AllinnAutolease

arosa zei:
Chandro Notten zei:
Tsja het blijft inderdaad moeilijk lezen, maar ik zal iedereen een antwoord geven op hun reacties.

@NFS - Nee, ik geef niet aan dat omdat er een bord tegen het raam staatdat ze dan maar geen oplichters zijn.
Wat ik aangeef, isdat ik nog niet overtuigd ben dat ze oplichters zijn, maar ook niet dat ze het wel zijn.

Ook vind ik het wel grappig dat jullie er maar vanuit gaan dat iedereen een nep profiel heeft, dit is de rede waarom ik jullie mijn privé details geef.

@Idefiqs - Beter lezen s.v.p. ik vraag naar ervaring, wat ik lees is heel veel mensen met heel veel vooroordelen over een start-up.
Ik ben juist opzoek naar feiten.

@Flexx - Dat is weer goed en slecht nieuws.
Hun geven dus aan dat er een voorstel voor partnership ligt, maar dat allinnautolease zich er (nog) niet bij wilt aansluiten.
En dat terwijl ze in eerder bericht aangaven dat dit eind augustus zou gebeuren.
Van de andere kant hebben ze het via via gehoord?
Dat vind ik ook niet gebaseerd op een feit, maar een roddel.

Het klopt wel wat iedereen zegt, er worden ontzettend veel spelfouten gemaakt.

Ik heb de afspraak mijn bedrag over te maken tegen het einde van de maand.
Pas dan zouden ze de auto voor me bestellen.

Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen in de tussentijd.

Als ik hier een link naar mijn neefje zijn linked-in profiel en Facebook, dan wil dat nog niet zeggen dat ik mijn neefje ben. Of elke andere willekeurige vreemde waarvan je de twee profielen van kan vinden.

Jeetje werkelijk?

Dan stuur me een prive bericht en ik zal je antwoorden...

Zo triest en jammer dit..

Chandro Notten zei:
arosa zei:
Chandro Notten zei:
Tsja het blijft inderdaad moeilijk lezen, maar ik zal iedereen een antwoord geven op hun reacties.

@NFS - Nee, ik geef niet aan dat omdat er een bord tegen het raam staatdat ze dan maar geen oplichters zijn.
Wat ik aangeef, isdat ik nog niet overtuigd ben dat ze oplichters zijn, maar ook niet dat ze het wel zijn.

Ook vind ik het wel grappig dat jullie er maar vanuit gaan dat iedereen een nep profiel heeft, dit is de rede waarom ik jullie mijn privé details geef.

@Idefiqs - Beter lezen s.v.p. ik vraag naar ervaring, wat ik lees is heel veel mensen met heel veel vooroordelen over een start-up.
Ik ben juist opzoek naar feiten.

@Flexx - Dat is weer goed en slecht nieuws.
Hun geven dus aan dat er een voorstel voor partnership ligt, maar dat allinnautolease zich er (nog) niet bij wilt aansluiten.
En dat terwijl ze in eerder bericht aangaven dat dit eind augustus zou gebeuren.
Van de andere kant hebben ze het via via gehoord?
Dat vind ik ook niet gebaseerd op een feit, maar een roddel.

Het klopt wel wat iedereen zegt, er worden ontzettend veel spelfouten gemaakt.

Ik heb de afspraak mijn bedrag over te maken tegen het einde van de maand.
Pas dan zouden ze de auto voor me bestellen.

Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen in de tussentijd.

Als ik hier een link naar mijn neefje zijn linked-in profiel en Facebook, dan wil dat nog niet zeggen dat ik mijn neefje ben. Of elke andere willekeurige vreemde waarvan je de twee profielen van kan vinden.

Jeetje werkelijk?

Dan stuur me een prive bericht en ik zal je antwoorden...

Zo triest en jammer dit..

Man, hou op, het ging en gaat helemaal niet over jou.

Daar heb jij dan weer gelijk in :D
Maar deze sandra zit meer in de pyramideachtige constructies, de amerikaanse life changers door dvdtjes. Zou op zich dus eigenlijk prima kunnen :D

Flexx zei:
Allen,

Reactie van Het keurmerk:

Goedemorgen meneer ...

Wij hebben Allinautolease enige weken geleden benaderd met de vraag of ze zich willen aansluiten bij het keurmerk. Wij hebben hiervoor de benodigde aanvraagformulieren opgestuurd.

