Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Ach geen mooier vermaak dan leedvermaak toch
Het is precies zoals Schumi zegt, een prof spuiter ziet gewoon veel meer, ik kan het echt niet zien, godzijdank!
Kleine update, de spuiter ziet het niet zo meer zitten, die zegt dat het met de stand van de bumper heeft te maken.
Dat is gewoon niet waar er is duidelijk een tint verschil waarneembaar.
Heb ook geen vertrouwen meer in een goede afloop, dus gaat de wagen naar een andere spuiter.
Even kijken hoe ik dit zaakje met hem ga afhandelen wellicht een klein bedrag terug, zwartmaken in het openbaar ga ik hem zeker niet, dat verdiend de beste man ook niet.
Heb zijn naam ook niet genoemd bij de spuiter waar hij nu geen gaat.
Ik laat hem spuiten waar ik afgelopen zaterdag ook ben geweest voor een second opinion, is een groot ABS spuit bedrijf met een erg goede reputatie.
Vanmiddag nog even alles weer doorgenomen en ook hij stelt dat het zeker niet de stand van de bumper is, dit kan gewoon goed.
Dus we gaan het meemaken
Heb nog getwijfeld om hem naar het adres van Carkilller te brengen maar dat is gewoon niet praktisch voor mij, kleine 200km rijden enkele reis.
Bofkont zei:Ach geen mooier vermaak dan leedvermaak toch![]()
Bofkont zei:Beste Bossinkje,
De Z4 werd gemaakt in de VS![]()
Untitled by bofkont OEM, on Flickr
Untitled by bofkont OEM, on FlickrIn de tussentijd heeft hij mijn remklauwen mooi zwart geschilderd, waren armoedig roestig, echt superblij mee.
Total Loss zei:In de tussentijd heeft hij mijn remklauwen mooi zwart geschilderd, waren armoedig roestig, echt superblij mee.
Geen kleurverschil ?![]()
Kristian zei:Een Flex of Rupes? Dat zijn ook mooie machines maar meteen peperduur.
Carclean zei:Heb je interesse in de aanschaf van een Rupes polijstmachine? Neem dan vooral je oude polijstmachine* mee naar de Summer Detail Day!
Want bij inlevering van je oude polijstmachine op de stand van Rupes, ontvang je een kortingsvoucher van maar liefst € 150! Lever deze voucher in in onze showroom en profiteer direct van € 150 korting op de aanschaf van een Rupes Bigfoot LHR15 of LHR21.
*Let op, geen poetsmachine, maar een echte 'professionele' polijstmachine - roterend of dual action. Dus ook geen schuurmachines!
Wat is dan het hele punt van de actie als ze dat zouden doen........?Phaeton W12 zei:Officieel moet je een oude polijstmachine inleveren, maar wie weet krijg je de korting ook als je geen polijstmachine inlevert (wat gaan ze überhaupt met al die oude apparaten doen?)
Dat zou ik zeker doen!Kristian zei:Da's een goeie, wellicht mijn DAP500 V1 inleveren voor zo'n Rupes
Micha D. zei:Wat is dan het hele punt van de actie als ze dat zouden doen........?Phaeton W12 zei:Officieel moet je een oude polijstmachine inleveren, maar wie weet krijg je de korting ook als je geen polijstmachine inlevert (wat gaan ze überhaupt met al die oude apparaten doen?)
Untitled by bofkont OEM, on Flickromniradius zei:Ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier René!
Oh, en ben ik de enige die de iPhone 7 stom vindt omdat ie geen headphone jack meer heeft??
Ik gebruik best vaak mn koptelefoon bij mn iphone se en ik vind t echt stupide dat de 7 gewoon die headphone ingang heeft afgeschaft.
Mag je weer voor extra knaken een of andere adapter aanschaffenlekker handig...
Untitled by bofkont OEM, on FlickrBofkont zei:Beste A3 White,
Bedankt!
Haha nee zo gek is het nu ook weer niet, ben nu net weer thuis, morgen of maandag even uitgebreid wassen.
Ben nog tot woensdag vrij.
Beste Ramon,
Bedankt, was erg leuk vandaag.
Oh muziek luisteren doe ik nooit, maar geloof je direct dat het dan zeer lastig voor je is.
Beste Rumalf,
Zal best meespelen dat status met de high end toestellen, maar dat zal met de S8 dan precies zo zijn, die is ook stervensuur.
Ik keus juist daarom voor de Huawei P10, top specs voor een concurrerende prijs.
Beste Kristian,
Haha dat zal dan koffie gaan worden, ik doe je TZT even een PB, lijkt me gezellig!!
De S7 is ook een topper, heb ik nog serieus overwogen, klopt het verschil tussen de S7 en S8 is heel erg klein.
De P10 die ik nu neem zit in diezelfde range.