iDS
Wegverkenner
3-serie en A4 zijn al langer op de markt dan de Giulia en modellen van grotere merken. Bovendien durven veel middenklasleasers niks anders te kiezen. Daarom ook massaal A4-stations in saai grijs en met de standaard lelijke achterlichten.
De XE wordt toch wel een regelmatige verschijning alhoewel niet in aantallen zoals de Duitse concurrenten. De XF lijkt het me betr te doen!
Wat ook in het nadeel speelt van de Giulia is de cilinderinhoud van zijn Diesel (aangezien heirboven over het Belgische weggennet gesproken wordt, daar weegt het verschil tussen een 2.0 en 2.2 nog belachelijk zwaar door ongeacht het vermogen of de uitstoot.
Ik die niet veel kilometers meer maar heb in Antwerpen de Giulia toch al langs de weg zien staan. Ziet er schitterend uit
De XE wordt toch wel een regelmatige verschijning alhoewel niet in aantallen zoals de Duitse concurrenten. De XF lijkt het me betr te doen!
Wat ook in het nadeel speelt van de Giulia is de cilinderinhoud van zijn Diesel (aangezien heirboven over het Belgische weggennet gesproken wordt, daar weegt het verschil tussen een 2.0 en 2.2 nog belachelijk zwaar door ongeacht het vermogen of de uitstoot.
Ik die niet veel kilometers meer maar heb in Antwerpen de Giulia toch al langs de weg zien staan. Ziet er schitterend uit