Bofkont nieuwe start verleden en heden, mijn SLK 350 update pagina 56 goed nieuws van de verkopende partij

Mocht het mooi weer zijn René, dit weekend is er op zondag een meeting in Musselkanaal, niet alleen voor oude auto's maar ook voor fraaie glimmende... Misschien een leuk uitje? :)

Mooi dat ze het toch voor elkaar hebben gekregen en hij weer lekker thuis staat. Helaas geen weer voor een ritje met de kap open maar wie weet binnenkort nog een paar mooie dagen. En poetsen onder de carport kan altijd.

Beste Mechanix,

Zo is dat (tu)
Kost wat, maar heb je ook wat.

Beste Peter,

Zondag zit ik helaas bij de schoonfamilie op verjaardag, maar was anders wellicht een leuk idee geweest (tu)

Beste Kristian,

Ja je wit niet weten hoe blij ik ben, heb sinds hij maandag middag thuis is gekomen niet weer gereden helaas.
Echt bagger weer, maar er komen vast nog wel een paar lekkere dagen.

Fiin dat de wagen weer thuis is. Ziet e goed uit. Voor de spuiter is dit natuurlijk prima mondelinge reclame straks.

Bedankt Twix (tu)
Nou dat zeker voor de spuiter, zijn eer stond ook op het spel.
Maar hij heeft woord gehouden en de klus geklaard, echt superblij mee.

Ik kwam vanmorgen een zilvergrijze Z4 tegen in Dld. Ja hoor; de bumper was zichtbaar donkerder dan het spatbord. Duidelijk te zien tijdens het langsrijden.
[size=small]Ik hoop niet dat deze tic langdurig is.[/size]

https://lakrepair.nl/

Niet echt in de buurt voor je Phaeton denk ik zo.
Maar absoluut een top adres, meer dan tevreden.

Toch lijkt enig kleurverschil wel origineel ;)

0-MOR-1039692630.jpg

0-MOR-1061472032.jpg

0-MOR-1093828423.jpg

0-MOR-1097114070.jpg

0-MOR-1120753723.jpg

0-5960e2a5-2ca8d.jpg

0-MOR-1033116347.jpg

0-03bf3692-62cb-4209-9373-51e2d067cef3.jpg

0-MOR-932863024.jpg

Beste Haarr,

Dat klopt idd, zeker met mijn kleur sterling grey, door de parelmoer flop lijkt hij van elke hoek anders, lichtinval kijkhoek etc etc etc
Die van mij heeft hij echt heel erg goed gedaan kan niet anders zeggen, wellicht dat een echte expert het kan zien, maar voor mij is het goed:D

Mooie kleur bofkont!! dat heeft de spuiter mooi voor mekaar gekregen.

Lijkt je een bmw 850i met de 5liter v12 niks voor in de toekomst :P ?

Hé hé, eindelijk! Hebben we hier op 't waark tenminste ook weer rust :} . Nee hoor, geintje. Mooi dat je tevreden bent, houden zo!

Tevreden? Zoals ik het zie is het beter dan toen de auto de fabriek verliet. (tu)
Als ik tenminste de door mij geplaatste foto's bekijk.

Beste Michanus ,

Ja geweldig!!
Heb heel lang een 8 serie overwogen, maar met mijn perfectionistische inslag is dat financiële zelfmoord vrees ik :}
En bedankt, het is idd een erg mooie kleur.

Beste Corsa,

Bedankt!
Waardeer ik (tu)

Ah mijn gewaardeerde collega Frederiksen (tu)
Ons zomer ritje is helaas niet door gegaan dit jaar mede door deze ellende.

Beste Haarr,

Ik denk dat je gelijk hebt, de spuiter heeft echt geweldig vakwerk geleverd.
Op naar voorjaar 2018:D

Kijk, je bent alweer lekker bezig. Nu de neus weer strak is, is het ook leuker om de rest weer verder te perfectioneren denk ik.

haarr zei:
Tevreden? Zoals ik het zie is het beter dan toen de auto de fabriek verliet. (tu)
Als ik tenminste de door mij geplaatste foto's bekijk.

Zo te zien aan de plaatjes kan ik niet anders dan je gelijk geven.

Beste Kristian,

Zo is het zeker!!
Die 2 maanden met kleurverschil heb ik vrij weinig aandacht aan de auto besteed, gewoon om de ergernis te vermijden voor mij zelf.
Weinig gewassen ook, niet echt des Bofkont :}
Ik pak rustig de draad nu weer wat op.

