AllinnAutolease

Erik 0705 zei:
Hoi Willem,
Ik heb een Ford Fiesta bestelt en heb bedongen om de eenmalige kosten te voldoen bij aflevering van de auto. Daar zijn ze mee akkoord gegaan. Wil je mij even laten weten of bij jou alles goed gaat?
Al vast bedankt,
Erik

Is dat zo? Hoe zat het dan hiermee?
Toen ik dit las viel mijn mond open van verbazing dus ben heel erg benieuwd.

Moest vanwege mijn financiële verleden wat extra borg betalen, maar dat was met een snel doorlopend krediet gelukkig geregeld.

Beste Flex,

Ik hoor graag of je de auto geleverd krijgt. Ik heb ook een bestlling gedaan en ben overeengekomen dat de eenmalige kosten bij aflevering van de auto pas betaald worden.
Al vast bedankt,
Erik

Hoi Max,

Ik heb een Ford Fiesta bestelt en heb bedongen om de eenmalige kosten te voldoen bij aflevering van de auto. Daar zijn ze mee akkoord gegaan, dus wellicht wat meer druk zetten?
Succes,
Erik

Ja dat is zo. Omdat zij een vrij jonge onderneming zijn wilde ik zekerheid dat ik geen kat in de zak zou kopen. Uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan.
Deze mail ontvangen:

Beste Eric,

Hierbij de antwoorden op uw gestelde vragen:

Het is mogelijk om bij afhalen van de auto de borg en de eenmalige betaling te voldoen, als wij van u een schuldbekentis ontvangen dat u binnen de gewenste termijn de auto afhaalt. Indien u dat nalaat, kunnen wij de kosten op u verhalen.
Als u nog vragen heeft hoor ik het graag!

Het account Erik0705 is dan wel een paar jaar oud al maar ik krijg toch het idee dat het ook bij het complot hoort. Check zijn forumberichten maar na. Ik kan het 1 en ander niet rijmen in elk geval.

Ik heb ook contact gehad met allinnlease ( Stefan Brokking ) en ben naar het kantoor van Duiven geweest om een inruilprijs voor mijn huidige auto te krijgen.

Via de mail en over de telefoon veel contact gehad dus ik had besloten om naar Duiven te rijden .
In het kantoor van Duiven zitten een paar bedrijfjes maar ook veel kantoortjes waren leeg en op het bord staat allinnlease niet vermeld dus ging ik binnen vragen of ik goed zat . In de hal was een receptie met bewaker die naar Stefan belde dat ik er was . Bij de receptie stond wel een aanwezig / afwezig bord waarop allinnlease vermeld stond.
Stefan was aardig en op mijn vraag hoe hij winst gaat maken uit de lage leaseprijzen/ km vrij was zijn antwoord : bedrijfsauto,s zijn al kmvrij omdat bedrijven niet weten hoeveel km,s er gereden gaan worden dus nu gaan wij dit ook als eerste in de privatelease doen.
Waarom staat bij elke auto 4 tot 6 weken levertijd ? Dit klopt alleen de Mini heeft 13 weken levertijd ivm met de vele vraag hierna .
Ook had hij een callcenter ingehuurd ivm drukte van inplannen van afspraken.
Waarom er geen bedrijfsnaam buiten op het pand stond : wegens drukte nog niet aan toegekomen.
Ik moest naar Duiven komen omdat hij de inkoop van inruilauto,s deed maar kon straks wel mijn leaseauto en inruilauto in Bilthoven ophalen.
De auto die ik wilde ( Ford Fiesta automaat ) kon ik al met 4 weken krijgen als ik 828 euro vooruit betaalde ( 399 borg en 329 maandlease ) anders bestelde hij hem voor niets als ik er toch van afzag ( ik wilde niet weten hoevaak dit gebeurde )
Buiten bij mijn auto nam hij 3 foto,s , controleerde de kmstand die ik opgaf niet en vroeg niets over de auto ...
Hij ging opkopers bellen en vroeg nog wat ik in gedachten had ( heb 1500 euro gezegd )
Ik had al 2 anderen leasemaatschappijen gevraagd voor een bod ( 1150 bij anwb en 1470 bij Ford ) maar de Ford was wel een leasecontract voor Ford Fiesta met veel opties en 48 maanden en 25000 km per jaar .
Bij deze bedrijven moest ik 12 foto,s opsturen / foto kmstand / ingevuld onderhoudsboekje .
Dus ging weg uit Duiven met een raar gevoel en omdat ik daar eind van de middag was verwachtte ik de volgende dag een inkoopbod te krijgen, maar
s, avonds kreeg ik een mail met bod van 1600 euro !
Het gevoel met een oplichter te doen te hebben werd nu nog sterker , ik heb nog 2 x contact gehad omdat ik het bod op papier wilde hebben en het leasecontract niet klopte . Er stond handgeschakelt ipv automaat .
Die avond zei Stefan over de telefoon dat hij het contract door kantoor de volgende dag zou laten wijzigen maar met 30 minuten had ik een nieuw contract over de mail.
Nu stond erbij ; transmissie : handgeschakelt. bij brandstof : automaat en een inkoopbod van 1600 euro
Ik heb geen contact meer gezocht maar nog 1 x een mail verzoek gehad om 828 euro over te maken zodat de Ford Fiesta besteld kon worden.

