Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hansje36 zei:Ik vind dat we onderhand een besluit moeten nemen, voordat we ongemerkt in 100 belanden en het lustrum aan iedereen voorbij gaat.
Idefiqs zei:Dan moeten, naast jullie M'ns. Arjuna, DF, Norge, J.Ko, LMJ etc. er natuurlijk ook bij zijn. De Godfathers van de bloggerscontest
Moderator
Moderator
Ivanov zei:Dan wil ik graag een kleine variatie op het plan van hansje opperen: De winnaar van deze huidige contest opent een topic voor 'contest' 100, wat niet een contest zal zijn. Daarin krijgen we acht, negen, tien (of wat dan ook) weken om een inzending te schrijven/te plaatsen en na die acht, negen, tien (of wat dan ook) volgt er geen stemweek maar opent de winnaar van 99 de contest voor nummer 101 met een onderwerp. Geeft die winnaar meteen acht, negen, tien (of wat dan ook) extra om een onderwerp te bedenken.
hansje36 zei:Ik vraag ( nu voor de laatste keer, want niemand reageert tot op heden) , gaan we nog iets bijzonders doen met de 100e weblogcontest ??
Soloman zei:Het toestel in kwestie:
(deze foto is genomen met mijn werk-IPhone, tjonge wat een reuzeverschil in kwaliteit, nu pas zie ik hoe slecht mobielfotootjes zijn)
![]()
Even de voordelen en nadelen tot nu toe:
voor:
- de scherpte van de foto's en de kleur.
- alles ziet er professioneel uit
- ligt goed in de hand.
nadelen:
- het scherm achter. Hoef ik niet. continue schoonmaken. Ik heb liever het lensje.
- moeilijke camera
- geen handleiding bijgeleverd. Dat vind ik echt een schande! Beetje besparen op papier. Hoort er gewoon bij.
Nico GTR zei:Ik ben niet bij het samen komen.![]()
Idefiqs zei:Twix zei:Beter van niet...
Hoezo niet?
Ik prachtige foto's van reet wild...
Nico GTR zei:Je impliceerde wat anders.![]()
Gewoon Dirk zei:Idefiqs zei:Twix zei:Beter van niet...
Hoezo niet?
Ik prachtige foto's van reet wild...
Dat is toch precies wat hij impliceerde?
![]()
Idefiqs zei:Zo jammer dat jullie zo'n serieuze post van mij zó ordinair kunnen maken.![]()
Idefiqs zei:Strak voor je leeftijd Hans!
Idefiqs zei:Nico GTR zei:Je impliceerde wat anders.![]()
Ik ben niet verantwoordelijk voor jullie dirty mind...![]()