Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Zadelsnuiver zei:Kijk, stuk beter dan zo'n Zalando pakket![]()
![]()
Maakt bij Barri wel dezelfde reactie los denk ik als wanneer een vrouw iets van Zalando ontvangt.![]()
Barri zei:GTI heb ik ook naar gekeken, maar zo'n 2.0 8v is niet echt spannend. Dat blok had ik ook in mijn mkIV variant.
Het door jou geposte exemplaar vind ik door de verlaging een beetje fout.
Een mkIV V5 heb je voor niet heel veel meer en lijkt me dan leuker.
Moderator

Moderator
Barri zei:Achterop zit een vergane sticker van dealer Ten Cate uit Roden. Century heeft die sticker helaas niet meer liggen. Dus of zelf na laten maken, of weg proberen te halen. Maar dat laatste gaat lastig worden.
der Magistrat zei:Het valt me wel meer en meer op dat het lijkt alsof je altijd zwaar beladen bent...
Moderator

Moderator
Moderator
Barri zei:Ik gooi m'n bastuba nu ook op de achterbank, dus dat maakt niet uit. Een S40 is nét iets minder Volvo van binnen. Fijne stoelen, maar geen zetels. S40 vind ik ook net iets teveel aan de prijs voor wat je krijgt.
Die V50 is goed, maar net iets te duur voor een auto met zo'n kilometerstand vind ik.
Wat bedoel je met 'gevoelig onderstel'? Ik lees er weinig slechts over, het lijkt mij een heerlijke en goede auto.
Moderator
TYN zei:Een S60 is leuk dankzij een lekker dikke vijfcilinder met turbo onder de kap (benzine of diesel); met de 140pk 2.4 is het daarentegen m.i. een weinig interessante auto.
Een W124 is leuk om andere redenen dan z'n motorisering.
Moderator
Elco zei:De S60 is een fijne auto, al is 't niet erg gemakkelijk om een nette te vinden voor een redelijke prijs. Mijn vader heeft een hele nette 2.4 170 pk met automaat uit 2004, die moest een paar jaar geleden nog heel wat opleveren.
Het is nogal een gebruiksvoorwerp geworden door de jaren heen, meer dan dikwijls zie je ze met een dikke trailer en de modderspatten tot op 't dak voorbij rijden. V70's zijn welhaast nog erger, die lijken vaak in handen geweest te zijn van achteloze familiemensen.
Qua rijden vind ik 't een ongeïnspireerd ding. Voelt log, stuurt log, rijplezier komt vooral uit het langeafstandscomfort en het bescheiden aanwezige 'Blik op de Weg-geluid'. Ook voor de snelheid moet je 'm niet nemen...
Moderator
Barri zei:Nou, de achterbank blijft nog even leeg hoor! Ben eens naar Oostenrijk gereden met een V70 eerste generatie, dat beviel me heel goed.
Ik merk dat ik als autoliefhebber iets mis op 80 a 90% van de tijd dat ik in de auto zit. En het is zoeken waarmee ik wel die voldoening krijg. Een cabrio is het niet heb ik vorig jaar gemerkt. Comfort en een soepel blok wel. En Volvo spreekt me aan. Kijk, een BMW e90 kan ook maar is weer van een totaal andere orde.
Nu is het bij mij we vaak weer wat andersmaar zo'n S60 lijkt me nu een goede kanshebber.
RobEU zei:Volgens mij ben ik de enige - met Berry - die de S60 wel fantastisch vind. Dijk van een auto, prachtig design, luxueus, nooit een fout imago (hoe geweldig en bijzonder een W124 blijkbaar ook is, echt sociaal geaccepteerd wordt 'ie niet overal), krachtig, doordacht, solide en heel comfortabel. Mensen die weleens in zo'n Volvo gereden hebben weten meteen wat dat Volvo-gevoel is. Niet de protserigheid van Duitse merken, maar in stilte genieten, wetende dat je alle luxe en voldoende vermogen hebt. Als daily dus een prima keus, hoewel ik Bofkont z'n mening deel dat het zeer spijtig zou zijn als hierom de VR6 moet wijken.
Barri zei:Vandaag even bij een bedrijfje in de buurt wezen kijken: A1 Occasions. Leuk bedrijfje, net aanbod en aardige gasten.