Bofkont nieuwe start verleden en heden, mijn SLK 350 update pagina 56 goed nieuws van de verkopende partij

Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe bofkont voiture wordt. Een CRZ is een leuke verstandige auto, maar een NSX is nog leuker alleen niet zo betaalbaar helaas.

Beste Kaptein,

Een NSX gaat het idd zeker niet worden, niet te betalen voor mij helaas.
Maar een CRZ is idd een optie, geweldig leuk autorijden tegen heel erg lage kosten.
Maar wil ik zonder cabrio, dat is nu even de vraag.

Bofkont zei:
Beste Kaptein,

Een NSX gaat het idd zeker niet worden, niet te betalen voor mij helaas.
Maar een CRZ is idd een optie, geweldig leuk autorijden tegen heel erg lage kosten.
Maar wil ik zonder cabrio, dat is nu even de vraag.

Honda S2000?

Zo dat zijn nog eens veranderingen. Maar echt? Een CRZ? Dat vind ik echt een onooglijk hok. Ga dan ook op zoek naar een leuke r129.

Edit: zo'n S2000 is volgens mij ook erg leuk rijden als het dan toch een Jap moet worden.

Monsieur Le Loure zei:
Misschien is dit iets voor je

KLIK

Ik meen me te herinneren dat er in die tijd veel klachten waren over de Eos, bijv vocht wat binnendrong en leidde tot schimmel etc.
Jaren later hebben ze de afdichting wel verbeterd alleen toen was de belangstelling al voorbij. Zelfs in Duitsland zakte de verkoop in.

mersedes.jpg

Beste Phaeton,

Nou om heel eerlijk te zijn, deze lokt mij wel heel erg! om te zien zo bijzonder mooi nog steeds vind ik.
Een originele Nederlandse Designo en in een staat die je bijna niet meer gaat vinden.
Maar pffff om nu weer een R170 SLK te gaan rijden, ik weet het niet, denk het eerlijk gezegd niet.
https://voorraad.briljantcarcenter.nl/occasion/mercedes-benz/slk-klasse/320-v6-218pk-designo/occ2622513-de0d6a0c

Beste Michel,

Dat begrijp ik, met de CRZ is you love it or hate it.
Een R129 zou eventueel tot de opties behoren, maar goed ik ben nogal kritisch en je praat inmiddels over een oude auto.

Beste Singer911,

S2000 is ook zo'n topper qua uiterlijk, maar onderhand ook al bijzonder duur.
En dat aan/uit karakter met die hoog toerige motor is niet zo mijn ding, jaartje of 5/6 serieus in proef gereden en toen ook nog niet zo duur.

Beste Speedtouch,

Klopt idd precies wat je zegt, maar een EOS vind ik zo spuuglelijk, dat gaat hem echt niet worden.
Dan eerder een 2e generatie TT roadster vanaf 2006, maar dan weer die beruchte TSFI motor, tja:T

Beste FW TA,

Ja gaaf een SC430!
Heb er stiekem wel een zwak voor en dat terwijl ontwerp eigenlijk van geen kant klopt.
Technisch gezien natuurlijk perfectie en met een bijzonder fijne V8.
Maar om hier nu dik 19k op stuk te slaan, nee dat gaat hem voor mij niet worden.

Beste Boppie,

:D

Beste A3 White,

Laatst een bijzonder mooie C70 cabrio in de kleur saffron pearl voorbij zien komen op internet.
https://goo.gl/images/cY79MR
Maar qua rijden vind ik het helemaal niets zo'n zwabberboot, nog veel erger als de CLK.
Mx5 vind ik trouwens wel erg leuk, maar dan ga ik eerder voor een SLK weer.

Zozo, hier ontploft weer even een topic:}.
Wat een berichten Bofkont, we kennen je inmiddels een beetje maar dit zag denk ik niemand aankomen! Toch jammer, ik vond het een plaatje die Z4. En je had er mooie plannen mee, rit naar Italië etc. Alleen daarom al zou er toch weer snel een cabrio moeten komen.

Ik zou toch nog even naar Nijkerk gaan voor een ritje met die CLK500, wellicht past ie je toch beter dan verwacht. Succes met de zoektocht!

Beste Benzine,

Ja zeg dat even inderdaad :-D
Ik heb nog tijd zat om wat leuks te zoeken, wellicht dat ik toch eens die CLK 500 moet ervaren.
Stiekem toch ook wel erg benieuwd naar.
Tja de Z4 was idd een plaatje, maar voor mij helaas toch teveel ergernis aan bepaalde zaken, en dan moet ik gewoon ruimen.
Op dit moment weet ik echt nog niet wat ik wil.

