Idefiqs x
Startmotor
Boppie zei:Turkije komt net op de telefoon hier...Erdogan aan de kant zou niet slecht zijn, maar dit is wel een zwaar middel.
Turkije heeft een geschiedenis van staatsgrepen. Ies koeltoer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boppie zei:Turkije komt net op de telefoon hier...Erdogan aan de kant zou niet slecht zijn, maar dit is wel een zwaar middel.
Idefiqs zei:Meeuw zei:Idefiqs zei:Meeuw zei:Inderdaad. En dat 'achter je krijgen' resulteert in discriminatie t.o.v. andersdenkenden. Ik heb meegemaakt dat (binnen mijn familie) iedereen die niet lid is van hun achterlijke plattelands katholieke gemeente 'protestant' is. Maakt niet uit of je moslim of atheïst bent.
Ik andersom. Mijn katholieke oma trouwde met een protestant, ze bleef die 'paapse'.
Dat ligt niet aan de godsdienst, het ligt aan de gekkies.
Bij mij nog dichterbij (Meeuwin en ik).
Je weet wat 'ze' zeggen; Twee geloven op één kussen, daar slaapt de ......... tussen.![]()
Meeuw zei:En anderen voor je laten nadenken (zie ook de post van Boppie) maakt het leven ook wat makkelijker. Maar die angst is ook wel een sabotagemiddel. Een kennis van mij (uit mijn dorp midden in de randstad) heeft op zijn sterfbed getekend om al zijn eigendommen over te maken aan de gereformeerde criminelen. Anders kwam hij niet in de hemel. Wat een etterbakken. Alles (paar ton) wat hij had gespaard voor zijn gezin was meteen weg. Zijn vrouw moest daarna hun huis verlaten. Hoewel het mij zelf niet heeft getroffen kan ik mij daar nog vreselijk boos over maken.
Meeuw zei:@Erdogan: Ook iets met godsdienst?
Meeuw zei:Eigenlijk was ik ook katholiek (maar in het verkeerde dorp). Maar Meeuwin heeft afstand genomen van de godsdienst. Net als haar 2 zussen. Die hebben dus ook geen contact met moeders meer. Voor haar was godsdienst belangrijker dan de kinderen.
hansje36 zei:Wel zeker geloof
Idefiqs zei:Meeuw zei:@Erdogan: Ook iets met godsdienst?
Nee, met macht en ego.
Twix zei:Idefiqs zei:Meeuw zei:@Erdogan: Ook iets met godsdienst?
Nee, met macht en ego.
En misbruikt het geloof om doelen te bereiken.
hansje36 zei:Oppercommanda van leger stuurt bericht eruit dat ze een staatsgreep hebben gepleegd.
Turkse premier beweert het tegenovergestelde.
Twix zei:Idefiqs zei:Meeuw zei:@Erdogan: Ook iets met godsdienst?
Nee, met macht en ego.
En misbruikt het geloof om doelen te bereiken.
Meeuw zei:Eigenlijk kan ik het niet goed beoordelen. Ik had de indruk dat Turkije behoorlijk westers aan het worden was en dat Erdogan daar de laatste paar jaren tegenin ging. Ik importeer producten uit Turkije en dat gaat prima. Communicatie in goed Engels en afspraken worden nagekomen. Eigenlijk beter dan mijn ervaring met Italië. Daarnaast wordt alles geregeld door vrouwen. Bij mij en bij hun. In een echte islamitische omgeving zou dat anders zijn.
Moderator
Ivanov zei:1 Twix, 11 punten
2. Joost PP, 10 punten
3. afentoe, 9 punten
4. Idefiqs, Gewoon Dirk, hansje36, 6 punten.
Idefiqs zei:Het geloof brengt/bracht ook goede mensen voort. Om er maar één te noemen.
Moderator
Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix, van harte gefelicteerd! Van garte gegund! Ook ik heb je 3 punten gegeven, dus Solo, trek het je niet aan! ;-)
Ik vind het huidige format niet echt prettig en ben toch erg teleurgesteld in AutoWeek dat ze ons (na alles met het boek en zo) niet een echt stukje van de website gunnen, en nog eens in combinatie met Ivanov als deelnemer/beheerder (die dat natuurlijk ook niet kan helpen). Zeker in vergelijk met wat de eigen redacteuren voortbrengen aan weblogs. Echt heel jammer en een gemiste kans. Het had mij logisch geleken als de situatie was zoals hij een jaar geleden was (met twee separate weblogdelen: die van de redactie, nauwelijk gevuld en 'mijn weblog' en dat bijvoorbeeld Ivanov de troepdingen zoals iemand die drie rehels neerzet er direct uithaalt en filtert. Dan waren we hier met zijn allen wat serieuzer genomen.
Ivanov zei:Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix, van harte gefelicteerd! Van garte gegund! Ook ik heb je 3 punten gegeven, dus Solo, trek het je niet aan! ;-)
Ik vind het huidige format niet echt prettig en ben toch erg teleurgesteld in AutoWeek dat ze ons (na alles met het boek en zo) niet een echt stukje van de website gunnen, en nog eens in combinatie met Ivanov als deelnemer/beheerder (die dat natuurlijk ook niet kan helpen). Zeker in vergelijk met wat de eigen redacteuren voortbrengen aan weblogs. Echt heel jammer en een gemiste kans. Het had mij logisch geleken als de situatie was zoals hij een jaar geleden was (met twee separate weblogdelen: die van de redactie, nauwelijk gevuld en 'mijn weblog' en dat bijvoorbeeld Ivanov de troepdingen zoals iemand die drie rehels neerzet er direct uithaalt en filtert. Dan waren we hier met zijn allen wat serieuzer genomen.
Dat bleek technisch niet mogelijk te zijn. Het kwam er nu op neer dat ik Jan Renting elke week een mailtje stuurde met de 'blogs' de gewist konden worden. Wat dat betreft is een aparte sectie op het forum veel beter, de drie topics die er stonden heb ik al verplaatst.
Boppie zei:Toch niet genoeg steun binnen het leger. Gegokt en zwaar verloren.