Pietzoveel
Asfaltkampioen
Op independer even zoeken..... ik kom op € 31,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pietzoveel zei:Op independer even zoeken..... ik kom op € 31,-
Pietzoveel zei:Als ik google krijg ik dit:
https://www.independer.nl/autoverzekering/info/situaties/eendagskenteken?&refer=adwordsauto-to-rlsa111&gclid=EAIaIQobChMI67S9v4nf-QIVitxRCh3NdgskEAAYASAAEgLmtfD_BwE&gclsrc=aw.ds
AsconaGT zei:Scherp! Niet aan gedacht. De auto staat inderdaad net in de umweltzone zie ik nu. Geen idee of mijn zwager zo'n sticker op de voorruit heeft (laat staan dat hij dat wil) want hij is er zuinig op.
Geen idee hoe streng de controle is maar om die 1 km met een moderne auto durf ik de gok nog wel te wagen
De boete valt ook nog wel mee, 100€. Daar kan je het wel voor gokken, zeker als het maar één kilometer is.AsconaGT zei:Had even gegoogled, maar het zijn met name de parkeerwachters die er eens op willen letten. Al rijdend is de pakkans vrijwel 0 tegenwoordig waarbij buitenlanders er ook nog wel eens met een waarschuwing vanaf komen. En als het wel gedoe oplevert dan moet ik ook niet zeuren natuurlijk.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik ben 1,5 jaar geleden van een S205 naar een Passat gegaan. Ik heb een fijne, dikke Passat, maar ik mis de Mercedes ook wel eens. Benieuwd hoe dat bij jou gaat straks.
Kristian2 zei:Mooi dat het goed gegaan is en de auto in bezit is. Prachtige auto. De trekkende BMW is wel erg van het ‘duistere’ type.
Twix zei:Geen boetes?
En nu aftellen en wachten, terwijl je poetst en mierennuekt haha
Je schrikt toch niet van een brandend brandstoflampje?
AsconaGT zei:(..) Achteraf had ik gewoon de auto op de trailer moeten aftanken vanmiddag.(..)
AsconaGT zei:(..)
Heb ook geen jerrycan of iets. Zou lullig zijn als ik woensdag voordat ik naar RDW rij wil tanken en ik net strand.
AsconaGT zei:(..)
Maar bij een dealer verwacht ik op zn minst ook dat het lampje niet brand. (..)
Twix zei:Een beetje meer benzine vind ik niet meer dan normaal. Je moet gewoon comfortabel een rondje kunnen rijden en dan gaan tanken.
AsconaGT zei:Gisteren even nog wat dingen ingesteld, die stoelen zijn echt wel super hoor![]()
Daar is die groot en comfortabel genoeg voorPietzoveel zei:AsconaGT zei:Gisteren even nog wat dingen ingesteld, die stoelen zijn echt wel super hoor![]()
Slaap je nu in de auto?
der Magistrat zei:Ik snap je ergernis m.b.t. de benzine wel hoor. Mijn partners Qashqai had ook een brandend lampje en slechts 9km op de teller. Waarmee ik wil zeggen: de dealer is wel bereid je voor 40k (via lease, maar toch) een Qashqai te verkopen, maar een tientje aan benzine kan er dan niet meer af?
(..)