Tot op heden hebben wij hierop nog geen reactie ontvangen en wij hebben recent via via vernomen dat ze (voorlopig nog) niet van plan zijn om zich bij het keurmerk aan te sluiten.

Wij betreuren dit uiteraard enorm, gezien het feit dat ze hun producten aanbieden onder omstandigheden die haaks op ons keurmerk staan (o.a. geen BKR notering en geen enkele zekerheid).

Klein achtergrond onderzoek geeft ons de informatie dat ze eigendom zijn van een onbekend moederbedrijf, ANW Automotive. Dit bedrijf is korte tijd ingeschreven geweest bij de KvK en is inmiddels weer uitgeschreven.

Aan de andere kant hebben wij nog geen negatieve ervaringen vernomen van consumenten, dus ik hoop van harte voor u dat ze hun afspraken met u nakomen en dat u over enige tijd in uw gekozen auto kunt rondrijden.

Met vriendelijke groet,

.... de Lange
Secretariaat

cid:image001.png@01D151F7.C776F910

Postbus 149 | 3980 CC BUNNIK
030-6595455
info@keurmerkprivatelease.nl

www.keurmerkprivatelease.nl

Ik geloof er niet zoveel van. Ten eerste omdat zij het steeds hebben over "het" keurmerk oftewel een verwijzing. Volgens mij zou een medewerker het altijd op hun bedrijf betrekken en het over "ons" keurmerk, onze stichting etc. hebben.
Voorts vind ik het vreemd dat er tijdens een enkele mailwisseling met een volstrekt onbekende de nodige privé gegevens vermeld worden. Tuurlijk, kan iedereen deze opvragen, maar een keurige stichting geeft geen resultaten van een eigen onderzoek weer, als zij al onderzoek doen, want er ligt immers geen aanvraag. En dat AIA dat voorlopig niet gaat doen hebben zij "via via" gehoord??? Dat zet je toch niet in een mail. Ik vind het vreemd overkomen, maar kan er compleet naast zitten.

https://meldnu.nl/nl/meldingen/689-oplichting-all-inn-auto-lease-p.c.-staalweg-30-2721tj-bilthoven-0850250089-info@allinnautolease.nl-www.allinnautolease.nl/

Er wordt al een praatgroep opgericht voor gedupeerden..

Doofster zei:
https://meldnu.nl/nl/meldingen/689-oplichting-all-inn-auto-lease-p.c.-staalweg-30-2721tj-bilthoven-0850250089-info@allinnautolease.nl-www.allinnautolease.nl/

Inderdaad, de teller lijkt nu echt op te gaan lopen.

Tsja, penny wise, pound foolish lijkt weer van toepassing te zijn. Mocht het inderdaad laaielichterij zijn, dan kunnen gedupeerden niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn.

Total Loss zei:
Doofster zei:

Inderdaad, de teller lijkt nu echt op te gaan lopen.

Haha de reactie van AIAL is wel lachen:

Bart Molenaar staat niet in ons klantenbestand en heeft geen auto bij ons geleaset! Trap hier aub niet in!

Wij verzoeken Bart Molenaar zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en dit bericht te verwijderen aangezien het niet op feiten berust.

Onze naam wordt aangetast door deze leugens en wij zullen juridische stappen ondernemen op grond van smaad en laster!
08-08-2018 - Allinautolease.nl

I'm gonna grab some popcorn...

Barri zei:
Laten we de eerstvolgende afleverdag eens afwachten. Maandag 20 augustus.

oh, als ze echt de boel goed willen oplichten, zullen die eerste paar auto's echt wel komen. Voor die paar aanbetalingen in de beginperiode hoef je de moeite niet te doen, zeker als de 'financierder' ook eigen beheer is.

Monsieur Le Loure zei:
michel1975 zei:
Monsieur Le Loure zei:
Wat mij opvalt is dat het wemelt van de kofschipfouten in dit topic.
Lekker belangrijk.

Heerlijk antwoord, daarom houd ik ook zoveel van je.
Ik was wat voorbarig. Noem het vakantiemodus maar om nu meteen de liefde te verklaren en het uit te makeno_O:)

Voor mij was de definitieve doorslag naast een educated guess het feit dat er geen BKR check word gedaan of melding gemaakt word. Dat was wel meer dan een rode vlag.

De gegevens op meldnu.nl wat Bart geschreven heeft, klopt blijkbaar helemaal niet. Zie onderstaande bericht van allinautolease meldnu.nl:

Beste mensen,

Bart Molenaar staat niet in ons klantenbestand en heeft geen auto bij ons geleaset! Trap hier aub niet in!

