Beste Damian,
S'winters eigenlijk minimaal en eigenlijk alleen met de hyundai van de vriendin, ook een prima auto, fiets altijd naar het werk.
Nee geen nek verwarming heeft de Z4, is ook helemaal niet nodig, je zit er echt lekker beschut wel, top windscherm.
En met de kachel goed hoog en de stoelverwarming was het prima, heerlijk flauw zonnetje, heb zelfs genoten.
Beste Mr PMG,
Woon je ook in de buurt van vledder dan?
De 124 spider vind ik geweldig en helemaal als Abarth, zou ik zo nog eens kunnen aanschaffen.
En met Bovenkamp als dealer in de buurt ook echt ideaal eigenlijk.
Beste Hellracer,
Ach zo af en toe goed op het gas vind ik ook leuk hoor, voorjaar 2017 met mijn stuurkolom revisie in Duitsland monchengladbach de autobahn 31 kun je geweldig doorrijden, vol in de toeren doorhalen, de zes lijn schreeuwt het uit van genot, hele stukken 200+ gereden en zelfs korte stukjes 240 en dan nog loopt hij rustig door. Maar echt genieten van deze wagen doe ik met het dakje eraf en rustig toeren op achteraf wegen.
Idd op de terugreis wil je opschieten naar huis, heb je ook gelijk in.
Beste Twix,
Haha

Het zijn van die kleine dingen waar de wagen gelijk zo van opknapt.
Beste Benzine,
Nooit meer weg , mijn hemeltje dat is nogal wat, tot nu toe bevalt hij uitstekend.
wil eigenlijk nog een keer gek doen met een SL R230, lijkt me zo ontzettend fijn, mijn ultieme droomwagen.
Roadtrip heb ik echt zin in!