Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Pffff ja dat perfectionisme , het breekt me nu wat op, met dit gezeur.
Tja of het in orde komt moet nog maar blijken, het is momenteel ook niet schokkend slecht of zo.
Wellicht valt er mee te leven![]()
IMG_20170904_132253 by bofkont OEM, on Flickr
33A68D12-7535-4680-AC19-7B7791AD4F94_zpsezkec6ri by bofkont OEM, on Flickr
518BD9F2-DFD1-450D-B213-70FFB799DCDB_zpswpeylah7 - kopie_zpsuky5ukzc by bofkont OEM, on FlickrBofkont zei:Ik sluit een fraaie CLK A209 idd niet uit :T
Bofkont zei:Maar mocht iemand goed geld bieden dan verkoop ik hem ook zo :T
Bofkont zei:Maar mocht iemand goed geld bieden dan verkoop ik hem ook zo :T
Bofkont zei:Beste Benzine,
Zeer fraaie wagen de E93, maar neig toch meer naar een Mercedes weer op termijn.
Lekker relax toeren vind ik stiekem toch het fijnst, de Z4 E85 is toch wel een sportwagen dan hoor, vooral klinkerwegen en drempels zijn niet fijn.
Maar het heeft geen haast verder, 2018 wil ik eigenlijk nog wel lekker toeren in de Z4, ik geniet er nog volop van.
Maar mocht iemand goed geld bieden dan verkoop ik hem ook zo :T
Pjötr zei:Wanneer is de auto weer klaar René? Ik krijg inmiddels stijve vingers van "the fingers crossed"![]()
Twix zei:Ik zeg het nog één keer: een E93 is perfect voor jou. Niet te sportief, fijn en fraai stalen dak (ook fijn omdat je meer poets oppervlak heb). Ik zeg DOEN.
funf zei:Pjötr zei:Wanneer is de auto weer klaar René? Ik krijg inmiddels stijve vingers van "the fingers crossed"![]()
Ik wil niet weten wat je overkomt als die auto terug is....![]()

Bofkont zei:Beste Nico,
Oef nee zeer zeker niet! ben allergisch voor Engelse auto's helaas, van de buitenkant prachtig.
Maar dan het interieur, zo slecht en goedkoop afgewerkt, daar ben ik helaas zeer gevoelig voor.
Zo heb ik diverse MG TF's wel bekeken in het verleden, maar het interieur blijft voor mij een afknapper.
Sorry voor mijn eerlijkheid :T
Bofkont zei:De E93 is een zeer zeker een fraaie auto
Maar neig absoluut meer naar een benz op termijn, meer relax kwa sturen/deinen.
Daagt ook niet zo uit, beter voor mijn gemoedsrust ook
Maar er is geen haast, de wagen staat ook nergens te koop of zo, het is meer wat brain stormen.
Maar bij een goed bod mag hij weg:T
P. Klieder zei:Wel grappig. Ik ben van een E36 cabrio met sportonderstel naar een R129 SL gegaan.
Bofkont zei:Nee zeer zeker niet!!
Zie graag die mooie wagen van je Klieder![]()