gezien op de beurs in Frankfurt. Wist al helemaal hoe ik hem wilde hebben, donkergrijs met bordeauxrood dak en idem leren bekleding. een plaatje!. Gereden met de Sport chic 155 pk. Auto ziet er erg leuk uit en rijdt voor een kleine auto heel goed. Motor is krachtig genoeg om flink te kunnen accelereren. De zit is matig, je zit namelijk vrij hoog, wel makkelijk, maar doet afbreuk aan een sportief gevoel. Had gelezen dat de schakelwegen lekker kort waren, maar dat valt tegen. De bak schakelt op zich verder prima. Vergelijk deze auto niet met een Mini, die is veel scherper. Bij de DS3 lijkt de auto vertraagd te reageren als je stuurt. De vering is wel veel soepeler dan de Mini, maar het blijft een korte auto en dat voel je. De kofferbak is verrassend ruim voor een auto van nog geen 4 meter. Het is jammer dat voor dit luxe product geen open dak, elktrische stoelverstelling en xenonverlichting te bestellen is. Misschien zou dat hem uit de markt prijzen. Toch echt een aanwinst voor Citroën, maar voor de sportieve rijder zijn er betere auto's in de markt. Ik ben benieuwd hoeveel we er straks zullen zien rijden!

Apart je ervaring te lezen. Ook (zelfs!) de Duitse autopers betitelt de DS3 155 als een hele sportieve auto. Weet niet hoe jij sportief weg- en stuurgedrag interpreteert maar als je liever wil karten, dan ga je naar Coronel Huizen, of koop je een spijkerharde, krappe Mini. Ik las zonet in de Autobild, waar een DS3 95 pk een test "wint" van een Mini Clubman, dat de DS3 prima sportief te berijden valt. Hoe harder hoe beter. Misschien ligt daar je probleem - wil je weten of een DS3 werkelijk sportief is, dan je moet natuurlijk wel HARD rijden ;~)))

een snelle motor in een DS3 hangen betekent nog niet dat je een sportieve auto hebt gemaakt. Sportief wil zeker niet zeggen superhard geveerd, ik zie dat meer in snel kunnen schakelen en vooral het stuurgedrag moet lekker direct zijn. Een lage zit suggereert ook sportiviteit.

Een race-automaat in het lunapark heeft een lage zit, schakelt snel, niet (hard of zacht) geveerd: een hoop suggesties van sportiviteit maar daarom nog geen sportieve wagen. Het is maar waar het je om te doen is.
Voorbeeldje: bij de intoductie van de XM waren de redacteurs van Autovisie lyrisch van het gemak waarmee je met die wagen aan een hoge de hoek om kon. De hydractieve vering liet meer toe dan men (toen) gewoon was zonder dat je de 'extreme' bochtensnelheid ook als dusdanig ervoer. Een wagen kan dus een snelle rijstijl toelaten zonder dat het op zich een sportieve wagen is of dat te benadrukken. Het tegengestelde zal dus ook wel waar zijn. De suggestie is dus niet alles, het maar waar je voor gaat.

Nu een paar keer in het echt gezien en vergeleken hiermee is een Pug 308 bijna een afgetrainde sportwagen. Wat een log ding. Veel te veel carrosserie voor de wieltjes, een neus van 1,5 m hoog, uitpuilende rondingen...

Modus zei:
Nu een paar keer in het echt gezien en vergeleken hiermee is een Pug 308 bijna een afgetrainde sportwagen. Wat een log ding. Veel te veel carrosserie voor de wieltjes, een neus van 1,5 m hoog, uitpuilende rondingen...

Gedronken?? Depressief?? Cheer up man!! Schitterend weer, schitterende auto - afgetraind, precies genoeg plaatwerk, dikke velgen/wielen, sprekende volmaakte neus. DS: Doordachte Schoonheid, Dramatisch Snel, Degelijk Solide!!!

Kan me wel vinden in modus z'n reactie, ik ben niet onder de indruk van de ds3, vind het een beetje een gemeen wagentje, om te zien. Krijg er geen 'mini' gevoel van.

Ik ben er ook niet weg van. Ik wilde mijn echte mening pas vormen nadat ik de DS3 in het echt had gezien. Dat was afgelopen week zover. Ik vind het een overdesigned wagentje. Nee, mij kan ie wat betreft uiterlijk echt niet overtuigen.

Doe mij de gewone c3 maar, dat vind ik een veel geiniger karretje met een evenwichtiger uiterlijk.

