Mijn airco is stuk, na afpersen op mijn werk bleek dat de condensor (waarschijnlijk door steenslag) lek is geraakt
Natuurlijk geen pretje, omdat je al gau spreekt van reparatie's van 600 - 700 euro voor consumenten.
En ik als arme student

p) die graag mag hobbiën, wil die condensor graag zelf vervangen, volgens mij is het echt klote (veel) werk, maar ik wil dat toch eens doen.
het vacumeren, afpersen en bijvullen laat ik doen door mijn collega die daarvoor bevoegd is.
Ik eergisteren condensor bestellen bij Brezan, van delphi, dus goed spul...
maar kijk ik naar mijn calibra, zie ik (van wat je er van kunt zien) de leidingen en droger heel anders zitten dan op de nieuwe condensor
dus ik zoeken en doen op internet of ik er niet naast zit, en zelf ook eens gecheckt, en ik kwam ook iedere keer op dit delphi nummer uit
Toen maar even op de site van hella gekeken, en mijn auto geselecteerd, en ja hoor, gelijk komt er een artikkelnummer met afbeelding te voor schijn:
Dié moet ik hebben

met andere woorden, ik heb dus weer eens een verkeerd deel binnen gekregen, en dan zoeken ze nog wel op chassisnummer en kenteken. Kunnen hun ook niks aan doen, maar het is weer mooi vervelend, operatie airco wordt maar weer uitgesteld