PauseBreak
Kilometervreter
Meteen kopen, blok is nooit koud geweest.150.000 of zo dacht ik (in 3 jaar tijd).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meteen kopen, blok is nooit koud geweest.150.000 of zo dacht ik (in 3 jaar tijd).
ja dat heeft Joep van carrec dus ook gedaan. was ook zijn redenatie.Meteen kopen, blok is nooit koud geweest.
Ik vind wat jij zelf hebt juist véél mooier dan de LCI, juist omdat de LCI (bijna) niet meer samen te stellen is in configuraties als die van jou. Je ziet bij de LCI al dat 80% rondrijdt in een donkere kleur, met getint glas, zwarte nieren en dito raamlijsten + dakrails (zie ook exemplaar Joep). Qua configuratie was bij de LCI al veel niet meer mogelijk schijnbaar. Zowel bij Audi als bij BMW zie je bij de nieuwste A6 en 5-serie dat een S-line pakket en M-pakket überhaupt niet te bestellen zijn met aluminium dakrails, raamlijsten en niet-zwarte logo's viel mij laatst op toen ik met een collega voor hem met de configurator aan het spelen was.
Ik gebruik zelf de 3M VHB tapes (zijn verkrijgbaar in verschillende diktes) voor mijn dashcam, deze blijven goed zitten. Probleem is dat ze ook lastig te verwijderen zijn. Gebruik dan remmenreiniger om de sticker te verwijderen, mocht dat nodig zijn.
- ga nog een afspraak maken bij de garage waar ik hem heb gekocht voor wat garantie dingetjes. De active grille werkt niet goed. Met uitlezen staan er ook foutcodes in. Is een gekend probleem. Heb geen storingslampjes of meldingen en brengt de koeling niet in gevaar, maar wil dat wel opgelost hebben. Net als de hardy schijf en het panoramadak maakt na mijn beleving iets te veel geluid. Probeer wat na mijn vakantie in augustus te plannen