Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De beste man van vanmorgen liet mij nog wel wat meer pijnpuntjes /kleurverschil zien die mij nog nooit waren opgevallen
Carfanatic zei:De beste man van vanmorgen liet mij nog wel wat meer pijnpuntjes /kleurverschil zien die mij nog nooit waren opgevallen
![]()
Carfanatic zei:De beste man van vanmorgen liet mij nog wel wat meer pijnpuntjes /kleurverschil zien die mij nog nooit waren opgevallen
![]()
![]()
Bofkont zei:De beste man van vanmorgen liet mij nog wel wat meer pijnpuntjes /kleurverschil zien die mij nog nooit waren opgevallen![]()
omniradius zei:je bent een perfectionist of je bent het niet he![]()
Bofkont zei:Haha valt mee Mechanix, ik kan het niet zien, de beste man moest mij er echt op wijzen.
Jay DoubleYou zei:Bofkont, PB.![]()
Monsieur Le Loure zei:Als ik jou was zou ik weer een nieuwe auto gaan zoeken, bij voorkeur een nieuwe.![]()
500 E zei:Kleurverschil? Dan heb je de verkeerde spuiter te pakken. Kleurflop? Metallic deeltjes? Allemaal gelul.
de nieuwe MX-5 is wel gaafBofkont zei:Monsieur Le Loure zei:Als ik jou was zou ik weer een nieuwe auto gaan zoeken, bij voorkeur een nieuwe.![]()
Probleem is dat ik totaal niets met nieuwe auto's van nu heb.
500 E zei:Kleurverschil? Dan heb je de verkeerde spuiter te pakken. Kleurflop? Metallic deeltjes? Allemaal gelul.
schumi1986 zei:de nieuwe MX-5 is wel gaafBofkont zei:Monsieur Le Loure zei:Als ik jou was zou ik weer een nieuwe auto gaan zoeken, bij voorkeur een nieuwe.![]()
Probleem is dat ik totaal niets met nieuwe auto's van nu heb.![]()
Bofkont zei:.....
Oudere atmosferische motoren klinken zoveel beter naar mijn mening.
Ik ben echt blijven hangen....
Bofkont zei:De beste man van vanmorgen liet mij nog wel wat meer pijnpuntjes /kleurverschil zien die mij nog nooit waren opgevallen![]()
Zadelsnuiver zei:Houden jullie eens op met Bofkont pestende Z4 is veels te mooi om nu al weer weg te doen.