Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:En wat kwam ik ook nog tegen:
https://www.autoweek.nl/occasion.php?make=Audi&model=A3&transmissionid=2&colour=wit&miles=0&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=p&page=0&sort=18&pagesize=20&position=8&total=17&id=3968L&cache=no
A3-White zei:Dank U, maar dat knopje zit dus niet op mijn huurauto. Ben wel benieuwd of er dan nog verschil zit in de bpm / subsidie of niet. Denk wel dat de auto zuiniger zal zijn met CC.
Zit overigens wel een ECO knop in en een sportstand voor de bak, is toch een gedachte op twee richtingen.
Nou, vanochtend naar Schiphol gereden, was glad en dan rijdt men nog als gekken, bumperkleven, veel veranderen van rijstrook. Nee, in Nederland rijden is mijn ding niet meer. Tot een jaar geleden reed ik ook altijd te hard, trotseerde ik de sneeuw want ik had winterbanden, maar aan bumperkleven deed ik nooit mee.
Nee, lekker 4.9 ltr / 100 km rijden, dat is mijn ding.
O ja, is wel goedkope ruitensproeier antivries, want het befriest simpelweg. Als je dan 10 minuten stilstaat werkt het weer. Toch een belangrijk puntje om over te klagen, evenals over dat er niets staat vermeld omtrend de winterbanden eis in Duitsland.
A3-White zei:Nee, ik ga het liefst weer terug, heb het daar erg naar de zin en waar ik woon (en werk) is men erg vriendelijk. Veel (meer) respect alom, ik heb dat hier niet zo. Dat de deur van de Hema niet voor je wordt opengehouden door de persoon voor je. Laatst zij mijn vrouw overigens wel, lijkt wel als we op de camping in Friesland zijn. Wordt het dan toch mijn wens een boerderij in Gaasterland?
A3-White zei:Verder alles met hem doorgenomen tot de slotvraag: Pap, is dit een V6? Eh, Nee. Dan is het niks voor ons Pap. Heerlijk om zo afvallers te genereren.
A3-White zei:O ja, is wel goedkope ruitensproeier antivries, want het befriest simpelweg. Als je dan 10 minuten stilstaat werkt het weer. Toch een belangrijk puntje om over te klagen, evenals over dat er niets staat vermeld omtrend de winterbanden eis in Duitsland.
A3-White zei:En wat kwam ik ook nog tegen:
https://www.autoweek.nl/occasion.php?make=Audi&model=A3&transmissionid=2&colour=wit&miles=0&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=p&page=0&sort=18&pagesize=20&position=8&total=17&id=3968L&cache=no
Ptr zei:A3-White zei:Verder alles met hem doorgenomen tot de slotvraag: Pap, is dit een V6? Eh, Nee. Dan is het niks voor ons Pap. Heerlijk om zo afvallers te genereren.
Kijk, die jongen krijgt een echt goede opvoeding en scholing. Doe je goed![]()
Starting with a new, improved design, stainless steel chassis, we use a combination of new old stock (NOS), original equipment manufacturer (OEM) and our line of reproduction parts to create a DeLorean car to your specification. Whether you go "stock" or upgrade to one of our performance engine and suspension packages, other modern amenities including HD and satellite radios, iPod® interfaces, satelllite navigation, and Bluetooth™ connectivity are also available.
da's zo'n 120km per uur.@meeuw, dat valt wel mee, meer richting the 75/80 per uur.