MG ZR 160
Startmotor
Ha! Even uitstapje naar dit forum; m'n eigen topic wordt wel erg gedomineerd door APK-perikelen dus beter om de discussie hier voort te zetten. Kort gezegd: ik ben op zoek naar een garage in Zuid-Holland die bij APK-afkeur binnen 14 dagen gratis wil herkeuren. Dit klinkt niet zo onlogisch; en volgens de mensen aan wie ik het vroeg bestaat het absoluut, maar ik kan het niet vinden. De garage waar ik de eerste keuring uit heb laten voeren wilde er in ieder geval niet aan, dus daar kom ik niet meer terug. Degenen die via Google naar boven komen (APK Oké, Kwikfit) zijn of niet in Z-H of dan weer zo duur >40 euro dat het voordeel weg is OF je bent verplicht eventuele reparaties bij hen uit te voeren, en dat is natuurlijk ook een erg makkelijke manier om erin geluisd te worden. Ik snap wel dat kleinere garages hier geen keiharde reclame maken want dat staat ieder petje met z'n afgeragde Golf bij ze voor de deur maar het zou mij toch wel heel erg helpen als er wat mensen zijn met goede ervaringen én de service die ik zoek in Zuid-Holland.
De garages die ik tot nu toe met die bewuste vraag gemaild heb reageren in ieder geval allemaal terughoudend, alsof ze er weinig zin in hebben. Wat ik ten dele snap maar niet helemaal want mijn auto had maar één afkeurpunt dus als ze zich er makkelijk vanaf willen maken hoeven ze enkel dat te checken voor goedkeur (ook al mag dat formeel niet). Hoor het graag! PM's mogen ook, graag zelfs
De garages die ik tot nu toe met die bewuste vraag gemaild heb reageren in ieder geval allemaal terughoudend, alsof ze er weinig zin in hebben. Wat ik ten dele snap maar niet helemaal want mijn auto had maar één afkeurpunt dus als ze zich er makkelijk vanaf willen maken hoeven ze enkel dat te checken voor goedkeur (ook al mag dat formeel niet). Hoor het graag! PM's mogen ook, graag zelfs