Wij verzoeken Bart Molenaar zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en dit bericht te verwijderen aangezien het niet op feiten berust.

Onze naam wordt aangetast door deze leugens en wij zullen juridische stappen ondernemen op grond van smaad en laster!

Zie link:

Ik ben tevreden dat allinnautolease gereageerd heeft. Dit geeft ook wel aan dat allinnautolease dit serieus neemt. Mijn huidige lease contract loopt bijna af en dan ga ik ook bestellen via allinnautolease. De prijzen liggen bij elke lease maatschappij bijna het zelfde, voordeel bij allinnautolease onbeperkt km en dit heeft mijn intresse gewekt.

Bkr registratie is wel nuttig want mensen die schulden hebben, kunnen hierdoor meer schulden maken. Ik weet van Justlease dat zei in het begin ook geen bkr registratie deden, maar goed elk bedrijf bepaald hoe zei de controle willen uitvoeren. Het is wel heel belangrijk dat wij nieuwe Nederlandse ondernemers moeten aanmoedigen en tegenwerken. Ik heb het gevoel dat sommige alleen maar naar fouten kijken, wees positief en laat alles rusten tot we juiste reactie ontvangen van de echte klanten.

Als ik bij AIA zou werken zou ik bij de eerste klachten sowieso ook ontkennen dat meneer Die en mevrouw Zus in mijn klantenbestand zitten ;)

Hoe langer ik door kan blijven gaan met het werven van "klanten" en betalingen kan ontvangen hoe beter natuurlijk.

Overigens; aanmoedigen en tegenwerken? Hoe doen we dat tegelijk??

Sarah W zei:
De gegevens op meldnu.nl wat Bart geschreven heeft, klopt blijkbaar helemaal niet. Zie onderstaande bericht van allinautolease meldnu.nl:

Beste mensen,

Zie link:

Ik ben tevreden dat allinnautolease gereageerd heeft. Dit geeft ook wel aan dat allinnautolease dit serieus neemt. Mijn huidige lease contract loopt bijna af en dan ga ik ook bestellen via allinnautolease. De prijzen liggen bij elke lease maatschappij bijna het zelfde, voordeel bij allinnautolease onbeperkt km en dit heeft mijn intresse gewekt.

Bkr registratie is wel nuttig want mensen die schulden hebben, kunnen hierdoor meer schulden maken. Ik weet van Justlease dat zei in het begin ook geen bkr registratie deden, maar goed elk bedrijf bepaald hoe zei de controle willen uitvoeren. Het is wel heel belangrijk dat wij nieuwe Nederlandse ondernemers moeten aanmoedigen en tegenwerken. Ik heb het gevoel dat sommige alleen maar naar fouten kijken, wees positief en laat alles rusten tot we juiste reactie ontvangen van de echte klanten.

Hier trapt geen hond meer in Sarah.

Hoi Idefiqs,

Wat Bart heeft geschreven klopt al zeker niet.
Hij geeft aan, vooruitbetaling 2 lease maanden en borg en hij geeft ook aan dat hij €717 heeft betaald.
Het bedrag die hij aangeeft klopt al niet.
Ford fiesta kost € 239 per maand, als wij dit maal 2 doen, dan kom ik op € 478,00 + eenmalige kost van €399 = €876

Normaal gezien zou hij 876 euro moeten betalen, dus wat Bart aaan geeft dat hij 717 euro heeft betaald klopt zeker niet.
Ik zou zeggen tegen Bart rekenen leer je op de basisschool in groep 3. Maar goed Idefiqs elke persoon heeft zijn eigen mening hierover en meer kunnen we hier niet van maken.
Ik wacht echt af op feiten van echte klanten. Ik ben een optimist

Sarah W zei:
Hoi Idefiqs,

Wat Bart heeft geschreven klopt al zeker niet.
Hij geeft aan, vooruitbetaling 2 lease maanden en borg en hij geeft ook aan dat hij €717 heeft betaald.
Het bedrag die hij aangeeft klopt al niet.
Ford fiesta kost € 239 per maand, als wij dit maal 2 doen, dan kom ik op € 478,00 + eenmalige kost van €399 = €876

