Pietzoveel
Asfaltkampioen
Ziet er weer super uit! (tu
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker genuanceerd. Ik zie dat jij de situatie in Hamburg hebt geanalyseerd en de mensen inclusief hun overtuigingen persoonlijk kent? Misschien kun je ons ook voorzien van een verslag van jouw bevinden daar.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Linkse kuthippies hebben het helaas niet zo op Z4's...![]()
Micha D. zei:Lekker genuanceerd. Ik zie dat jij de situatie in Hamburg hebt geanalyseerd en de mensen inclusief hun overtuigingen persoonlijk kent? Misschien kun je ons ook voorzien van een verslag van jouw bevinden daar.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Linkse kuthippies hebben het helaas niet zo op Z4's...![]()
Micha D. zei:Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten nuanceren, ik zeg toch ook niet dat wat daar gebeurd goed is. Ik zeg alleen dat jouw reactie weinig genuanceerd is. Dergelijke protesten zijn vaak broedplaatsen voor mensen die daar helemaal niet met een overtuiging komen, maar die gewoon graag rotzooi willen trappen.
Er zullen ongetwijfeld genoeg links-radicalen tussen zitten die er een bende van maken, maar dat kun je ook op een normale manier brengen in plaats van 'linkse kuthippies'.
Untitled by bofkont OEM, on Flickr
Le lac de la Gileppe (Damianw26 zei:Testrit in de abarth 500c heeft mij ieder geval overtuigd geen cabrio te nemen, al kan ik volledig begrijpen wat er wel lekker aan is!
Bofkont zei:Dagen zoals vandaag 20 graden plus is het gewoon heerlijk, maar vol in de zon met 30 graden plus zoals in de Ardennen was op het laatst wel afzien, daar moet ik wel eerlijk in zijn.
Bofkont zei:Idd Twix,in het donker open rijden op een mooie zwoele zomer avond is geweldig![]()
A3-White zei:Ik heb medelijden met je partner.