A
Anoniem
Guest
Ze zullen die motor vast niet zomaar overboord gooien lijkt mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel raar dat M5 blok niet genoemd word, M5 blok zal wezenlijk verschillen afgezien van boring en slag parameters qua onderdelen die erop en onder geschroefd worden. Maar is ook een vermogens blok en qua ontwerp niet anders dan voorheen.Driver 69 zei:Geldt ook voor de andere modellen met 4 liter V8: M550i, 750i, X5 50i, X6 50i en zelfs de M3.
https://www.motor-talk.de/news/starke-bmws-machen-abgaspause-t6259914.html
Niet echt handig van BMW dat ze hier niet eerder op hebben ingespeeld.
We gaan het meemaken de volgende keer bij de dealerEnzo Ferrari zei:Kan dat zomaar, even het stekkertje eruit trekken bij zo'n gloednieuwe BMW? Laatst wisten ze -tijdens het uitlezen van mijn MINI- mij te vertellen dat mijn daglicht rechtsvoor drie keer was uitgevallen, dat kan zomaar kloppen want ik had er al een paar keer een tik tegenaan gegeven. Om maar even aan te geven wat zo'n auto al niet allemaal bijhoudt.
Musterknabe zei:Het rookgordijn gaat me net wat te ver
rdam010 zei:Kwam ik tegen op YouTube. De nieuwe bmw m5 die bij de dealer aankomt. Schitterende kleur en wat een geluid komt eruit! Het lijkt erop dat bmw dat probleem eindelijk ook heeft opgelost.
Wisten jullie trouwens dat de nieuwe bmw m5 sneller is dan de Mercedes AMG e 63s. Kijk maar.
funf zei:Ik heb de wielen vandaag gewisseld. Een beetje vroeg, maar ik had er even tijd voor en wilde weten hoe de combi eruit ziet. Nou, best mooi! Ik ga de komende dagen eens rijden en ervaren hoe het verschil is, en natuurlijk maak ik wel even een fotootje van de zomertrim.
Bentley Arnage zei:Ben benieuwd.![]()
Driver 69 zei:Dat was uiteraard als woordspeling bedoelt. Voor zover ik weet komt er geen extra rook vrij bij een geopende klep, maar wordt de rook die er is enkel verdeeld over 2 uitlaten in plaats van 1.
DagDromer zei:Terwijl ik dat bericht lag te typen, schudde mijn vrouw haar hoofd bij de nerdiness over de discussie en het belang van rook uit beide pijpjes.
DagDromer zei:Terwijl ik dat bericht lag te typen, schudde mijn vrouw haar hoofd bij de nerdiness over de discussie en het belang van rook uit beide pijpjes.
Enzo Ferrari zei:Natuurlijk onder vollast gaat het nooit het geluid van de BMW zes cilinders overtreffen. Maar goed zo vaak doe je dat niet
BENZine zei:Het zou mooi zijn als de Bayerische Motoren Werke nou eens alles in het werk zouden stellen om dat te verbeteren, zodat een 530i weer met recht 530i mag heten.
Enzo Ferrari zei:Als ik dit acceleratie filmpje bekijk dan klinkt de geblazen vier cilinder helemaal niet beroerd. Natuurlijk onder vollast gaat het nooit het geluid van de BMW zes cilinders overtreffen. Maar goed zo vaak doe je dat niet, en draait 95% van de tijd het blok toch maar 1800 tpm @ 130 km/h in de achtste versnelling.
Filmpje: https://youtu.be/C9DFsc5wD0g
![]()