Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IMG_20180331_193347 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20180401_142948 by bofkont OEM, on FlickrNee hoor gewoon zelf rijdenEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Geweldige wagen! Die airscarf is inderdaad een niet te missen optie. Ik kan deze wagen vanaf de passagierstoel nog meer waarderen dan vanaf de bestuurdersstoel. Heerlijk dag omlaag, stoelverwarming aan, airscarf aan, die machtige v6 horen en genieten. Echt een top ding. Zei al tegen Rene : ideale auto voor mijn vrouw. En dan mag zij altijd rijden haha.
Klinkt als een goed planA3-White zei:Zou eens leuk zijn om de SL, SLK, 4C en C4 (van engineer) bij elkaar te hebben voor een mooi vergelijk.
De tand des tijds, van bokworst naar spagetti naar hamburger.
Dat zijn er alvast 2.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Klinkt als een goed planA3-White zei:Zou eens leuk zijn om de SL, SLK, 4C en C4 (van engineer) bij elkaar te hebben voor een mooi vergelijk.
De tand des tijds, van bokworst naar spagetti naar hamburger.![]()
Arno S zei:Iemand die ze wil jatten krijgt ze toch wel mee.
Dan plannen we gewoon als je in Nederland bent. The more the marrier.A3-White zei:Het is dat ik in Engeland woon anders had ik er direct C3 neergezet. Wie is de andere C4 rijder ook alweer?
De achterkant van mijn SL (r129).Pjötr zei:@Michel1975, wat voor achterkant is dat? Ik kan het net niet helemaal plaatsen.
michel1975 zei:De achterkant van mijn SL (r129).Pjötr zei:@Michel1975, wat voor achterkant is dat? Ik kan het net niet helemaal plaatsen.
Vanwege de discussie over de schroeven in de kentekenplaat.

A3-White zei:Zou eens leuk zijn om de SL, SLK, 4C en C4 (van engineer) bij elkaar te hebben voor een mooi vergelijk.
De tand des tijds, van bokworst naar spagetti naar hamburger.