Bofkont nieuwe start verleden en heden, mijn SLK 350 update pagina 56 goed nieuws van de verkopende partij

funf zei:
Je zult zien, er komt ineens iets onverwachts op jouw pad en dan ga je weer voor de bijl. Zo gebeurde het mij ook lange tijd. Tot die tijd fijn in de Z4 sturen.

Tja, deze ontwikkeling verbaast me helemaal niet. Ben benieuwd wat je nu gaat doen. Het zal vast iets leuks worden, ik volg het weer graag!(tu)

Bofkont zei:
Maar zo steek ik helaas niet in elkaar, zint het mij niet dan moet het opgelost worden of ik neem afscheid.

Je wist toch van tevoren dat de motorkap wat kleine imperfecties onderhuids in het spuitwerk had? Of had je dat eerder nog niet gezien?

Jammer René.. Maar ja centen verdienen gaat voor, anders kan je niet Bofkonten! ;)

Ik ga geen andere auto's aandragen, om eerlijk te zijn heb ik daar helemaal geen verstand van, maar ik zou een CRZ niet doen, dat is geen Cabrio.
Als je kijkt naar het verleden, de CLK, dat was ook een fijne auto, maar je miste 't open rijden.

Wat ik me bedenk, je wilt een perfecte auto, liefst cabrio, met comfort en toch wat snelheid/power maar het hoeft niet een race auto te zijn.
Zou een oldtimer/oudere auto/youngtimer die of gerestaureerd is of bijna nieuw nog is, niet wat voor je zijn?

funf zei:
funf zei:
Je zult zien, er komt ineens iets onverwachts op jouw pad en dan ga je weer voor de bijl. Zo gebeurde het mij ook lange tijd. Tot die tijd fijn in de Z4 sturen.

Tja, deze ontwikkeling verbaast me helemaal niet. Ben benieuwd wat je nu gaat doen. Het zal vast iets leuks worden, ik volg het weer graag!(tu)
Eensch(tu)

Ben wel benieuwd waar dit weer op op uit komt.

Als alfa een optie is, dan dit misschien ook wel?:

https://www.samvandalen.com/fotos/maserati-coupe-4200

Foto plaatsen wil niet

R-W zei:
Als alfa een optie is, dan dit misschien ook wel?:

https://www.samvandalen.com/fotos/maserati-coupe-4200

Foto plaatsen wil niet

Woahh vet hoor (:B

Zal alleen wel zuipen als een ouwe Rus vrees ik :T

Wie weet:

https://m.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Benz-SLK-350-7G-TRONIC/292459619260?hash=item4417f3a3bc:g:IksAAOSww-BagWj8

Staat wel meer leuks op eBay.co.uk - zoeken met left hand drive.....pensionada’s die terug komen van de zon....

Wow! Je kijkt halve dag niet op het forum en dan dit. Toch wel verrassend! Ondanks dat de auto blijkbaar niet 100% was, was je er wel altijd zeer positief over. Vooral over het rijden. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de zoektocht. Altijd leuk om te volgen! Ik ben wel erg benieuwd wat het gaat worden. Vooral qua rijden zal het lastig worden de Z4 te evenaren. En zoals anderen al gezegd hebben: die 100% auto ga je toch niet vinden.

Ik was ook altijd van het perfect willen hebben van mijn auto. Ik ben nog steeds zeer zuinig op mijn auto’s, maar heb die perfectie wel losgelaten en dat bevalt me uitstekend! Het moet leuk zijn en niet tot onnodige ergernissen leiden die vooral in mn hoofd zaten.

Beste Michel,

Ja de tiptronic wil ik sowieso niet hebben.
Boxster ben ik eerlijk gezegd niet zo heel erg mee bezig, maar vind het wel bijzonder mooie wagens.

Beste Uwbuurman,

Ach ja zeg het maar :T

Beste Funf,

Jij begrijpt het idd heel erg goed, mijn onrust etc etc etc(tu)

Beste Phaeton,

Gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet, en kwam weer wat nieuws bij afgelopen week waar ik achter kwam, namelijk de nieuwe bumper sluit niet geheel mooi aan de bij het spatbord rechtsvoor, de lijn loopt niet mooi door, die lijn is ooit opnieuw opgezet met een vorige schade maar met de nieuwe bumper die blijkbaar toch net anders zit klopt hij niet, was wel op te lossen kaal maken opkloppen, hele neus spuiten, gewoon geen zin meer in, toen was ik er echt even klaar mee.