Het type Ford Fiesta die ik bij allinnlease wilde is niet in automaat te krijgen volgens de Ford dealer ...

Ik ben naar Duiven gereden om mijn gevoel ( te mooi om waar te zijn ) te checken en ben ervan overtuigd dat dit klopt .
Het kantoorpand in Bilthoven zit ook in de verhuur dus is ws net zo,n pand als in Duiven.

En ben benieuwd of er nu toch mensen zijn die hun bestelde auto gelevert gaan krijgen.

Ik ga a.s woensdag mijn auto inruilen voor een leaseauto bij een maatschappij met keurmerk , want de prijzen/ kmvrij van allinnlease heb ik niet bij een andere leasemaatschappij kunnen vinden .

bedrijfsauto,s zijn al kmvrij omdat bedrijven niet weten hoeveel km,s er gereden gaan worden

Lol.:LOL: Zo te zien hebben de serieuze aanbieders ook voor bedrijfswagens gewoon een (al dan niet te kiezen met bijbehorend kostenplaatje) maximaal kilometrage.

Maar verstandige beslissing om het bij twijfel niet te doen.(y)

Alle seinen worden wat mij betreft steeds roder. Ik vind het mooi als mensen een bedrijf starten, maar kleine slordigheidsfoutjes (zoals de verkeerde foto's, typfouten, fouten op offertes) zouden niet voor moeten komen. Daarnaast rammelen veel dingen inderdaad en kan het businessmodel niet sluitend zijn. Ik ben ook benieuwd welke financier zich achter dit businessmodel schaart.
En als ik dat stukje over kilometervrij en bedrijfsauto's lees; als ie dat echt gezegd heeft, snapt ie echt helemaal niets van de branche. Ben benieuwd of de eigenaren/medewerkers eerder in de leasing actief zijn geweest en of ze bijvoorbeeld de VNA Leasing papieren hebben.

Barri zei:
En als ik dat stukje over kilometervrij en bedrijfsauto's lees; als ie dat echt gezegd heeft, snapt ie echt helemaal niets van de branche.

Tevens is het (behalve onjuist) ook domweg helemaal geen antwoord op de gestelde vraag, bedenk ik me net. Hem werd gevraagd naar de wijze waarop ze winst maken, niet naar z'n de manier waarop het bedrijf zich onderscheidt.

Barri zei:
Alle seinen worden wat mij betreft steeds roder. Ik vind het mooi als mensen een bedrijf starten, maar kleine slordigheidsfoutjes (zoals de verkeerde foto's, typfouten, fouten op offertes) zouden niet voor moeten komen. Daarnaast rammelen veel dingen inderdaad en kan het businessmodel niet sluitend zijn. Ik ben ook benieuwd welke financier zich achter dit businessmodel schaart.
En als ik dat stukje over kilometervrij en bedrijfsauto's lees; als ie dat echt gezegd heeft, snapt ie echt helemaal niets van de branche. Ben benieuwd of de eigenaren/medewerkers eerder in de leasing actief zijn geweest en of ze bijvoorbeeld de VNA Leasing papieren hebben.
Geen BKR check moet al voldoende zijn. Het hele model kan gewoonweg niet financieel uit. Ja de eerste 2 maanden als hij alle voorschotten en aanbetalingen heeft gehad:) Er gaat geen auto geleverd worden.

