Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:Wij willen graag buitenaf wonen, echt uitzicht over de weilanden zeg maar. We gaan kijken in Buurmalsen en Oldebroek. Maar als je niet binnen een paar uur reageert als ie op Funda staat, dan ben je te laat. We hebben er al een stuk of vier gemist.
Ik verwacht op onze huidige woning (tussen Utrecht en Amsterdam in) een overwaarde van 100% dus dat maakt dat er wat ruimte is om buitenaf te gaan wonen.
Moderator
Barri zei:Ik woon al heel m'n leven in het dorp waar ik nu woon. Het huidige huis wonen we zo'n 5 jaar. Die daarvoor hebben we maar 3 jaar gewoond. We willen graag wat vrijer wonen, maar hier in de buurt is het echt onbetaalbaar. Dus dan maar wat verder kijken. Het gebied rond de IJssel, bij Deventer, vinden we ook mooi maar dat is wel weer een ruim uur rijden vanaf hier.
Moderator

Moderator
Moderator
uwbuurman zei:Met zo'n kleur wordt vreemdgaan wel wat lastiger, ja. :T
Moderator
Barri zei:dan staat er echt een heel leuk ding wat zijn waarde ook wel vast zal houden.
Joris 6091088 zei:Barri zei:dan staat er echt een heel leuk ding wat zijn waarde ook wel vast zal houden.
Waarde vasthouden lijkt me echt een utopie.
Moderator
Moderator
Vergeet niet dat ik voordat ik de Fiesta kocht al ruim 2 jaar niks anders heb gekocht!