Barri's bolides

• Onderwerp starter Onderwerp starter Barri
  • Startdatum Startdatum
@Dennis: je zegt niks geks, maar het is niet goed. Pas nog met een dichte Golf 1 bezig geweest. Een Golf 1 trekt me, maar toch ook weer niet. En ik wilde ook iets meer roadster gevoel, en iets meer vermogen. Dus nee, de Tjaffer is het ook niet. Veel te duur ook, die gekke Tjaffers :D

Barri zei:
Er zit een dak bij, maar zonder is ie idd leuker :)

Gecombineerd met de boot van BGR:
Een Luaz 967 M
7.jpg

https://www.vanrenselaarcars.nl/occasion/luaz-967-m-amfibievoertuig
:}

Gaaf ding, maar een factor of 9 te duur ;)

Overigens kan je het wel een bootje noemen, wat ik gekocht heb ;)
[size=x-small]Ok, deze hint is te makkelijk...[/size]

Ik dacht dat ik de primeur had met deze foto.
Maar ja een bootje en een paar hengels. Ik zag je zo zitten:

Luaz967m.jpg

:-D

Barri zei:
Gaaf ding, maar een factor of 9 te duur ;)

Overigens kan je het wel een bootje noemen, wat ik gekocht heb ;)
[size=x-small]Ok, deze hint is te makkelijk...[/size]

Zonder die kleine letters had ik het niet geraden. Leuk! Gezien mijn eigen zoektocht snap je dat ik je topic voorlopig extra goed in de gaten zal houden.

Juist! (tu)
<https://www.hansvandenheuvelautos.nl/Fiat/Barchetta/1.8-16V-NAPNIEUWE-APK-ZEER-NETTE-AUTO-2350525/5243/1/1/details.aspx>

2350525_3_21042016180206.jpg

Ja, dat cabriogevoel beviel me ook wel bij de proefrit. En het rijdt als een kart, dat is ook leuk! (tu)

Dank allen!!

Toch ben ik wel blij dat de vorige eigenaar het slechte zwarte dakje niet door een zwarte, maar door een rode heeft vervangen! (tu)

Leuk hoor, een Barchetta! Laatst ook nog bijna een proefrit in gemaakt, ware 't niet dat dat exemplaar niet verder kwam dan de afrit van het garagebedrijf. Toch zijn het volgens mij prima auto's, als je er eentje treft met 'n harde bodem.

Jouw exemplaar heeft in ieder geval al een mooie kleurencombi en de juiste wielen. Genieten, deze zomer (tu).

Dankjewel Elco! De vorige eigenaar heeft trouwens niet lang terug het hele interieur eruit gehaald om de bodem te checken en opnieuw in de tectyl te zetten :O

Heerlijk zeg!
Ik ben zelf eens gaan kijken, maar in cabrioland Engeland valt het aanbod (en de prijs!) me toch wel tegen. :(

Veel plezier met je Barchetta.

Edit: In België lijken de prijzen enigszins vergelijkbaar. Wellicht is de auto waardevaster dan ik had vermoed.

Leuk zo'n bootje. (tu) Het rode dak is een hele grote plus net als de lederen bekleding. Heerlijk kontje!
De facelift viel wat mij betreft tegen:
Fiat_Barchetta_1_8i_16V_LPG_Facelif_4.jpg

Veel plezier deze zomer.
DIe Barri is toch een Bofkont. :}

Dank allen! Er. Zitten weinig documenten bij. Waarschijnlijk omdat je die nauwelijks in de auto zelf kan opbergen :D

Misschien dat we nu zondag toch even gaan! Eerst wel even visueel checken of de distributieriem nog even mee kan. 6000km geleden vervangen, maar is ook al 5 jaar terug. Fiat schreef 3 jaar voor, tegenwoordig 6 jaar. Liefhebbers adviseren 4 jaar.

Zo, hij staat voor de deur.
Leuk dingetje met wat kleine klusjes. Eerst vanavond taxatie voor de verzekering en komende dagen eens goed schoonmaken!

Blijft een leuk model, vrij tijdloos design voor een auto waarvan de eerste toch alweer 20 jaar oud zijn. Zeker in deze stijlvolle kleurencombinatie! Zwart leer kan wel lekker warm worden denk ik. B)

Vandaag voor de verzekering de Barchetta en Kever laten taxeren. Redelijk hoge taxatie bedragen vind ik. Fijn, maar minder voor de premie ;)

Wat een leuke Barchetta! Geweldig voor de zomer ook. Moet er nog veel aan gebeuren of is ie in top staat? En geen roest?

Mattensetje is besteld. Morgenochtend wassen en daarna poetsen en het dak goed schoonmaken en impregneren.
Zondag hopelijk naar Budel, maar het moet wel een beetje lekker weer zijn...

Terug
Bovenaan