Beste Frederiksen,

Ik maak het goed met je, beloofd (tu)
Met een beetje geluk kan er zo nog een mooie dag tussen zitten dit jaar, en anders 2018.

Zijn geniale sponsjes. Hebben hier al wel honderden van die sponsjes gebruikt. Voor de auto maar ook voor in huis.

Nee helaas niet Benzine.
Wat voor krasjes heb je?? als ze nog ondiep zijn kun je ze nog verven.
Anders wordt het opvullen/verven, ook vrij simpel wel.

Vandaag een dagje vrij en geweldig weer 22 graden, heerlijk middagje getoerd met mijn gewaardeerde collega Frederiksen.
Was gezellig!! onderweg een ijsje gegeten, en elk dorpje waar we door heen zijn getoerd de terrasjes gezellig vol.

Route Vledder-Havelte-Meppel/Ruinerwold-Ruinen-Pesse-Spier-Lhee-Dwingeloo-Diever-Wapse, echt heerlijk rustig overal binnendoor getoerd.
Bijna nog een frontale botsing in Dieverbrug op de rotonde, een oude verwarde man nam de rotonde linksom :}
Echt genoten vandaag van deze rit.

IMG_20171016_160344 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171016_160322 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171012_113611 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20171012_115816 by bofkont OEM, on Flickr

Ook een nieuw merk ondekt kwa poetserij, heb de quik wax nu in huis en ben zeer positief verrast.
Spuit je erop en gelijk uitpoetsen, super spul!
Ik ga binnenkort nog wat meer van dit merk bestellen.
https://www.laktech.nl/epages/64480701.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64480701/Products/L18
https://www.laktech.nl/epages/64480701.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64480701/Categories/LARS

Beste A3 White,

Mijn gewaardeerde collega laat zich graag rijden :}
Maar had best een stuk mogen rijden hoor, in het verleden heeft hij mijn wagens wel gereden.

Juweeltje Bofkont(tu) Zoiets doe je toch nooit meer weg? Over 5 jaar is ie minimaal 30k waard! [size=x-small]...en over 10 jaar 50k[/size]

Leuke foto's René! (tu)

Het was gisteren niet alleen mooi weer, maar die route die je hebt gereden is ook nog eens erg mooi! Jammer dat de op de foto met de paardjes die niet opkeken, maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen ;)

Spuitwerk is echt mooi geworden zeg! (tu)

Mijn beste vriend voelt zich een bofkontvereerd dat er niet alleen een auto-poets-lijn naar hem is vernoemd, maar dat de ongekroonde poetskoning, Bofkont dus, het gebruikt en het een goed middel vind!

De Z4 ziet er weer smetteloos uit!

Ik ga Lars quick wax ook eens proberen. Ben ook heel tevreden over Cheetah's Speed quick detailer van Good Stuff : https://www.laktech.nl/epages/64480701.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64480701/Products/GS03

De glass cleaner van Good Stuff is ook goed: https://www.laktech.nl/epages/64480701.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/64480701/Products/GS04

Beste Benzine,

Bedankt!
Ik sta ook heel erg in dubio wat te doen, doorrijden/verkopen.
Het is echt een fantastische wagen, rustig cruisen of knalhard planken/sturen, deze wagen kan het allemaal.
Denk ook dat ik verrekte veel spijt ga krijgen als ik hem verkoop, die enorme prijsstijging weet ik nog niet zozeer, maar de nette exemplaren zakken sowieso niet meer in waarde.

Beste Pjotr,

Bedankt!
Ja idd, paarden werken niet echt mee:}
Spuitwerk is idd echt prachtig, super tevreden over, boven mijn verwachting goed gelukt!
Surf city merk is zeker wel goed, ik heb de koplamp sealant van dit merk, na elke wasbeurt krijgen ze een laagje zodat ze mooi helder blijven.

Beste Phaeton V8 ,

Bedankt (tu)
De Lars quick wax is echt een aanrader!! super tevreden over, gelijk een liter fles gekocht, glans en bescherming zijn geweldig.
Water vliegt eraf zo hydrofoob is het.
Die glasscleaner en Cheetah's Speed quick detailer zien er ook goed uit, koopjes ook.
Ga ik bestellen!

Ook maar even gekeken maar kan niks vinden qua recensies over de Lars producten. Gewoon uitgeprobeerd?
Auto ziet er weer top uit hoor!

Terug
Bovenaan