Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Ik kan ook naar 013 komen, vloertje kijken.
A3-White zei:Dan was er nog ene GT86 rijder aldaar, nou dat beestje is ook al een paar jaartjes oud en zal vervangen worden voor ...................
Ik mag toch hopen dat dit ironisch bedoeld is ?A3-White zei:Maar dan het parkeren, even goed zoeken, en P1 voor het centraal station, Euro 25 per dag, een koopje!!! Onbeperkt in en uitrijden, enkel van te voren regelen. Ik kan het iedereen aanraden.
A3-White zei:Komende week naar Minneapolis, en waarschijnlijk ook naar St Louis, veel KM, heb er zin in.
A3-White zei:De trekhaak is inmiddels gebruikt, palletje met tegels over een afstand van 300 km van de ene naar de andere brouwerij. Ging allemaal vrij eenvoudig, verbruik wel wat omhoog, maar dat is logisch.
Komende week naar Minneapolis, en waarschijnlijk ook naar St Louis, veel KM, heb er zin in.
Overigens gisteren een nieuwe Naviagatie aangeschaft, een Garmin 2689LMT, mooi maar eens uitproberen:
https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the-road/automotive/2014-line/nuvi-2689lmt/prod138361.html
A3-White zei:Weer heerlijk een paar honderd mijl in de Durango, verbruik is niets mis mee, 1:11.5.
![]()
A3-White zei:.de Duitse drie bouwen de mooiste dealerships, alles voor customer satisfaction, waanzinnig.
A3-White zei:Net even gekeken naar de afgelegde kilometers: 2600 afgelopen week, geen centje pijn, gemiddeld 1:10.5, dan zag ik, niets mis mee.
A3-White zei:Atlanta was goed, zitten twee belangrijke architecten, doen veel voor AutoNation, welke voor de komende 18 maanden ca. $750 m gaan investeren in de dealers.
A3-White zei:@speed, alle dealers lijken op elkaar, wereldwijd een design. In Nederland heb ik nog niet gezien dat als je bij de dealer komt voor onderhoud dat je de auto binnen, of minsters onder een afdak parkeert, alle BMW dealers in de VS moeten dit voor 2017 hebben, (..),
Durashift zei:A3-White zei:@speed, alle dealers lijken op elkaar, wereldwijd een design. In Nederland heb ik nog niet gezien dat als je bij de dealer komt voor onderhoud dat je de auto binnen, of minsters onder een afdak parkeert, alle BMW dealers in de VS moeten dit voor 2017 hebben, (..),
Ekris in Utrecht, daar parkeer je in de garage onder het gebouw.. 'Moet' je weer naar boven lopen voor de receptie.. en vaak weer naar beneden voor de vervangende auto..
Weet niet of dat zo klantvriendelijk is.. maar je auto staat wél droog als het regent.![]()
A3-White zei:Vorige week was een rustige, beurs in Chicago, en iets gedaan wat ik al lang niet meer had gedaan: het openbaar vervoer, en wel de trein. Ging een stuk relaxter dan met de auto, en ook nog eens een uurtje sneller.............