Beste Peter,

Heb je helemaal gelijk in, ik wil eigenlijk wel weer een cabrio zover ben ik wel weer.
Moet gewoon een nette auto zijn die lekker vlot is, we zullen zien wat het gaat worden.

Beste Slots,

Ja de R230 staat hoog op mijn lijstje, maar ben er wat huiverig voor, grote auto veel kostbare techniek en al op leeftijd.

Beste R-W,

Ja geweldig die Masserati , beste kameraad van mij heeft eentje , dus ken deze wagens erg goed.
Geweldige sound, rijdt geweldig, helemaal als je op het gas gaat, maar nee zou ik zelf niet willen.
Qua kosten plaatje ook echt exotisch, dan stop ik dat geld liever in een R230 SL.

Beste A3 white,

Leuke SLK, maar importeren vanuit de UK en niet weten wat je koopt begin ik niet aan.
Wil de wagen echt goed zien, heb geen zin meer in grote projecten.

opel-gt-9081620169675956541.jpg

m1ny1k0bo3b9_600.jpg

(:P)

Beste Arno,

De Opel GT vind ik dus bijzonder geslaagd, en dat stuurt rijdt echt bruut!
Maar het interieur is echt matig dan weer, vooral goedkoop en slechte materialen.
En een beetje exemplaar zit je zo op 16/17k, voor dat geld koop je ook een mooie dikke SLK, voor mij de betere keus.

De Cascada is ook een mooie verschijning, en is best goed wat ik er van heb gelezen.
Maar is niet zo mijn ding.

Open deur modus aan “ en een mooie coupe fiat 5 cilinder (turbo) ? zijn nu nog? niet zo duur en ik weet een hele goeie garage voor het onderhoud B)
open deur modus uit”

Beste Mr PMG,

Ja geweldig, dan liefst een witte 20v 20v turbo plus.
Tijden naar gezocht en nooit kunnen vinden eentje naar wens, toen is het een Audi S3 geworden.
Maar nee zo'n racemonster ambieer ik tegenwoordig niet meer, ik wil fijn open cruisen met een lekkere vlotte motor.
Maar bedankt voor het meedenken (tu)

Gezien de reacties van Bofkont elders op deze site kun je suggesties voor iets anders dan een Mercedes, Audi of BMW eigenlijk al bij voorbaat vergeten....hij wil zichzelf soms misschien wel van het tegendeel overtuigen, maar dat gaat volgens mij niet gebeuren.:}

Die voorkeur zit gewoon diep en daar is niets mis mee....hoewel dat niet altijd voor de argumentatie voor die voorkeur geldt.....;)

Ben je niet op pad Bofkont? Tijd voor een rondje dealers, het is mooi cabrio-testweer vandaag B)

Gewoon een andere Z4 3.0 zoeken. Over de auto was je zeer tevreden, het was alleen die motorkap die niet klopte. Voor de rest is de Z4 dé auto voor jou.

Inderdaad, eigenlijk gooit het lakwerk vóór roet in het eten, die auto was toch 'je ding'?
Ik ken je budget niet, is dit iets? ;):
https://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/z4/38690373

Auto op 30' verkocht = auto te goedkoop in de markt gezet René...

Ik vind het een vreemde wending, je was zo tevreden van de Z4 en hebt er enorm veel moeite (= tijd en geld) ingestoken om 'em beter dan nieuw te krijgen. Met jouw drang naar en oog voor perfectie lijkt het me erg lastig shoppen op de tweedehandsmarkt als je eisen stelt die hoger liggen dan wat de meeste fabrikanten nieuw uit hun fabriek laten rollen.

Maar uiteraard veel succes gewenst bij de zoektocht naar een opvolger! (tu)

Ai, wat jammer! Die auto was met zoveel liefde in topstaat gebracht, en dan ineens is ie weg. Zou ik zelf zonde vinden.