Lijkt bijna een piramidespel. Met de knaken van de eerste betalers van borg en eerste maand lease kunnen ze zelf weer verder. Na 6 maanden wordt de boel opgedoekt en bingo.

vertmaori zei:
Lijkt bijna een piramidespel. Met de knaken van de eerste betalers van borg en eerste maand lease kunnen ze zelf weer verder. Na 6 maanden wordt de boel opgedoekt en bingo.

Dit ging ook al door m'n hoofd, ook al omdat ik mij niet kan voorstellen dat een serieuze financierder met dit risicovolle plan in zee gaat. Als je enkele tientallen slachtoffers overtuigt om voorschotten, borg en/of wat maandtermijnen van tevoren te betalen kun je daarmee wel wat auto's daadwerkelijk leveren. Edit: hoewel het met een paar honderd euro p/p natuurlijk nooit meer dan een paar stuks kan zijn. En op basis daarvan kun je weer meer klanten binnen trekken, net zolang tot er teveel mensen gaan klagen dat hun auto maar niet geleverd wordt, en de toko klapt.

als jij er zo over denkt, maar het is zoals ik heb aangegeven.
Welk belang heb ik er bij om te zeggen dat ik het voor elkaar heb gekregen om de eenmalige betaling per afleverdatum te voldoen?. Het geeft alleen maar aan dat je best kunt onderhandelen over die voorwaarde en ik ben er content mee en daarmee veel meer zekerheid.

Ik houd deze topic al een tijd in de gaten omdat ik aan twijfelen was om met Allinnautolease in zee te gaan.
Na een aantal mailtjes over en weer heb ik Stefan de volgende mail verzonden:

Beste Stefan,

Dank voor uw uitnodiging. Mijn twijfel is ontstaan omdat er bij het keurmerk private lease niks bekend is over een aanvraag. Daarnaast geeft u aan dat uw bedrijf vanaf maart actief is. Wat betekent dat de eerste auto’s reeds geleverd moeten zijn en rondrijden. Ik kan hier helaas helemaal geen recensies hierover vinden.

Hetgeen wat mijn twijfel zou wegnemen is contact met een referentie. In uw conceptovereenkomst geeft u aan dat een financiële instelling eigenaar kan zijn van de auto. Contact met een desbetreffende instelling of een dealer waar de auto’s worden onderhouden zou voor mij doorslaggevend zijn.

Ik kijk ernaar uit om zaken te doen met uw firma en hoop dat u begrip heeft voor mijn twijfel.

Gr

Op 18 jul. 2018 om 14:13 heeft Info <info@allinnautolease.nl> het volgende geschreven:

Beste .....,

We bestaan sinds begin maart 2018. Nu ruim 4 maanden. Dit kunt u ook nachecken bij de KvK. We zijn bezig met het keurmerk private lease en proberen eind augustus ongeveer dit keurmerk in bezit te hebben.

Om uw onzekerheid weg te nemen kunnen we ook een afspraak voor u inplannen op ons kantoor in Duiven.

Bijgaand vindt u een conceptovereenkomst.

Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat graag van u.

Mijn Reactie hierop was als volgt :

Beste Stefan,

Het verbaast mij dat u nergens op in gaat (keurmerk private lease). Ook verbaast het mij dat u niet kan aangeven waar de auto’s worden onderhouden. Elke bonafide leasemaatschappij kan dit aangeven.

Uitnodiging op een kantoor zegt mij niet zoveel. Iedereen kan immers een kantoorpand huren.

Spijtig dat u geen referentie kunt overhandigen.

Mocht u toch nog iets kunnen overhandigen dan hoor ik dat graag. Vooralsnog heb ik besloten om niet met u in zee gaan.

Zodra er iets meer duidelijk is, zal ik alsnog contact met u opnemen.

Gr

Op 19 jul. 2018 om 12:21 heeft Info <info@allinnautolease.nl> het volgende geschreven:

Beste ...

Re

Het enige wat we voor u kunnen doen is een afspraak inplannen zodat u kennis met ons kunt maken op ons kantoor

We kunnen geen gegevens delen met een derde.

