Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator

Moderator
Moderator

Moderator
Moderator

Barri zei:Wat wel tegenvalt is de airco. Vooraf heeft de auto een beurtje gehad en is de airco opnieuw gevuld. Maar ik vind 'm matig. Je voelt de warmte van de zon de auto in prikken en de airco krijgt het niet overal koel. Vooral bij je hoofd wordt het echt warm. Op de snelweg moeten dus de achterruiten een stukje open, met veel gesuis als gevolg. Maar met 30 graden een uur stilstaan in de file is echt afzien, hoe koud je de airco ook zet.
Moderator
Barri zei:Ik heb het Punto forum eens doorgespit en daar zie ik meer airco-klachten. Het lijkt erop dat de astmatische airco bij de Punto hoort. Gewoon een kleine compressor. Hm, ik ben nog niet helemaal overtuigd maar ik weet ook niet wat er precies mis zou moeten zijn.
Barri zei:Verre toekomst: de keuze blijft: Punto dagelijks en iets leuks erbij (TT ipv Barchetta zou ik leuk vinden), of een Giulietta als dagelijkse auto (en die een beetje upgraden).
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator

Moderator
Barri zei:@Magistrat: toen ik de Barchetta kocht stond er in NL eentje met recht stuur voor een schijntje te koop.
Als het najaar wordt, ook geen probleem. Ik kan 'm in het dorp in een garage zetten, of in de tuin onder een nog te maken afdak. Dan schors ik 'm lekker een paar maandjes.
Barri zei:Gisteren is de Punto weer goedgekeurd voor een jaar en vanochtend ben ik naar Savali geweest met de Punto. Leuk gesprek gehad met Ronald en daarna heeft ie de pc aan de Punto gehangen. Kwartiertje werk. Hij gaf een duidelijke uitleg bij hetgeen hij in beeld had, de tabellen van het motormanagement. Na de update een stukje met hem wezen rijden, wát een verschil zeg! Echt alsof de prop uit de uitlaat is, om met brommer-termen te spreken
Pakt nu veel geleidelijker op, bokt niet meer onderin de toeren en pakt heerlijk door. Zoals ik vaak al las: dit is zoals de techneuten de 1.3 multijet hebben bedoeld!