Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Zo is het dat gezever over een paar mm, waar praten we over op een lengte van bijna 4 meter.
Als je in de auto zit zie je het niet, en als je weet dat het linksvoor is zet je er gewoon een bloempot voor.
Opgelost, toch?
Twix, jouw nobele kijk als Texaan is gewenst,
A3-White zei:Twix, jouw nobele kijk als Texaan is gewenst,
Twix zei:A3-White zei:Twix, jouw nobele kijk als Texaan is gewenst,
Wij lossen zaken pragmatisch op...
![]()
anders tussen 2 vrij vakken maar als ik even later terug kwam was mijn auto altijd strak ingeparkeerd door bestuurders die geen respect voor ander mans eigendom hebben
R-W zei:anders tussen 2 vrij vakken maar als ik even later terug kwam was mijn auto altijd strak ingeparkeerd door bestuurders die geen respect voor ander mans eigendom hebben
Euh ja, dan vraag je er ook wel een beetje om.
schumi1986 zei:R-W zei:anders tussen 2 vrij vakken maar als ik even later terug kwam was mijn auto altijd strak ingeparkeerd door bestuurders die geen respect voor ander mans eigendom hebben
Euh ja, dan vraag je er ook wel een beetje om.
Ik bedoel natuurlijk een parkeervak met rechts en links een lege plaats.
A3-White zei:Een echte BH?
https://m.ebay.com/itm/BMW-Z4-09-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-Custom-Car-FULL-MASK-BRA-1-Piece/182668975371?_trkparms=gclientid%3DpJ72aC8BCyayO7TQ3arGYjFjzh26aX-PPh56xJKXJNQZhZWVSKMG4e4sWWl08MwD&_trksid=p2380231.m4335.l8656
Moderator