Met vriendelijke groet,

Stefan Brokking

Verkoopadviseur

Beste ....

U vraagt om gegevens die wij volgens de privacy wetgeving niet vrij kunnen geven.

Als u interesse heeft kunnen wij u uitnodigen op de eerstvolgende uitleverdag van onze auto’s aan onze klanten.

Wellicht zit dan de gewenste auto die u wenst er tussen en heeft u een indruk van uw leaseauto

Aanstaande 20 augustus leveren wij 5 Mercedes A-klasse uit. Dan bent u van harte welkom om te komen bezichtigen.

Met vriendelijke groet,

Dit kwam bij mij niet erg betrouwbaar over. Vandaar dat ik heb besloten om deze maatschappij links te laten liggen en te genieten van deze topic:)

We bestaan sinds begin maart 2018. Nu ruim 4 maanden. Dit kunt u ook nachecken bij de KvK. We zijn bezig met het keurmerk private lease en proberen eind augustus ongeveer dit keurmerk in bezit te hebben.

Grappig hoe dit verhaal per potentiele klant steeds verandert. Van "we zijn er mee bezig" tot "nee, vinden we te duur" .

Als u interesse heeft kunnen wij u uitnodigen op de eerstvolgende uitleverdag van onze auto’s aan onze klanten.
Aanstaande 20 augustus leveren wij 5 Mercedes A-klasse uit.

Iedereen die een afleverdatum voor de 20e Augustus beloofd was ga maar alvast het nummer van je rechtsbijstandverzekering opzoeken.

Met stip het leukste topic op deze site! (y) :D

Total Loss zei:
Aanstaande 20 augustus leveren wij 5 Mercedes A-klasse uit.

Iedereen die een afleverdatum voor de 20e Augustus beloofd was ga maar alvast het nummer van je rechtsbijstandverzekering opzoeken.

Met stip het leukste topic op deze site! (y) :D

Leuk momentje voor een AW flashmob. :)

Goede morgen allemaal,

Afgelopen Zaterdag ben ik eens gaan kijken bij hun kantoor in Bilthoven.

Daar zag ik tegen het raam een bord staan met het bedrijfslogo.

Tot zo ver heb ik nog niet het gevoel dat ze oplichters zijn.

En als ik heel eerlijk ben, lees ik heel erg veel vooroordelen, maar niemand met daadwerkelijk ervaring..

Ja ik lees dat er mensen zijn die op ofspraak zijn geweest en een onderbuik gevoel hebben, dat kan.
Ik lees dat er mensen zijn die op hun auto's wachten en zelfs iemand die al over de levertijd heen zit.

Ik werk bij een IT vendor en ook wij zijn wel eens laat met het leveren van onze producten, maar dat heeft te maken met de fabriek.

En dat ze geen keurmerk hebben, ja ook dat lijkt me logisch als het om een startup gaat.

Ik ben dus nog niet overtuigd dat dit een foute zaak is. Voor iemand die hun niet vertrouwd, bieden zij zelfs aan om te komen kijken tijdens de transactie op 20-08..
Ik wacht nog steeds op iemand die daadwerkelijk iets mee maakt dat dus niet door de beugel kan of geen auto krijgt.
Als dat al gebeurd is, dan roep ik je graag op te reageren!

Voor de mensen die denken dat ik bij Allinlease hoor of iets dergelijks, mijn naam is Chandro Notten...
Met open Facebook en open LinkedIn..

michel1975 zei:
Monsieur Le Loure zei:
Wat mij opvalt is dat het wemelt van de kofschipfouten in dit topic.
Lekker belangrijk.

Op zich niet heel belangrijk. Maar het valt wel op dat het veel nieuwe leden van het forum zijn, die allemaal dezelfde fouten maken ;)

Daarnaast vind ik de opmerking van Chandro hierboven helemaal geweldig; omdat er een bord met bedrijfslogo tegen het raam hangt denk ik dat het geen oplichters zijn o_O

NFS zei:
michel1975 zei:
Monsieur Le Loure zei:
Wat mij opvalt is dat het wemelt van de kofschipfouten in dit topic.
Lekker belangrijk.

