Nou we zijn inmiddels al weer een dagje verder en de auto staat al weer schoon en gepoetst onder de carport klaar voor de volgende toerrit aankomende zondag in de kop van Groningen langs de wadden.
Gisteren dik 800km gemaakt in totaal, 5:30 vertrokken en s'avonds rond 21:30 weer thuis.
Het rijden in de Eiffel en de Ardennen was echt geweldig!! de organisatie had een prachtige route uitgezet van 225km.
Respect voor de organisatie ook!
dik 80 auto's waarvan ook nog 10 Engelsen, wat een leuk volk man

Een van die gasten reed met een oranje Opel Speedster mee, kan allemaal bij deze club zo relax.
Zat ook een Nederlandse jaguar XKR tussen.
De auto's waren verdeeld in 8 groepen a 10 auto's.
Mijn Ztje heeft zich echt geweldig gehouden, volop klimmen/afdalen en sommige stukken goed het gas erop.
Hij gaf geen krimp, de motor is echt wel goed schoon geblazen, en dat alles onder een verbluffend laag verbruik van 8.8 op de 100km

Kan er niet bij, want hij is echt niet gespaard gisteren.
En wat hangt die motor lekker aan het gas in de sportstand, zo verslavend dan
Het weer was ook geweldig, 30 graden!!
En wat een drukte, heel veel cabrio's en motoren, en diverse Ferrari's gezien ook.
Bijna nog frontaal een motor gekopt die de binnenbocht nam met echt een noodgang, was een clubje racers, mijn hemel dat was echt op de max rijden, wat een waaghalzen, heel erg gaaf om te zien, alleen die bijna aanrijding was wel even schrikken, hij moest met de knie aan de grond nog wegsturen om een aanrijding te voorkomen

Rijden kon hij in ieder geval wel!!
Comfort van de Z4 geweldig!!!! Ook de slechte wegen waren erg goed te doen, viel me echt niets tegen.
Eigenlijk constant de hele dag gereden en s'avonds thuis nog zo fris als wat, echt veel beter als de oudere R170 SLK.
De oranje Speedster uit Engeland