Zet de boel maar weer op de kop :T Honda cr-z zeer leuke wagen, abarth ook een v8 merc ook, de opvolger zal gegarandeerd een succes worden! Een bmw 8 serie met heerlijke v12 wellicht?

Of iets als dit, je hebt toch ook wel een zwak voor Audi?

dUFfKLs.png

Mooie kleurstelling en lekkere V6 (tu)

Zo dan bijzonder mooi exemplaar Benzine (tu)
Ja daar heb ik wel een zwak voor!!
Deze ga ik zeer zeker in gedachten houden, bedankt voor de tip, wordt zeer gewaardeerd.

Damianw26 zei:
Zet de boel maar weer op de kop :T Honda cr-z zeer leuke wagen, abarth ook een v8 merc ook, de opvolger zal gegarandeerd een succes worden! Een bmw 8 serie met heerlijke v12 wellicht?

Beste Damian,

Die laatste een 850i heb ik jaren aan gedacht, maar dat gaat hem definitief niet worden, dat is een wagen die eigenlijk technisch nooit goed is uitontwikkeld destijds en ook iets waar je gigantisch op leeg kunt lopen,en een V12 van die jaren van Bmw is niet eens zo geweldig.
Dan altijd de 600 van Mercedes!

Volvo
https://www.autoweek.nl/occasions/volvo/c70/331621734/convertible-24i-summum-nieuw-model-leder-stoel/

Porsche
https://www.autoweek.nl/occasions/porsche/boxster/339184152/s-32-tiptronic-navileerxenonpdc/

Jaguar
https://www.autoweek.nl/occasions/jaguar/xk/338496809/40-v8-convertible/

Mercedes de mooiste
eBay.co.uk left hand drive .....

Stuk voor stuk mooie auto's mijn beste A3 white (tu)
Die Jaguar ook, heb ik een enorme zwak voor stiekem.
Maar als het een V8 gaat worden dan altijd weer een Benz eerlijk gezegd.

Hoe leuk een CR-Z ook is, dat is echt wel een stap terug. Zo bijzonder is dar apparaat nou ook weer niet. Of je moet hem een Mugen kuur geven

:O

:,(

Ik mocht nog eens mee........arme Z4.

Op een serieuze noot, ik las het nieuws toen ik even langs de kant van de snelweg stond voor een koffiepauze, zittend in de zon, kijkend naar mijn eigen wagentje dacht ik....

Elke auto heeft imperfecties en ja ook bij die van mij gaan ze je tegenstaan na verloop van tijd. Het blijft echter wel een gebruiksvoorwerp en dan vind ik de kleine ouderdomsplekjes wel passen. Ik hecht me aan materiële dingen. Zeker als het werkt zoals het moet is het iets waar ik lastig afstand van kan doen, wat dat betreft vind ik het knap dat jij dat totaal niet hebt. ;) Maar ja.....benieuwd wat er voor in de plaats komt. Ik stem op een Abarth 124.

Beste Arno,

Heb je zeer zeker gelijk in, maar goed je hebt zelf ook een civic met 130 pk exact hetzelfde als de CRZ, gewoon voldoende om leuk mee auto te rijden.
Daarbij heeft de CRZ duidelijk een sportieve invalshoek en als bonus bijzonder zuinig, ik heb er gewoon een zwak voor op de een of ander manier.
Laag/ 2 zitter/ bijzonder mooi neusje, achterkant vind ik dan weer heel hard minder worden.
Dat het een stap terug is ben ik mij zeer terdege van bewust, maar ook kostentechnisch gezien is het wel de meest verstandige keus, betrouwbaar / zuinig etc etc
Zo'n Mugen is natuurlijk fenomenaal, maar dat gaat hem niet worden.
Setje is trouwens origineel leverbaar via de dealer, kost iets van 5/6K

Maar zoals gezegd ben er helemaal niet over uit welke kant ik nu eigenlijk op wil
Mijn gedachten gaan alle kanten nog steeds op.

