Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Eens. Maar voor de prijs van dit originele exemplaar kan ik mijn exemplaar een paar keer kopen en heb ik nog geld overder Magistrat zei:Echter na je opmerkingen vrees ik wel wat voor de staat, op de getoonde foto's vond ik het al maar zo-zo.
Barri zei:Eens. Maar voor de prijs van dit originele exemplaar kan ik mijn exemplaar een paar keer kopen en heb ik nog geld overder Magistrat zei:Echter na je opmerkingen vrees ik wel wat voor de staat, op de getoonde foto's vond ik het al maar zo-zo.![]()
Mechanix zei:Barri zei:Eens. Maar voor de prijs van dit originele exemplaar kan ik mijn exemplaar een paar keer kopen en heb ik nog geld overder Magistrat zei:Echter na je opmerkingen vrees ik wel wat voor de staat, op de getoonde foto's vond ik het al maar zo-zo.![]()
Prachtig toch als je zo'n leuke auto voor zo weinig geld kan kopen!![]()
RobEU zei:Mechanix zei:Barri zei:Eens. Maar voor de prijs van dit originele exemplaar kan ik mijn exemplaar een paar keer kopen en heb ik nog geld overder Magistrat zei:Echter na je opmerkingen vrees ik wel wat voor de staat, op de getoonde foto's vond ik het al maar zo-zo.![]()
Het was dan ook een ongelofelijk lange bevalling! Ik krijg al ruim een half jaar lang (geen grapje) stapels advertenties doorgestuurd. Volgens mij heeft er in Nederland geen auto te koop gestaan die ik niet voorbij heb zien komen...
Mechanix zei:RobEU zei:Mechanix zei:Barri zei:Eens. Maar voor de prijs van dit originele exemplaar kan ik mijn exemplaar een paar keer kopen en heb ik nog geld overder Magistrat zei:Echter na je opmerkingen vrees ik wel wat voor de staat, op de getoonde foto's vond ik het al maar zo-zo.![]()
Het was dan ook een ongelofelijk lange bevalling! Ik krijg al ruim een half jaar lang (geen grapje) stapels advertenties doorgestuurd. Volgens mij heeft er in Nederland geen auto te koop gestaan die ik niet voorbij heb zien komen...
Wehe, gewoon niet over een nacht ijs gaan!![]()
Moderator

TYN zei:Ik sluit me niet bij Rob aan; als je dit netjes wil maken ben je wel een paar euro verder. Vooral die roest ziet er eng uit.
Moderator
Moderator
Barri zei:Ik hou me aanbevolen voor een verzekeraar die dat biedt.
Bij Generali hanteren ze die vermogensgrens voor iedereen. Saai verzekerd wagenpark hebben ze daar...
Bofkont zei:Vreemd, ik heb mijn Z4 all risk verzekerd bij interpolis kost me 28 euro p/maand, en die heeft nog een stukje meer vermogen.
Bofkont zei:Persoonlijk had ik de Corrado genomen, die vind ik net wat meer onderscheidend.
RobEU zei:Ligt niet alleen aan het vermogen. Mijn Volvo had ook een pak meer vermogen, maar was ook goedkoper. Er vliegen alleen een heel stuk meer Golfjes tegen een boom aan dan Z4'en en Volvo's. Dat calculeert een verzekeraar in. Daarom is het tegenwoordig een relatief zeldzame auto.
Bofkont zei:Ah juist Rob, daar heb je een goed punt
Idd Elzinga, Corrado is rap duur aan het worden, paar jaartjes terug nog een 95 er brombeer paars exemplaar kunnen kopen.
80k gelopen origineel NL en echt in verbluffende nieuwstaat, nog steeds spijt van dat ik dat niet heb gedaan.
Mijn broer had in de jaren 90 een bijna nieuwe corrado Vr6, sindsdien een zeer groot fan van de wagen.

RobEU zei:
Bofkont zei:Zeer gave wagens Rob, ik kon die paarse corrado een paar geleden rond de 11k krijgen, prijzen zaten toen al duidelijk in de lift.
Die gele is ook een prachtig exemplaar, alleen de automaat is wel een pret bederver bij deze auto, schijnt nogal erg sloom te schakelen.
Bofkont zei:https://www.youngtimerlahaye.nl/listings/audi-coupe-2-6-v6/
Dit is ook een topwagen
Sorry voor het of topic trouwens.