Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Nu snel een trekhaak onder de Punto, want 1 juni krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis![]()
Die van ons heeft wel een hoedenplank, maar die zit vast aan de achterklepTwingo is makkelijk qua grote bagage. Deze heeft geen hoedenplank, dus gewoon de bank naar voren en de leuningen platleggen
Moderator
Moderator

Moderator
Moderator
Rob0032 zei:Barri zei:Nu snel een trekhaak onder de Punto, want 1 juni krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis![]()
Ga je in een caravan wonen?![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Idioot inderdaadPjötr zei:Ai, zuur is dat he? Die schades! Ik had op de Yp ooit de bumper laten opknappen, oude schades laten verwijderen, en letterlijk na 2 dagen zaten er weer krassen op, ik kon toen wel huilen!
Ik bedoel ik snap, het kan gebeuren, maar als het gebeurd meld het dan.
Moderator
Moderator
Barri zei:Ook zie ik een bekend Punto kwaaltje: roest op de rand van de achterklep en motorkap. Ik heb al wat fotootjes gemaakt, nu maar eens een dealer mailen. De dealer in Utrecht heeft de auto 2 jaar geleden als tweedehands verkocht en daar is ie ook regelmatig voor onderhoud geweest, dus die ga ik mailen. Toevallig werkt mijn buurman ook bij die dealer.
Moderator
Moderator

Moderator
Barri zei:Golf: staat maar te staan. Fijne auto, maar hij gaat toch maar eens weg.
Twingo: moet weer voor de APK. En komt nog steeds niet heel betrouwbaar over. M wil graag een Fiat 500, maar dat is nog even sparen. Dus óf nu met de Twingo door, óf met de Golf gaan rijden. Of de plannen voor een 500 op de lange baan schuiven en iets anders nieuwers en goedkopers kopen, zoals een Ypsilon of Forfour.
British Racing Green zei:Of toch maar eens werk maken van een mk1 cabrio![]()
Moderator