Normaal gezien zou hij 876 euro moeten betalen, dus wat Bart aaan geeft dat hij 717 euro heeft betaald klopt zeker niet.
Ik zou zeggen tegen Bart rekenen leer je op de basisschool in groep 3. Maar goed Idefiqs elke persoon heeft zijn eigen mening hierover en meer kunnen we hier niet van maken.
Ik wacht echt af op feiten van echte klanten. Ik ben een optimist

je verlölt je wel weer een beetje maar dat kwartje is nog steeds niet gevallen, wel? :rolleyes:

Ah ja, ik moet terug gaan werken. Veel succes forumcollega’s.
Ik kom wel weer terug wanneer we meer echte informatie hebben:p

Sarah W zei:

Kom vooral terug als je de sleutels van de auto in je handen hebt. (y)

Carfanatic zei:
Sarah W zei:

Kom vooral terug als je de sleutels van de auto in je handen hebt. (y)

In dat geval zien we Sarah nooit meer terug natuurlijk

Maar dat weten we allemaal:)

Een een discussie over de hoogte van de aanbetaling is niet echt relevant, ik heb alle vormen al langs zien komen: 2x maand leasetarief + borg, 3x maand leasetarief, helemaal niks, alleen een borg, etc.

Mensen stop met deze criminele organisatie te verdedigen en stop geen cent meer hierin. Willem/ Stefan is een oplichter!!!

Ik heb al 2 weken geleden geannuleerd en zou vorige week mijn geld terug krijgen, maar ieder keer met een leugen komen.

Deze man probeert gewoon zoveel mogelijk binnen te halen en dan de tent te sluiten. Andere punten die duidelijk duiden op oplichting zijn al eerder geplaatst en die wil niet niet nog een keer gaan opsommen.

Laten we nu gaan praten over wat mensen kunnen doen of hoe we ons kunnen verzamelen om onze geld terug te halen.

STOP MET DROMEN en word WAKKER!

En de medewerkers van allinautolease blijven zich aanmelden. Nu weer onder de naam Sarah.

Autoleaser1 zei:
Mensen stop met deze criminele organisatie te verdedigen en stop geen cent meer hierin. Willem/ Stefan is een oplichter!!!

Ik heb al 2 weken geleden geannuleerd en zou vorige week mijn geld terug krijgen, maar ieder keer met een leugen komen.

Deze man probeert gewoon zoveel mogelijk binnen te halen en dan de tent te sluiten. Andere punten die duidelijk duiden op oplichting zijn al eerder geplaatst en die wil niet niet nog een keer gaan opsommen.

Laten we nu gaan praten over wat mensen kunnen doen of hoe we ons kunnen verzamelen om onze geld terug te halen.

Zou je aan kunnen geven wat die excuses waren?
Waarom heb je je geld terug gevraagd dan?

Chandro Notten zei:
Autoleaser1 zei:

zet je fb en li er even bij, dan kan hij je een berichtje sturen.

Chandro Notten zei:
Autoleaser1 zei:

Ieder keer aangeven dat je geld wordt teruggestort, maar dan is de administratie druk mee bezig, dan staat het op een andere bankrekening van een derde, dan gaat hij persoonlijk achteraan en ga zo maar door.

Afspreken wilt hij niet en er is geen medewerker buiten hem om. De vrouw die de telefoon oppakt is gewoon van de receptie waar ze een kantoortje huren. Ze krijgt afhankelijk van welke nummer je belt door dat iemand belt voor een bepaalde organisatie. Ze kan je helemaal nergens mee helpen en vraagt je altijd te mailen of direct contact op te zoeken met deze oplichter.

Ik heb zoals andere op deze forum mij verdiept in zijn leugens en niets klopt van wat hij zegt. Hele Stefan Brokking komt niet voor in de GBA! Laat staan dat hij een FB of een linkedin zou hebben.

R-W zei:
Chandro Notten zei:
Autoleaser1 zei:

Gast jij zit hier volgens mij ook alleen maar voor de sensatie en niet voor de informatie.
Ga effe naar een chatforum voor mensen die juist opzoek zijn naar vriendjes.

Chandro Notten zei:
R-W zei:
Chandro Notten zei:
Autoleaser1 zei:

Gast jij zit hier volgens mij ook alleen maar voor de sensatie en niet voor de informatie.

Da's waar, ik heb me speciaal voor dit topic aangemeld idd o_O

Wat een bizar topic dit, hoewel ik in eerste instantie het vrij bijzonder vond dat sommige forummers wel heel erg bezig waren met allerlei info te vergaren, is dit toch met stip bijna net zo fascinerend als de topics van Braadslee

Waar ik in eerste instantie het bedrijf nog een beetje voordeel van de twijfel gaf, vind ik het inmiddels wel zo bijzonder, met al die "toevallige" tevreden mensen. Tegelijkertijd vind ik de "toevallige" gedupeerden ook wel erg toevallig...

