Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Het is een mooie kleur, volgens mij rijden die er niet zo heel veel rond?Ik vind de kleur op de Golf nog steeds waanzinnig. Nu met een vers laagje Collonite wax erop knalt ie weer lekker. En hij is acht jaar oud maar gelukkig heeft ie nauwelijks plekjes, daar ben ik erg blij mee. Er staat nu 157dkm op de klok.
M'n eerste eigen auto.... kwam ergens bij een overleden oom vandaan... Roesten... pfffff en wekelijks de trommeltjes op de vooras bijstellen. 1 op 6... Ging stagelopen en kreeg fl 400 netto stageloon en fl 25,- reiskostenvergoeding.. "Ik rij Kever" reactie van de stagebaas "Oh, dan krijg je fl 75 aan reiskostenvergoeding...." Auto was op een gegeven moment gestolen in Amsterdam, 3 weken later gestript teruggevonden in Eindhoven... ingeruild op een Nissan Micra K10 in 1986Wist niet dat je ook een Kever hebt. Leuk!
Moderator
In Nederland zo'n 35 Golf Variants in deze kleur. Dat is dus niet zo veel.Het is een mooie kleur, volgens mij rijden die er niet zo heel veel rond?
Moderator
Haha ja, hij maakt er inderdaad een Golf Plus van!En de Mini wordt een R56 (de tweede generatie ipv de eerste).
Moderator
Moderator
En iedereen heeft het vakantiegeld al uitgegevenMisschien een wat lastigere tijd, zo tegen de vakantie aan?
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator