Guest
Nee die is meteen verwijderd. Maar goed de speakers dus. Zou dit wat zijn? Set 5. https://schutcarsystems.nl/bmw-3-audio-upgrade/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Musterknabe zei:Helaas geen schuifdak
Musterknabe zei:Scheelt inderdaad veel. So staat de pers dem 530i touring ben de AW vergelijkingstest met de Volvo nu te koop voor nog geen 75000€. Toch zou ik deze niet willen hebben. https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-530-touring-530i-high-executive-m-sport-bowers-wil-benzine-blauw-625c310f-597d-4073-924a-e863b0f44e73
dca492 zei:Kan ik mij voorstellen want afgeragd door journalisten, niet normaal hoe die rijden met nieuwe auto's, belachelijk.
DagDromer zei:Van je nieuwe verkering wil je ook niet weten met wie en op welke manier hij/zij het bed in het verleden heeft gedeeld. Toch?
Flieger zei:Met een normale demo wordt meestal niet veel netter omgegaan dan met een pers-demo..![]()
Flieger zei:Met een normale demo wordt meestal niet veel netter omgegaan dan met een pers-demo..![]()
funf zei:Flieger zei:Met een normale demo wordt meestal niet veel netter omgegaan dan met een pers-demo..![]()
Maar daar is de prijs dan ook naar. En dan een onderhoudscontractje erbij en een paar garantie. Dan komt het in de regel wel goed.
Bevalt zeer, ondertussen weeral 37 000km sinds einde aprilfunf zei:En hoe bevalt de G30 nu? Een 520d sedan was het, toch?
Reyner zei:funf zei:Flieger zei:Met een normale demo wordt meestal niet veel netter omgegaan dan met een pers-demo..![]()
Maar daar is de prijs dan ook naar. En dan een onderhoudscontractje erbij en een paar garantie. Dan komt het in de regel wel goed.
Mijn vader heeft met een demo F10 520d automaat van 2012 tem begin 2017 320 000km gereden, en hem nog kunnen inruilen voor 13 000 euro. Buiten onderhoud geen kosten, wil dus niets zeggen, het feit dat het een demo is.
funf zei:En er zijn nu heel mooie exemplaren te koop! Een lekkere 530d touring bijvoorbeeld is nu gunstig binnen te tikken. Als G31 nog erg duur, als F11 veel goedkoper.
Driver 69 zei:Bedankt voor het hart onder de riem.
Zoals gezegd is het natuurlijk mopperen op hoog niveau. Luchtvering achter is inderdaad standaard, de 6GT deelt de achteras van de G31 (touring). De vooras komt van de 7-serie en kan optioneel ook met luchtvering worden uitgerust.
Ben er niet bang voor dat de 6GT ook zonder luchtvering voor fantastisch rijdt.
Vraagje: wordt de 5 nog geleverd met een papieren handleiding?
BENZine zei:Zal ook wel met de verkopen in bepaalde landen te maken hebben. In Amerika kunnen ze er wat van, maar in China is de claimcultuur nog vele malen erger.
funf zei:En onder de streep gebruik je die knop nooit. Zul je zien.
funf zei:Er is voor beide opties wat te zeggen. Maar met een dik uitgeruste F11 ben je goed bediend, dat blijven prachtige wagens. En zuiver financieel bekeken, is dat natuurlijk de gunstigste optie. Een nieuwe is leuk, maar eigenlijk alleen te verantwoorden als je hem de eerste paar jaar zakelijk rijdt. Dan is die hoge afschrijving tenminste nog ergens goed voor.
Driver 69 zei:Heb jij ook die uitgebreide afstandsbediening? Zo ja, heb je daar überhaupt wat aan of is het slechts een gimmick? Moet je een abo op een dienst nemen om iets met dat ding op afstand te kunnen?
Drie vragen achter elkaar.
Musterknabe zei:Nieuw kopen heeft inderdaad als voordeel dat je zelf de kleur en opties kan kiezen maar dat voordeel weegt m.i. niet op tegen de hoge korting die ik krijg op een demo.
Musterknabe zei:@ funf. Vraagje: heeft u ervaringen met de”on-street Parking Information” functie? Is dat enigszins betrouwbaar? Ik blijf me verbazen over de digitale mogelijkheden van de moderne auto