Laat ik m dan ook maar delen: 94%.
Ook leuk om te zien: dit was een lange test maar er is ook een test die 3 minuten duurt. Die is iets minder nauwkeurig maar je ziet wel mooi alle celvoltages. Erg interessant! En dat ligt nog allemaal mooi bij elkaar.
Het langzaam laden loont dus.
Deze week zoals gezegd elke dag met een andere auto naar kantoor geweest. En ik ben blij met het wagenpark nu.
Maandag, de Kever: leuke oldtimer, het blijft genieten. Ik moet wel iets laten doen aan het zware sturen, daar klopt iets niet.
Dinsdag, de Citigo: zeker in de stad echt heerlijk. Automaat, direct koppel, lekker compact formaat. Echt een leuk autootje.
Woensdag, de Golf: zes dagen niet mee gereden. Na de ID4 in het weekend was het weer heerlijk om laag te zitten. Genoeg vermogen, genoeg ruimte, relatief lage kosten. En ik kijk nog steeds om als ik m parkeer. En ja, dat komt vooral door de kleur!
Donderdag, de Mini: een cabrio voegt echt een extra dimensie toe. Heerlijk met dit soort dagen. En wat stuurt zo'n Mini lekker! Fijn vlezig en vertrouwd.
Heb nu voor het eerst een tank leeg gereden. De boordcomputer gaf een krappe 1:12 aan, maar de berekening aan de pomp gaf 1:13,4. Geen slechte score! Eens kijken wat de volgende tank doet.