In de juiste kleurstelling vind ik de DS3 een leuke auto om te zien (die witte hierboven valt daar dus niet onder..). Datzelfde heb ik trouwens ook bij de Mini.

rickm zei:
Rolf met een Golf zei:
Ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten tekenen bij Citroen.
Veel te drukke lijnenspel. Dit ontwerp ben je snel beu, en zoals iedere Citroen, is het na een aantal jaren gedateerd. Omdat ze vervolgens weer een ander druk lijnenspel bedacht hebben.
Kan me niet bekoren.

Cit's Chief design Jean Pierre Ploue is zéér gewild binnen de autom.sector.
Hij heeft dan ook na een prima C4 Picasso, de prachtige sedan en estate C5 nu een briljante C3 op de wielen gezet.

Echte kenners weten het evenwichtige en elegante lijnenspel van de Fransen uitstekend te waarderen.
Ook binnen de nogal aan congruentie hangende conservatieve Duitste designtaal bestaat steeds meer behoefte om de mix ratio vs emotie een andere wending te geven. De koers van Citroen wordt daarbij als LICHTEND voorbeeld gezien. (y)

Waaraan ik nog zou willen toevoegen dat - en Citroen-rijders weten dat allang - de PSA-mobielen vanaf pakweg 5 jaar geleden tot/met heden uitmunten in afwerkingskwaliteit en comfort. We kunnen de onzin over Duitse degelijk tot in den treure blijven herhalen, maar zolang het niet over Miele gaat, is het een loos begrip. Qua betrouwbaarheid en onderhoudskosten scoort Citroën net zo gemiddeld als de veel duurder Duitsers. Maar als je kijkt naar goedsteunende stoelen, stille interieurs, rustige motoren en veercomfort (contact met de weg... hou toch op... we zitten toch niet steeds op het circuit?) kunnen ze in Dld nog een hoop van de Fransen leren. Zelfs als we het hebben over afschrijving zijn de vooroordelen echt nog gebaseerd op gegevens uit de jaren 70/80. Een Xantia heeft een hogere inruilwaarde dan een Mondeo of Passat. Als het gaat om percentages en pure euro's schrijven Duitse mobielen net zo hard af. Al met al snap ik niet dat hordes kiezen voor Duitse merken. Het moet je dan wel om een merknaam gaan. Kies je voor optimaal comfort en fijne auto's, kies dan voor Frans. Wil je kwaliteit dat ook echt kwaliteit is... dan zul je een auto uit Japan moeten aanschaffen. Een Honda Accord is ongeëvenaard als het gaat om weggedrag, comfort en betrouwbaarheid.

Het interieurgeluid is goed te volgen in diverse testen op AW. Vergelijk eens een C5 van de eerste generatie met een moderne Audi... bestudeer dan ook wat 1 dB verschil aan herrie uitmaakt. Een C4 stiller dan een A4! Datt is een zeer goede prestatie. Duitsers maken gewoon nog steeds herriebakken, maar de vaste klandizie heeft nog nooit in een andere auto dan het eigen merk gezeten.

Deze DS3 pas uitstekend in de traditie van Citroën: afwijkend, vernieuwend, progressief en innovatief. Dus ook onder Citrofielen een welcome aanvulling. Ik vind haar prachtig!

Vanochtend in de file op de A27 zag ik in m'n achterspiegel iets heel vreemds. Wat bleek het was een DS3 met alleen die ledjes aan. Nou sorry hoor, ik ben dan een Audi liefhebber en 'mijn' merk is begonnen met die leds wat niet iedereen kan waarderen (including me) maar dit was gewoon echt lelijk. Ze staan recht overeind en zijn super fel en overheersend. Die hele voorkant wordt er door verpest. Verder is het best een aardige auto maar hij viel me wel tegen in een grijze kleur. Wat ik verder niet mooi vind is het logo op de achterkant, daar had gewoon het citroen logo moeten staan.

Nee zo enthousiast als ik eerst was door de foto's, zo teleurstellend was de ontmoeting met deze auto in het echt op de snelweg.

Iemand die dit ook vindt of ben ik de enige?

Ben het volledig met je eens wat betreft de ledjes. Het ziet er nogal 'sjonnie' uit hoe ze bij de DS3 zijn gemonteerd. Nee, ik vind het niks.... Jammer van de voorkant die verder fraai is.

Ja inderdaad het is gewoon een leuke auto die dit soort fratsen niet nodig heeft. Ik zou hem dan wel in een frisse kleurencombi bestellen want als alles in één kleur grijs is, zoals die ik zag, dan valt hij echt niet zo op als de witte met blauwe dakje hier boven op de foto's. Donkere ramen vallen dan ook weg.