Op zich niet heel belangrijk. Maar het valt wel op dat het veel nieuwe leden van het forum zijn, die allemaal dezelfde fouten maken ;)

Daarnaast vind ik de opmerking van Chandro hierboven helemaal geweldig; omdat er een bord met bedrijfslogo tegen het raam hangt denk ik dat het geen oplichters zijn o_O
Je hebt gelijk. Ik was wat voorbarig. Toch te veel kronenbourg gehad:)

Al die nieuwe profielen zijn lachwekkend en zo doorzichtig. Naast het feit dat her verdienmodel goed bedacht maar slecht uitgevoerd is zijn het geen heldere lichten. Als ik ze een tip mag geven mocht allinautolease op de een of andere manier het net niet redden. Ga in vredesnaam niets in de ICT of webservice doen.

Allen,

Reactie van Het keurmerk:

Goedemorgen meneer ...

Wij hebben Allinautolease enige weken geleden benaderd met de vraag of ze zich willen aansluiten bij het keurmerk. Wij hebben hiervoor de benodigde aanvraagformulieren opgestuurd.

Tot op heden hebben wij hierop nog geen reactie ontvangen en wij hebben recent via via vernomen dat ze (voorlopig nog) niet van plan zijn om zich bij het keurmerk aan te sluiten.

Wij betreuren dit uiteraard enorm, gezien het feit dat ze hun producten aanbieden onder omstandigheden die haaks op ons keurmerk staan (o.a. geen BKR notering en geen enkele zekerheid).

Klein achtergrond onderzoek geeft ons de informatie dat ze eigendom zijn van een onbekend moederbedrijf, ANW Automotive. Dit bedrijf is korte tijd ingeschreven geweest bij de KvK en is inmiddels weer uitgeschreven.

Aan de andere kant hebben wij nog geen negatieve ervaringen vernomen van consumenten, dus ik hoop van harte voor u dat ze hun afspraken met u nakomen en dat u over enige tijd in uw gekozen auto kunt rondrijden.

Met vriendelijke groet,

.... de Lange
Secretariaat

cid:image001.png@01D151F7.C776F910

Postbus 149 | 3980 CC BUNNIK
030-6595455
info@keurmerkprivatelease.nl

www.keurmerkprivatelease.nl

IT smells bad..

liggend_23669-De-neus-van-de-hond.jpg

Heeft er al iemand wat geleverd gekregen? Of is er al een bericht geweest dat de "levertijd" langer is dan verwacht?

Beste Erik,

Ik hou deze topic nauwlettend in de gaten. Ik zal zeker alle relevante ontwikkelingen delen en volgen. Helaas zal ik niet overal op reageren omdat er op dit forum kennelijk geen leden geaccepteerd worden die recent een nieuw account hebben aangemaakt of gelijk worden weggezet in een complot... Daarnaast wordt er erg veel gespeculeerd, ik ga in ieder geval mee met het Private Lease Keurmerk: nog geen negatieve ervaringen bekend. Echter één melding op meldnu.nl waarvan de melder niet reageert op verzoek van contact evenals de persoon op Facebook die een slechte recensie had gepost.

Voor velen is het afwachten of allinnautolease.nl haar verplichtingen gaat nakomen. Tenslotte vindt ik het te vroeg om nu al te roepen ''auto's worden niet geleverd'' omdat veel mensen (op dit forum) nog in hun besteltermijn zitten.

Nogmaals, medio september kunnen wij weten of allinnautolease.nl haar verplichtingen is nagekomen.

Laten wij elkaar op de hoogte houden. Dat zou fijn zijn. Bedankt voor je reactie

Tsja het blijft inderdaad moeilijk lezen, maar ik zal iedereen een antwoord geven op hun reacties.

@NFS - Nee, ik geef niet aan dat omdat er een bord tegen het raam staatdat ze dan maar geen oplichters zijn.
Wat ik aangeef, isdat ik nog niet overtuigd ben dat ze oplichters zijn, maar ook niet dat ze het wel zijn.

Ook vind ik het wel grappig dat jullie er maar vanuit gaan dat iedereen een nep profiel heeft, dit is de rede waarom ik jullie mijn privé details geef.

@Idefiqs - Beter lezen s.v.p. ik vraag naar ervaring, wat ik lees is heel veel mensen met heel veel vooroordelen over een start-up.
Ik ben juist opzoek naar feiten.

