Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee wat dit is. Wel leuk van die oekrainse platen
Grappig.Ik heb google lens er op los gegaan en het lijkt mij de ZAZ-1103 Slavuta.
Ik heb google lens er op los gegaan en het lijkt mij de ZAZ-1103 Slavuta.
Wanneer je vervolgens gaat zoeken op afbeeldingen zou ik toch ook voor de ZAZ-1103 Slavuta gaan. Komt meer overeen met de auto op de afbeelding van @406cGrappig.
Middels dezelfde technologie kom ik uit bij een Dacia Nova.
Die 929 is volledig omgebouwd naar een RX4. Echt een plaatje.Hoop fraaie spots, @XBXG !
Vooral die Sunbeam is geweldig, @afentoe !!
Oh help, daar doe je mij een groot plezier mee @MB 300SL ! Leuk om eens een 929 Legato hardtop te zien, je had die ook als 'normale' sedan. En natuurlijk de leuke 818 en een RX-7 is altijd leuk, al zie ik liever zonder tuning. Die rode 929.... potverdorie wat een plaatje! Ik had zelf de 929 na de facelift maar deze pre-facelift heb ik altijd mooier/stoerder gevonden. De mijne was dan weer iets chiquer en met een mooier interieur.
Grappig.
Middels dezelfde technologie kom ik uit bij een Dacia Nova.
Die 929 is volledig omgebouwd naar een RX4. Echt een plaatje.
Dat denk ik ookDie krabbel links, daar staat dan ook Slavuta vermoed ik
Ik ben alleen niet zo'n fan van zo'n afdruiprek achterop… ;-)Speciaal voor CitroenAZUEen 2CV maar dan een leuk Dolly uit 1987:
![]()
Eendagskenteken, die is die dag naar de RDW gegaan voor de importkeuring.Douane/import kenteken op de ami?