Pjedroo zei:
Vanochtend in de file op de A27 zag ik in m'n achterspiegel iets heel vreemds. Wat bleek het was een DS3 met alleen die ledjes aan. Nou sorry hoor, ik ben dan een Audi liefhebber en 'mijn' merk is begonnen met die leds wat niet iedereen kan waarderen (including me) maar dit was gewoon echt lelijk. Ze staan recht overeind en zijn super fel en overheersend. Die hele voorkant wordt er door verpest. Verder is het best een aardige auto maar hij viel me wel tegen in een grijze kleur. Wat ik verder niet mooi vind is het logo op de achterkant, daar had gewoon het citroen logo moeten staan.

Nee zo enthousiast als ik eerst was door de foto's, zo teleurstellend was de ontmoeting met deze auto in het echt op de snelweg.

Ik kan je een beetje volgen als je zegt dat die LED's een beetje over de top zijn.
Maar op de zelfde A27 ter hoogte van Eemnes / H'sum stuit ik inmiddels wekelijks op een 3 tal van die rakkers - rood, geel, en grijs.
Geweldige karretjes in het wild.............Ze staan 'stoer' op de wielen, lekker gedrongen, en hebben toch net die joie de vivre uitstraling die het meeste Japanse of Duitse blik mist.

Pjedroo zei:
Vanochtend in de file op de A27 zag ik in m'n achterspiegel iets heel vreemds. Wat bleek het was een DS3 met alleen die ledjes aan. Nou sorry hoor, ik ben dan een Audi liefhebber en 'mijn' merk is begonnen met die leds wat niet iedereen kan waarderen (including me) maar dit was gewoon echt lelijk. Ze staan recht overeind en zijn super fel en overheersend. Die hele voorkant wordt er door verpest...

Ik ben géén LEDjesliefhebber maar vind de DS3-oplossing nog steeds bescheidener dan de lachwekkende snor van een A5 of de staalharde lichtstroken van de A6.
Geef mij maar de oplossing van een Fiat 500 of de basisoplossing van de A4 en als het echt niet anders kan: liever de DS3-oplossing dan de typische Audi-agressie.

iDS zei:
Ik ben géén LEDjesliefhebber maar vind de DS3-oplossing nog steeds bescheidener dan de lachwekkende snor van een A5 of de staalharde lichtstroken van de A6.
Geef mij maar de oplossing van een Fiat 500 of de basisoplossing van de A4 en als het echt niet anders kan: liever de DS3-oplossing dan de typische Audi-agressie.

Dat klopt en ben ik met je eens. Ik vind niet al die LED oplossingen van Audi mooi. De Q5 en A3 vind ik nog het beste smoelen maar een A6 heeft gewoon volledige stroken. Maar goed, een Citroen vs Audi discussie was niet mijn bedoeling.

Ik vind de Ds3 oplossing nog lelijker dan die op sommige audi's ;) zeg ik het zo goed?

Maar wat vinden jullie van dat logo dan? Het staat zo druk en een niet kenner ziet misschien niet eens dat het een citroen is. Je moet ook goed kijken om te zien dat daar DS3 staat.

Maar wat vinden jullie van dat logo dan? Het staat zo druk en een niet kenner ziet misschien niet eens dat het een citroen is. Je moet ook goed kijken om te zien dat daar DS3 staat.[/quote]

Wat maak je je druk ;-)
Ik vind het een chique logo, helpt dat?

We zitten op een forum, waarom zou ik me druk maken? Ik vraag gewoon naar een opinie, daar is een forum toch voor?

Pjedroo zei:
Dat klopt en ben ik met je eens. Ik vind niet al die LED oplossingen van Audi mooi. De Q5 en A3 vind ik nog het beste smoelen maar een A6 heeft gewoon volledige stroken.

Ik vind de Ds3 oplossing nog lelijker dan die op sommige audi's ;) zeg ik het zo goed?
Ik kan leven met eender welke onderbouwde mening. En persoonlijk heb ik een voorkeur voor dagrijverlichting zonder LEDs. Die JED-verlichting is wel erg hard en komt daardoor agressief over. Thuis heb ik powerLEDs in warm wit, is een veel aangenamere lichtkleur (maar minder zuinig,of anders gezegd geringere lichtopbrengst dan koud wit).

Pjedroo zei:
Maar wat vinden jullie van dat logo dan? Het staat zo druk en een niet kenner ziet misschien niet eens dat het een citroen is. Je moet ook goed kijken om te zien dat daar DS3 staat.

De DS-reeks draagt vooraan ook het Ctroënlogo, dus dat is geen probleem. Daarnaast blijft het ook een logo: je moet er dus niet per se de lettercombinatie 'DS' in herkennen

https://www.autobild.de/artikel/citroen-ds3-cabrio_1228233.html

Cabriootje komt eraan !

Terug
Bovenaan