Pietzoveel
Asfaltkampioen
Bij Chrysler/Dodge/Jeep hebben ze RVS moeren.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:IMG_20171101_133652 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171107_144319 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171107_144312 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171107_144256 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171125_084302 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171125_084345 by bofkont OEM, on FlickrArno S zei:Wat lees ik over een andere auto op de fp.
Bofkont zei:Deze is juist heel erg krachtig Nico, staan ze ook bekend om.
Zo'n Airforce geeft warme lucht, dus droogt veel beter.Nico GTR zei:Een compressor met blaastuitje geen betere optie?
Bofkont zei:(...)
Maar eigenlijk wil ik zomer 2018 gewoon lekker doortuffen met de Z4, hij is me net helemaal af naar het zin eigenlijk.
schumi1986 zei:Toen ik een tijdje terug deze video zag moest ik gelijk aan jou denken Bofkont
Bij deze VAKman kun je je volgende auto laten vernieuwen en kun je een aantal jaartjes alleen maar genieten!
Echt een aanrader deze video voor iedereen die wat met auto's heeft
https://youtu.be/5XH8iy6VeDQ
Bofkont zei:Ja zeer zeker wel! prachtige verschijning! maar ook uit de generatie roest.
Denk niet weer dat ik een Benz uit die generatie zou willen hebben.
Bofkont zei:Beste Magistrat,
Haha u kent mij goed, een andere auto spookt zeer zeker door mijn hoofd.
Ben me eigenlijk al een tijdje aan het oriënteren op een A209 CLK of een R230 SL 350/500
Mijn schoonvader waar ik veel mee toer kan moeilijk uit de Z4 komen.
Vooral het comfort van de Benz spreekt mij wel aan, en om eerlijk te zijn gaat mijn voorkeur ook meer uit naar Mercedes in het algemeen.
Grote projecten heb ik absoluut geen zin meer in, dus het moet absoluut eentje in top staat zijn.
Maar goed om mijn prachtige Z4 weg te doen gaat me toch wel heel erg aan het hart als ik er zo aan denk.
Nog niets concreets dus eigenlijk, maar mocht ik iets vinden kan het snel gaan.
Phaeton V8 zei:Bofkont zei:Ja zeer zeker wel! prachtige verschijning! maar ook uit de generatie roest.
Denk niet weer dat ik een Benz uit die generatie zou willen hebben.
Maar deze is roest geheel vreemd. En met wat eventuele roestbehandelingen rijd je 'm zo nog 20 jaar lang![]()
Bofkont zei:Maar heb gewoon geen zin meer in deze generatie benz, teveel werk om ze bij te houden.
Probleem ook is dat het roest op niet zichtbare plaatsen al kan zitten, je kan je eigen avontuur vast nog wel heugen.