Ik lees dat Autoleaser1 betaald heeft, maar hebben er eigenlijk al mensen iets betaald? Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk, is er een forummer, Michel, Idefiqx, R-W misschien, die me dat kan vertellen?

Wat R-W zegt. Jij meld je zelfs speciaal aan voor dit gedoe.
Nieuw aangemelde leden zijn of leden van deze criminele organisatie die dingen recht proberen te lullen of het zijn toekomstige gedupeerden die hopen nog wat van hun centen terug te zien.
Wij bestaande forummers komen hier inderdaad puur voor de sensatie.

@Pjotr Check deze link. klachten

Verder lijkt me duidelijk dat er zeker mensen zijn die geld betaald hebben.
Veel belangrijker, er is ook nergens iets te lezen over ook maar 1 geleverde auto!
Iedereen krijgt zijn auto "binnenkort" of "over een week of 4".

Pjötr zei:
Wat een bizar topic dit, hoewel ik in eerste instantie het vrij bijzonder vond dat sommige forummers wel heel erg bezig waren met allerlei info te vergaren, is dit toch met stip bijna net zo fascinerend als de topics van Braadslee

Waar ik in eerste instantie het bedrijf nog een beetje voordeel van de twijfel gaf, vind ik het inmiddels wel zo bijzonder, met al die "toevallige" tevreden mensen. Tegelijkertijd vind ik de "toevallige" gedupeerden ook wel erg toevallig...

Ik lees dat Autoleaser1 betaald heeft, maar hebben er eigenlijk al mensen iets betaald? Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk, is er een forummer, Michel, Idefiqx, R-W misschien, die me dat kan vertellen?

De werkwijze is kennelijk dat je een aanbetaling doet van €400,-, al zijn ze daarmee niet heel consequent, gezien de verschillende reacties. Pas daarna wordt er een auto besteld en aangezien er bestellingen zijn, zullen er dus ook aanbetalingen/schuldbekentenissen zijn.

Ah bedankt jongens!

Het was me al wel duidelijk dat er nog geen auto was geleverd, maar nog niet helemaal dat er betaald was. Omdat ik inderdaad wel las dat er af en toe ook werd gezegd dat het bij aflevering moest worden .
Ik blijf het bijzonder vinden, ik begrijp best dat als je echt bedonderd bent, dat je Google aangeslingerd hebt, maar het lijkt me ook dat je dit van te voren doet, en als je dan iets ziet, dat je daar reageert. Maar goed, de medewerkers van Allinn die hier reageren als "zogenaamde klanten" zijn ook wel een beetje bijzonder, bijna lachwekkend.

Pjötr zei:
Maar goed, de medewerkers van Allinn die hier reageren als "zogenaamde klanten" zijn ook wel een beetje bijzonder, bijna lachwekkend.

Sowieso, je ziet dat negatieve ervaringen of sceptische reacties zowel hier, op meldnu en de facebookpagina min of meer direct besprongen worden door mensen met heel positieve ervaringen.

Laten we even er vanuit gaan dat die klanten echt zijn: ga jij, als je ergens een auto gekocht hebt en tevreden bent over het bedrijf, dagelijks het internet afspeuren om eventuele ervaringen die niet stroken met de jouwe van repliek te dienen? Ik iig niet. En wellicht is er 1 iemand zo gek, maar tientallen verschillende klanten die met dit net startende bedrijf nu al zo tevreden zijn (ook al is er nog helemaal niets geleverd, de drempel ligt kennelijk heel erg laag) dat ze zoiets doen? Positieve reviews zijn opzich natuurlijk oke en welkom, maar ik heb het nog nooit in deze mate en zo proactief gezien.

Laten we even er vanuit gaan dat die klanten echt zijn: ga jij, als je ergens een auto gekocht hebt en tevreden bent over het bedrijf, dagelijks het internet afspeuren om eventuele ervaringen die niet stroken met de jouwe van repliek te dienen?

