Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
straatos zei:![]()
Deze foto suggereert meer een sportwagon à la 156 dan een 159 station...
Gullwing zei:Wat ziet het er toch ongelooflijk stom uit met die kentekenplaat zo half half erop geplakt. De hele neus is in 1x verpest. Alfa designers moeten daar toch maar eens rekening mee gaan houden, zoals elke designer.
Gullwing zei:Wat ziet het er toch ongelooflijk stom uit met die kentekenplaat zo half half erop geplakt. De hele neus is in 1x verpest. Alfa designers moeten daar toch maar eens rekening mee gaan houden, zoals elke designer.
FH126560 zei:Ziet er niet uit zo. Lijkt wel een Opel uit de 70-er jaren.
FH126560 zei:Een auto met lullige velgen is als een leuke vrouw op platte schoenen. Pumps of laarzen met hoge hakken doen veel.....dan maar iets minder beschaafd!
Niseko zei:Zie de review van NeroEtna : daar staan mooie foto's van zijn Giulia in Rosso Monza (heet blijkbaar nu Rosso Imola volgens de info in zijn review).
FH126560 zei:Dat zijn dus de Veloce velgen. Vandaag wederom een witte gezien, ditmaal een schoon exemplaar, ik vind 'm dan toch te koelkastwit zeg maar. Mooi is altijd rood, maar ik zou een rood interieur willen, dus dan moet je geen Rosso kiezen.
Nico GTR zei:FH126560 zei:Dat zijn dus de Veloce velgen. Vandaag wederom een witte gezien, ditmaal een schoon exemplaar, ik vind 'm dan toch te koelkastwit zeg maar. Mooi is altijd rood, maar ik zou een rood interieur willen, dus dan moet je geen Rosso kiezen.
Donkerblauw en rood interieur blijft een van de klassieke maar een van mijn favoriete combinaties.![]()