Beste Gullwing,
Hij blijft prachtig die groene R129 van Marco
Beste Nico,
Beste Ketellapper,
Bedankt voor je reactie, een prachtig exemplaar heb jij daar met die S4, zeldzaam netjes ook.
Gullwing heeft absoluut een goede tip met die R129, maar ben er niet zo zeker van als ik zoiets wil rijden.
Beste F Mitsi,
Absoluut waar!
Beste Benzine,
IK weet wel zeker dat een SLK of andere kleine roadster beter bij mij past dan een R129.
Ook de luxe die een R171 trekt mij eerlijk gezegd heel erg, nek en stuurverwarming vaak/navigatie/ nieuwere 7G tronic automaat etc etc etc
En vooral die 350 V6 met 272pk is een bijzonder fijn blok! souplesse te over om heerlijk rustig te cruisen en een beest als het moet.
Beste Michel,
Eens, de carport tocht altijd mooi door, maar heeft absoluut ook zijn nadelen, met harde wind slaat de regen erbij mij wel in, ik woon op de weilanden dus geen enkele beschutting. Ja ik zou graag eens in die R129 van Marco rijden, een mooier exemplaar ga je voor dat geld niet vinden dat weet ik zeker, maar ik er pas in rijden als ik ook helemaal zeker van mijn zaak ben, en dat ben ik zeer zeker niet.
Beste Slots,
Zo op het oog een fraai exemplaar , en zelfs ook nog een facelift.
Ja die SL 350 bij stern ben ik toch wel heel erg benieuwd naar.
Beste A3 White,
Haha ja mijn laatste Z4 zeker met een voorbumper die in totaal 6x opnieuw is gespoten, daar ben ik gewoon helemaal klaar mee.
Ik heb absoluut geen zin meer in die spuitklussen, heerlijk wassen en waxen en rijden is mijn doel.
Beste Phaeton,
Dat idee heb ik gek genoeg ook, maar goed een R129 is sowieso niet een goedkope auto om te rijden, helemaal de 500 niet.
Beste Carfanatic,
Zeer fraaie E89 , maar heb er gewoon niet zoveel mee als met de E85.
Interieur is wel weer prachtig van de E89.
Beste Twix,
Absoluut waar, maar ik heb gewoon wat minder met een E93, vind ze zeer zeker wel fraai hoor.
Maar dan heb ik liever zoiets.
https://www.autotrader.nl/auto/bmw-3-serie/2002/elspeet/8hbac/bmw-3-serie-330-cabrio-330ci-executive-navigtelefo/?utm_source=gaspedaal.nl&utm_medium=coop&utm_campaign=listings-thirdparty
https://www.autotrader.nl/auto/bmw-3-serie/2005/putten/92m8z/bmw-3-serie-325-325ci-192pk-cabriolet-automaat-hig/?utm_source=gaspedaal.nl&utm_medium=coop&utm_campaign=listings-thirdparty