Van de mogelijke vervangers begrijp ik er een paar totaal niet, maar zo'n Porsche... ;)

Is een audi rs4 b7 cabrio anders wat? Monsterlijk klinkende v8 en meer dan vlot natuurlijk, en wellicht comfortabeler dan de z4 ;)

Misschien is de lol er vanaf na al die moeite.

Kan je alleen nog maar rijden, af en toe een beurtje geven en klaar.
Een nieuwe auto de "Bofkont" behandeling geven kan dan weer veel plezier opleveren.

Of slapeloze nachten...;)

Die zoektocht gaat alleen maar slagen als hij zijn perfectionisme overboord gooit. Echter had hij in dat geval het beste de Z4 gewoon kunnen houden.
Iets beter vinden als de Z4 lijkt me een vrijwel onmogelijke opgave.
Maar, ik laat me verrassen!

Zou ene Ketelapper zijn A4 Cabrio niet willen verkopen?

Een Honda CRZ is toch meer een zekerheidje en spelen op safe, valt weinig aan te bodkonten. Het zal wel iets worden waar nog een 2-3k aan perfectie kosten bij zullen komen.

Bofkont zei:
Beste Arno,

De Opel GT vind ik dus bijzonder geslaagd, en dat stuurt rijdt echt bruut!
Maar het interieur is echt matig dan weer, vooral goedkoop en slechte materialen.
En een beetje exemplaar zit je zo op 16/17k, voor dat geld koop je ook een mooie dikke SLK, voor mij de betere keus.

De Cascada is ook een mooie verschijning, en is best goed wat ik er van heb gelezen.
Maar is niet zo mijn ding.
Gezellig met K oeno meeten.:}

CLK55?

Beste Majortom,

Mijn voorkeur is idd overwegend Duits, maar een Italiaans is ook nog een goede mogelijkheid hoor.

Beste Benzine,

Nee helaas aan het werk.

Beste Phaeton/Kristian

Jullie heben het door, een andere E85 Z4 staat zeer hoog op het lijstje!

Beste Speedtouch,

Zo dan wat een wagen! perfecte kleurcombi vind ik ook, automaat.
Deze ga ik zeer zeker eens een belletje aan wagen, bedankt voor de tip (tu)

Beste Niseko,

Ik prijs mijn wagen realistisch en dan verkoop je hem gewoon vlot is mijn ervaring, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt zo snel.
Natuurlijk heeft het mij geld gekost, maar zeer acceptabel.

Beste Bimmert2,

Klopt, vind het zelf ook zonde hoor, maar bepaalde zaken ergerde ik mij teveel aan.

Beste Damian,

Een RS4 is bijzonder gaaf! maar dan zou een normale B6 S4 4.2 V8 cabrio ook wel volstaan.
Naar een S4 zit ik ook wel te kijken zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.
Een RS4 behoord financieel ook niet tot de mogelijkheden trouwens.

Carkiller,

Zeer zeker niet kan ik verzekeren!
Ben juist klaar met spuiten en opknappen.

Beste Kristian,

Heb je gewoon gelijk in, zal het ook wat meer moeten loslaten.

Beste A3 white,

Ja die S4 van ketellapper is perfect!
Die is net zoals mij, of wellicht zelfs erger haha.
De Crz is idd een veilige keus, denk ook niet dat ik daar echt gelukkig mee ga worden.

Beste Aras,

Haha ja lijkt me leuk meeten met de grootste opel fanboy van Nederland.
Maar zonder gekkigheid ik vind de nieuwe GT echt wel een leuke auto.
CLK55 is een bijzonder mooie auto, maar binnen mijn budget niet echt te vinden denk ik zo.
Een CLK500 wel, maar ga liever voor een roadster.

Momenteel waar ik veel naar kijk is een SLK R171 280/350 R230 SL 350/500 en de E85 Z4 3.0.
Voor mij ook de grootste kanshebbers als ik heel eerlijk ben.

Beste Benzine,

Zo dan dat is idd een pracht exemplaar, sport interieur / automaat etc etc
Mooie kleur dik in de opties, de perfecte auto zo op het eerste oog.
Deze ga ik zeer zeker in gedachten houden.

Zo, gelukkig is de Z4 weg. Je kon altijd tussen de regels door lezen dat niet Bofkonts auto was. Waarom niet? De sterke punten van de Z4 sluiten namelijk niet aan bij de wensen van Bofkont... overigens is dit natuurlijk makkelijk te typen, zo achteraf...

Ik zou voor een auto gaan die verre van perfect is. Een bijna perfecte auto ga je perfect maken, terwijl je er anders gewoon van kan genieten.

Beste Twix.

Haha geweldig :D
Als auto ben ik zeer te spreken over de Z4, dus zou zo maar weer eentje kunnen kopen.
Maar wel eentje die zoveel mogelijk perfect is , een kleinigheid hou je toch altijd maar heb absoluut geen zin meer in grote spuitklussen.
Van een matig exemplaar kan ik niet genieten.

Beste Michel,

Die Alfa spider staat al op mijn lijstje om aankomende week eens te gaan kijken/rijden, ken het adres, bijzonder goed.
Mijn kameraad heeft er vorig jaar december een Guilietta gekocht.
Mooie auto! nog nooit in gereden dus dat wil ik eens ervaren.

Beste Smarter,

Wel een mooie exemplaar, maar enorm lomp ook, ben niet bijzonder gecharmeerd van dit model.
Maar zal ongetwijfeld erg fijn rijden.

@bofkont, als je iets Speciaals wil zoals de KetelA4 Dan zou ik een ene Sjoeritzzzzz zien te bereiken, aardige gast en goede reputatie.

Waarom koop je geen nieuwe MX5? Of een mooie Mazda RX7FD. Ik heb er eentje te koop staan waar je op los kunt gaan. Is ook weer eens andere techniek dan de standaard zuigermotor en daarnaast zeldzaam en daarom speciaal.

In het geval van de MX-5 is een NC ook erg gaaf. Zelfs iets leuker dan een ND, vind ik. Alfa Spider is ook héél gaaf. Maar stiekem zou ik liever een Brera hebben. Kan me herinneren dat de SLK wegging voor de CLK omdat je niet zo nodig een cabrio hoefde?

Beste A3 White,

Sjoeritzzzzz ken ik, volgens mij wel een goed adres.
https://www.sjoeritzz.nl/

Beste TGE,

De MX5 vind ik absoluut leuk, maar dan zou ik eerder voor de 124 spider gaan.
Maar goed mijn voorkeur ligt vooral bij Duits, daar moet ik gewoon heel erg eerlijk in zijn.

Bofkont zei:
Beste Michel,

Die Alfa spider staat al op mijn lijstje om aankomende week eens te gaan kijken/rijden, ken het adres, bijzonder goed.
Mijn kameraad heeft er vorig jaar december een Guilietta gekocht.
Mooie auto! nog nooit in gereden dus dat wil ik eens ervaren.

Beste Smarter,

Wel een mooie exemplaar, maar enorm lomp ook, ben niet bijzonder gecharmeerd van dit model.
Maar zal ongetwijfeld erg fijn rijden.
Is bij ins om de hoek. Leuk bedrijf.

Zeker een leuk bedrijf, prachtig pand ook.
Maar ook bijzonder aardige eigenaar/verkoper, duidelijk passie voor zijn vak.
Dat siert ze enorm daar.

Jammer van de Z4, lijkt mij een heerlijke auto! Ik hoop dat de auto naar een echte liefhebber is gegaan.

Ik zou een cabrio uit je hoofd zetten. Neem gewoon een lekkere potente cruiser met een schuifsmans. Bijvoorbeeld een 130iA, in Le Mans Blau.

$_3.jpg

Beste Enzo,

Nee dat gaat me niet lukken denk ik, wil absoluut een cabrio, een auto met dak verveelt me heel erg snel, had ik ook met de CLK 430.
Bijzonder fijn vervoermiddel, maar echt genieten doe ik op een mooie zomer dag met het dak los.
Maar zeer fraaie 1 serie.

Beste Arno,

Mooie 1 serie cabrio zeg!

Oke ff serieus, deze staat bij je om de hoek

https://www.autowereld.nl/nissan/350z-roadster/3-5-v6-cabrio-2008-facelift-xenon-navi-24421088/details.html

nissan-350z-roadster-roadster-3-5-v6-cabrio-2008-facelift-xenon-navi.jpg

Terug
Bovenaan