Beste Majortom,
Ik denk dat je gelijk hebt, sowieso wil ik een compleet origineel exemplaar en niets anders!
AMG pakket of een echte AMG ambieer ik ook niet, de wagen moet gewoon lekker vlot en soepel zijn.
Ja dat kwieke weg gedrag ervaren is nog wel een puntje, dat zal een SL nooit doen, die heeft heel andere kwaliteiten, comfort!
Het gekke is dat de CLK gewoon beide niet heeft, zowel comfort als dat kwieke niet, bevreemde me zo.
Beste Caspian,
Ja die van Marco Hof is een pareltje, en zoals Michel zegt is deze gewoon perfect, dat zijn al zijn wagens , dat weet ik 100% zeker.
Ik denk ook dat Michel gelijk heeft, de prijzen zullen enkel nog alleen maar stijgen van de mooie nette exemplaren zoals deze.
Maar ben er niet zo zeker van dat ik wel een R129 zou willen hebben nog, vind ze wel bijzonder mooi hoor, de grote voorkeur gaat dan toch uit naar een R230 SL zijn opvolger.
Beste Thomas,
Heb je inderdaad een goed punt, projecten heb ik geen zin meer in, natuurlijk heeft een auto van 1994 wel zaken als onderstel etc etc wat zijn aandacht behoeft, maar dat is niet perse een probleem. Belangrijkste voor mij is dat de auto mooi strak is zowel binnen/buiten.
Beste A3 White,
Haha geniaal

Nu met aanbreken van het voorjaar gaan ze dat vast denken, s'winters doe ik bar weinig hoor.
Ik kan altijd de Hyundai eens goed doen, geen overbodige luxe kan ik je vertellen.