Hangt er vanaf, wel als je een VAG gekocht hebt kennelijk :cool:

Die nieuwe mensen praten allemaal over de bedrijfsvoering van AIA alsof ze er werken en weten altijd te vertellen dat de bedragen van andere (geklagende) mensen niet kloppen. :)

Chandro Notten zei:
R-W zei:
Chandro Notten zei:
Autoleaser1 zei:

Laat ik dit nou altijd al gedacht hebben..:)

Ik ben geen medewerker van allinnautolease. Mijn man heeft een auto besteld en betaald. De betaling was 1 maand borg en eenmalige de kosten van €399. Wij hebben vorige week een e-mail ontvangen dat wij de auto mochten komen ophalen vanaf 20-08-2018. In bijlage(formulier) moesten wij aangeven welke dag en uur. Nadien moest de formulier terug gestuurd worden.

Tot nu toe klopt het allemaal en ik ben zeer te vreden. Ik heb helemaal geen gevoel dat zei de klanten bedonder zoals sommige denken, meestal de zelfde mensen hier. Vindt het wel zielig dat sommige zo blijven hameren dat zei gelijk willen hebben, maar zei hebben niks besteld en willen nu gaan speculeren dat alles maar niet klopt. Nogmaals heel zielig hoor

Oh ja eenmalige administratie kosten van €399,- hanteerde niet enkel allinnautolease maar ook MijndomeinAuto.nl en ook zonder bkr.
Krijg we nu ook te horen van de zielige mensen die zo van roddelen houden en speculeren dat MijndomeinAuto.nl ook niet juist is. Ik geef het antwoord al, MijndomeinAuto.nl is al meer dan 2 jaar bezig en heeft allemaal tevreden klanten.

Hou nu aub op met speculeren en liegen.

R-W zei:
Pjötr zei:

De werkwijze is kennelijk dat je een aanbetaling doet van €400,-, al zijn ze daarmee niet heel consequent, gezien de verschillende reacties. Pas daarna wordt er een auto besteld en aangezien er bestellingen zijn, zullen er dus ook aanbetalingen/schuldbekentenissen zijn.

Gelukkig zijn het waarschijnlijk kleine krabbelaars, een beetje crimineel had wel een beter doorwrocht plan van aanpak gehad.

Ik heb helemaal geen gevoel dat zei de klanten bedonder zoals sommige denken, meestal de zelfde mensen hier. Vindt het wel zielig dat sommige zo blijven hameren dat zei gelijk willen hebben, maar zei hebben niks besteld en willen nu gaan speculeren dat alles maar niet klopt. Nogmaals heel zielig hoor

Wij eisen ijs, zei zij. :)

Vermakelijk topic. Ik kijk hier toch elke dag even. :D

Sarah W zei:
Ik ben geen medewerker van allinnautolease. Mijn man heeft een auto besteld en betaald. De betaling was 1 maand borg en eenmalige de kosten van €399. Wij hebben vorige week een e-mail ontvangen dat wij de auto mochten komen ophalen vanaf 20-08-2018. In bijlage(formulier) moesten wij aangeven welke dag en uur. Nadien moest de formulier terug gestuurd worden.

Tot nu toe klopt het allemaal en ik ben zeer te vreden. Ik heb helemaal geen gevoel dat zei de klanten bedonder zoals sommige denken, meestal de zelfde mensen hier. Vindt het wel zielig dat sommige zo blijven hameren dat zei gelijk willen hebben, maar zei hebben niks besteld en willen nu gaan speculeren dat alles maar niet klopt. Nogmaals heel zielig hoor

Oh ja eenmalige administratie kosten van €399,- hanteerde niet enkel allinnautolease maar ook MijndomeinAuto.nl en ook zonder bkr.
Krijg we nu ook te horen van de zielige mensen die zo van roddelen houden en speculeren dat MijndomeinAuto.nl ook niet juist is. Ik geef het antwoord al, MijndomeinAuto.nl is al meer dan 2 jaar bezig en heeft allemaal tevreden klanten.

Hou nu aub op met speculeren en liegen.

Bart moet leren rekenen, maar volgens mij moet jij toch echt weer terug naar school voor een cursus Nederlandse taal. TenenkrommenT al die fouDen...

Wat trouwens wel weer zo grappig is aan jouw verhaal;
  • Eerst geef je aan dat je aan het orienteren bent en hun aanbod wel interessant lijkt
  • Vervolgens ga je uitgebreid in over het rekensommetje van Bart
  • Tot slot heeft 'jouw man' al zaken gedaan en betaald, maar dat was je voor het gemak vergeten te vermelden?

Ik zal je niet verder lastig vallen, je was weer aan het werk toch? Zal druk zijn daar bij jullie AIA met de inkomende offertes.

(y)

Terug
Bovenaan