@Flexx - Dat is weer goed en slecht nieuws.
Hun geven dus aan dat er een voorstel voor partnership ligt, maar dat allinnautolease zich er (nog) niet bij wilt aansluiten.
En dat terwijl ze in eerder bericht aangaven dat dit eind augustus zou gebeuren.
Van de andere kant hebben ze het via via gehoord?
Dat vind ik ook niet gebaseerd op een feit, maar een roddel.

Het klopt wel wat iedereen zegt, er worden ontzettend veel spelfouten gemaakt.

Ik heb de afspraak mijn bedrag over te maken tegen het einde van de maand.
Pas dan zouden ze de auto voor me bestellen.

Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen in de tussentijd.

Ik denk dat ik helderziend ben, ik lees in de darmen van een gollum (terwijl die nog leeft, maar dat terzijde) dat er wat mensen hun geld kwijt raken...

Chandro Notten zei:
Tsja het blijft inderdaad moeilijk lezen, maar ik zal iedereen een antwoord geven op hun reacties.

@NFS - Nee, ik geef niet aan dat omdat er een bord tegen het raam staatdat ze dan maar geen oplichters zijn.
Wat ik aangeef, isdat ik nog niet overtuigd ben dat ze oplichters zijn, maar ook niet dat ze het wel zijn.

Ook vind ik het wel grappig dat jullie er maar vanuit gaan dat iedereen een nep profiel heeft, dit is de rede waarom ik jullie mijn privé details geef.

@Idefiqs - Beter lezen s.v.p. ik vraag naar ervaring, wat ik lees is heel veel mensen met heel veel vooroordelen over een start-up.
Ik ben juist opzoek naar feiten.

@Flexx - Dat is weer goed en slecht nieuws.
Hun geven dus aan dat er een voorstel voor partnership ligt, maar dat allinnautolease zich er (nog) niet bij wilt aansluiten.
En dat terwijl ze in eerder bericht aangaven dat dit eind augustus zou gebeuren.
Van de andere kant hebben ze het via via gehoord?
Dat vind ik ook niet gebaseerd op een feit, maar een roddel.

Het klopt wel wat iedereen zegt, er worden ontzettend veel spelfouten gemaakt.

Ik heb de afspraak mijn bedrag over te maken tegen het einde van de maand.
Pas dan zouden ze de auto voor me bestellen.

Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen in de tussentijd.

Als ik hier een link naar mijn neefje zijn linked-in profiel en Facebook, dan wil dat nog niet zeggen dat ik mijn neefje ben. Of elke andere willekeurige vreemde waarvan je de twee profielen van kan vinden.

Misschien wel Michel/Michelle? Maar als het op fb staat is het waar toch tegenwoordig?

Vwb Notten, google geeft vooral een zielige zak gebakken lucht, precies het type dat je verwacht bij een pyramidetoestand.

Het feit dat ze adverteren in achterstandswijken zegt al genoeg toch? They are out to get your vakantiegeld tokkies!

Remark: ik kwam er doorheen gefietst omdat mijn vrouw per se op de fiets ergens naartoe moest, ik woon netjes in een iets te groot huis met hek en fontein enzo, voordat de shitstorm los barst.

Poss Impible zei:
Het feit dat ze adverteren in achterstandswijken zegt al genoeg toch? They are out to get your vakantiegeld tokkies!

Remark: ik kwam er doorheen gefietst omdat mijn vrouw per se op de fiets ergens naartoe moest, ik woon netjes in een iets te groot huis met hek en fontein enzo, voordat de shitstorm los barst.

Wow, ben jij even goed zeg o_O

Poss Impible zei:

Pff, sukkeltje.

Maar je bent vast een troll gelukkig.

Poss Impible zei:

Remark: ik kwam er doorheen gefietst omdat mijn vrouw per se op de fiets ergens naartoe moest, ik woon netjes in een iets te groot huis met hek en fontein enzo], voordat de shitstorm los barst.

Ah, duidelijk. Je woont ook op een zolderkamertje, met een dikke naar alcohol meurende hospita met een stompje sigaar in haar hoofd. Net als ik.

En de vrouw waar je het over hebt is van plastic.:)

Ons kent ons.;)

Terug
Bovenaan