Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Er is zwart en er is zwart. Ik ben zelf geen fan van zwarte velgen. Dat gezegd hebbende, ik heb zelf ook zwarte velgen (met grijze beadlock ring).Ze zijn wel zwart, maar met dat gepolijste front maakt het de look van dit model wel af.
Moderator
Ik heb het al eens gezegd maar zij is Prachtige en in de juiste kleur en velgen.Gisteren heb ik het leer behandeld. Dat is nu weer lekker zacht en soepel.
En zojuist even een rondje gereden. Vaak toer ik een rondje door Loosdrecht, maar vandaag koos ik voor een ander gebied waar deze auto zich zo'n 15 jaar geleden enorm thuis voelde: de Groenlandsekade, tussen de Vinkeveense plassen door.
En verderop bij Nieuwer ter Aa is een leuk weggetje om wat foto's te schieten.
Om te beginnen, een remake van de persfoto:
En verder nog wat leuke plaatjes:
![]()
Moderator
Naast de andere oranje cabrio dus? Gaaf hoor! Binnenkort maar even bandjes trappen, ben wel benieuwd naar zo'n R57 cabrio!Mooie Mini Berry, heel smaakvol zo.
Maar niet-zo-standaard-en-daardoor-bijzonder-leuk zijn we van je gewend.
Die polder rond Nieuwer ter Aa is ook een regelmatig terugkerende plek bij testritten van de diverse media.
Voornamelijk de parkeerplaats Bosdijk wordt regelmatig gebruikt.
PS, ik heb nadat we elkaar spraken bij de taxatie toevallig ook een Mini cabrio gekocht, R57 in Spice Orange.
Moderator
De oranje SLK is weer weg. Fijne auto maar, het klinkt raar, zo'n Mini is echt veel ruimer.Naast de andere oranje cabrio dus? Gaaf hoor! Binnenkort maar even bandjes trappen, ben wel benieuwd naar zo'n R57 cabrio!
Moderator
Even opgezocht, max 80 pk? Heb jij die? Of nog minder. Ernstig inderdaad...Heb nu op vakantie een nagenoeg nieuwe Fabia MPI als huurauto. Fijn ding, maar hij heeft echt geen vermogen. Dat was ik niet meer gewend, maar wat irritant is dat! Inhaalacties zijn nagenoeg onmogelijk. Gewoon gevaarlijk.
Je raakt snel gewend aan ietsjes overschot aan vermogen. En dat hoeft echt niet veel te zijn.
Moderator
Moderator
Moderator