Beste Nico,

Rationeel gezien heb je natuurlijk een punt!
Maar zo steek ik helaas niet in elkaar, zint het mij niet dan moet het opgelost worden of ik neem afscheid.
Trouwens een Abarth 124 spider fenomenaal!! maar echt nog te duur voor mij met 43k.
En mocht ik dat geld nu te besteden hebben kwam er wel wat anders, iets met een ster en dikke V8.
https://www.autotrader.nl/auto/abarth-124/2017/rotterdam/8bqvh/abarth-124-spider-14-multiair-turbo-cabriolet-keyl/?utm_source=gaspedaal.nl&utm_medium=coop&utm_campaign=listings-thirdparty

Altai zei:
Nico GTR zei:

Nico (tu):
Ik zag eerst in het Z4 plaatje de ogen ten hemel opgeslagen :}

Maar later zag ik de lach in de voorbumper gecombineerd met dezelfde ogen: Alsof de Z4 uitnodigend wou zeggen: "Gaan we lekker genieten deze zomer?".
(:B

Ik zag het vanmiddag niet gelijk en moet beter leren kijken. Het had moeten zijn:
Maar later zag ik de verdrietige lach in de voorbumper gecombineerd met dezelfde ogen: Alsof de Z4 wou zeggen: "Beste Bof het wordt niets zo, wij worden niet gelukkig van elkaar. Laten wij als vrienden uit elkaar gaan en deze zomer apart van elkaar gaan genieten".
:-D

Tot 20 mille + benzine + cabrio =
Bijvoorbeeld
porsche-boxster-2-7-roadster.jpg

Porsche Boxster 2.7 uit 2006 met 120 dkm en 18 mille.
Helaas, is deze net verkocht. Levering van een vergelijkbaar exemplaar behoort tot de mogelijkheden.....:T

kfz50852617_dsc00164.jpg

0337702173003.jpg

AMG trim iets te voor je?

Mercedes-Benz SLK 350 gaat het denk ik worden of als je echt gek gaat doen:
0322174819005.jpg

Arno,

Nou goed 140pk om 133pk, in realiteit ontlopen ze elkaar dus niets.
Wil je echt verschil maken ga je al richting de 200+ pk's.
Maar realistisch gezien is mij de 133pk gewoon voldoende in een lichte leuke stuur auto.

Beste Barri,

Ach valt toch best mee :D

Beste Altai,

Ja het moet zo zijn idd :-D
Ja bijzonder leuk die porsche!! maar wel aan de bovenkant budget.
Maar brrrr geweldig!!

Beste Patcore,

Ja een R171 SLK is een wagen die stiekem toch ook wel hoog op het lijstje staat mits in de juiste samenstelling, AMG trim hoeft dan weer niet van mij.
De 350 is dan wel de absolute smaakmaker met zijn 3.5 V6 272PK, beul van een auto ook.
Die zwarte SL R230 blijft geniaal mooi, maar als ik dat aandurf ik weet het niet.

Ik hang de vlag half stok René, en samen met Ayo heb ik nu 3 dagen rouw!

Maar is een Alfa spider, Brera niet wat voor jou?
Ga je morgen nog kijken bij vrijrijden?

Beste Nico,

Zeer zeker waar, maar zoals al eerder gezegd het karakter van de S2000 motor is mij te vermoeiend, hoogtoerig.
Maar bijzonder gaaf!
Ja op de CRZ is een originele mugen set beschikbaar 6/7k bij de Honda dealer.

Beste Smarter,

Ja zeer zeker leuk.
Nee zeer zeker niet de Crossfire dan altijd de SLK!
Maar idd denk niet dat die het gaat worden.

Beste Pjotr,

Haha zou ik zeker niet doen, doe ik ook niet!
Nee ben niet aanwezig, moet morgen werken.
Spider Alfa behoord zeker tot de opties!

Beste Arno,

Gecombineerd met de electro ondersteuning komt de CRZ op 133pk, in de praktijk doen ze niets voor elkaar onder de civic en de CRZ.
Nogmaals dan moet je met 200pk + auto's aankomen wil je echt verschil maken, geloof me ik weet het uit eigen ervaring.

A3-White zei:
Volvo
https://www.autoweek.nl/occasions/volvo/c70/331621734/convertible-24i-summum-nieuw-model-leder-stoel/

Porsche
https://www.autoweek.nl/occasions/porsche/boxster/339184152/s-32-tiptronic-navileerxenonpdc/

Jaguar
https://www.autoweek.nl/occasions/jaguar/xk/338496809/40-v8-convertible/

Mercedes de mooiste
eBay.co.uk left hand drive .....
Een Boxster tiptronic moet je lekker laten staan. Die moet handgeschakeld zijn. Ps bofkont als een Boxster een serieuze kanshebber is weet ik een exemplaar die zeker de moeite waard is en binnen je budget valt.

Terug
Bovenaan