Guest
hansje36 zei:Joost zei:Klopt inderdaad, het is natuurlijk geweldig leuk als Toyota (bekend staand om zijn hoge kwaliteit) weer eens een terugroepactie orgamiseert
" bekend staat om zijn hoge kwaliteit" . Waar staat dat ? Wie zegt dat ?
Mijn inziens organiseert ieder merk wel een terugroepactie. In verband met veiligheid of anders ( Opel Corsa, terugroep actie ivm water wat in goot bleef staan, kleingaatje boren,over! ) .
Tja, ga je in de autowereld praten, en dan bedoel ik niet met de mensen in dure pakken in dure panden, maar die in de met olie besmeurde overalls (de mensen die écht verstand hebben van de techniek van auto's), dan zullen ze allen beweren dat Toyota's bekend staan om hun hogere storingsongevoeligheid.
Ik interpreteer dit dan als uitleg van wat 'kwaliteit' inhoudt, je kunt dit ook als bijvoorbeeld materiaalkeuze, uitstraling etc etc interpreteren. Dan zul je Toyota niet zien als de fabrikant met de hoogste kwaliteit.
Maar het is pertinent niet de bedoeling weer een 'dweepdiscussie'uit te lokken!!! Laat ik dat voorop stellen. Daarom mijn nuancering voor een ieder die iets anders over het woord kwliteit denkt.