Carfanatic
Wegverkenner
Zo'n project verdient een eigen topic 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meeuw zei:als het mooie weer blijft toch maar eens de banden van mijn fiets oppompen).
Meeuw zei:Mijn A5 cabrio de eerste Teutoon-coronaslachtoffer in NL??
Door de vele (gedwongen) korte ritjes was vanochtend de accu zo goed als leeg; auto wilde niet meer starten. Dus maar met de A1 van Meeuwin naar kantoor (is maar 2-3 km., als het mooie weer blijft toch maar eens de banden van mijn fiets oppompen).
Mijn A5 cabrio de eerste Teutoon-coronaslachtoffer in NL??
Bofkont 350 zei:Lekker bezig Ibud, Stipt is wel bijzonder goed adres voor zoiets ja.
Ik geniet echt van dat vakmanschap, bizar gewoon, volg hun wekelijks op FB.
Gullideckel zei:Thnx Bofkont. Maar in nieuwstaat is de SL nog niet hoor, technisch is ie nu goed maar esthetisch heb ik nog wel een todo-lijstje. Interieurbekleding en houtwerk moeten nog worden aangepakt, en ik wil hem nog eens laten overspuiten. Misschien na de zomer maar eens in gang zetten.
S J 1001 zei:Leuke vlog Marco! Snelheid is tegenwoordig inderdaad van ondergeschikt belang. Het genieten van de rit des te meer, op een andere manier.
De eerste stappen zijn gezet voor het 'restaureren' van mijn 300E. Automaatbak is gespoeld, alle vloeistoffen ververst. APK punten op een rijtje en nog wat kleine dingen (lekkages verholpen e.d.). Voor van de zomer een garage met brug en gereedschap gereserveerd voor een aantal weken, dus voor die tijd alles in huis hebben en lekker klussen. Heb er zin in, lijkt me ook leuk. Ben zelf geen sleutelaar maar wil het gewoon proberen.
Geen gekke dingen, oa: Aanjager werkt niet, nieuwe koplampen nodig, nieuwe remmerij (volledig), 4 nieuwe bandjes, nieuwe uitlaat.
Airco laat ik doen en het plaatwerk ga ik ook laten doen, maar mogelijk dat ik dat laat voor 2021 samen met het spuiten van de velgen. Wil gewoon weer even rijden in dat ding!
500 E zei:Leuk project. als je hulp nodig hebt, mail maar![]()
Gullideckel zei:500 E zei:Leuk project. als je hulp nodig hebt, mail maar![]()
Thnx Marco!
@ Michel: Ik vind de Kodiaq één van de meest karakterloze bakken die er te koop zijn, ik zou dus annuleren. En bij Opel hebben ze vast nog wel wat rijk uitgeruste Insignia’s op voorraad staan.
Ik heb bij hen niets in te leveren.jeust1 zei:Ik denk dat Leaseplan niet wil uitleveren omdat ze dan ook verplicht zijn om de 'oude' auto's in te nemen. Die zij hebben ze natuurlijk tegen een bepaalde restwaarde in de boeken staan en op dit moment leveren die auto's veel te weinig op via de veilingen. Ze wachten liever een aantal maanden totdat prijzen weer herstellen.
De hele automotive ligt op zijn gatW212 zei:Volgens mij gaat het transport van de auto's ook niet zo lekker. Vriend van mij zou vandaag z'n nieuwe C klasse krijgen, maar die staat vast in Born bij Koopman. Tot voor kort waren ze bij Mercedes de auto ook echt kwijt, nu zijn ze er achter dat ie daar staat. Meeste (Poolse) chauffeurs schijnen niet beschikbaar te zijn.
Zag dat Leo de Haas z'n vrachtwagen ook te koop heeft staan. Heeft al weken 0 werk.
Joe met trema l D met punt zei:Kan ik jou ook mailen voor mijn 155 project Marco?![]()
michel1975 zei:De hele automotive ligt op zijn gatW212 zei:Volgens mij gaat het transport van de auto's ook niet zo lekker. Vriend van mij zou vandaag z'n nieuwe C klasse krijgen, maar die staat vast in Born bij Koopman. Tot voor kort waren ze bij Mercedes de auto ook echt kwijt, nu zijn ze er achter dat ie daar staat. Meeste (Poolse) chauffeurs schijnen niet beschikbaar te zijn.
Zag dat Leo de Haas z'n vrachtwagen ook te koop heeft staan. Heeft al weken 0 werk.
W212 zei:Zag dat Leo de Haas z'n vrachtwagen ook te koop heeft staan. Heeft al weken 0 werk.
Moderator
Moderator
Gullwing zei:Ik hoor anders dat iedereen graag weer naar kantoor wil, de vrouw en kinderen zijn ze wel zat![]()
Aras zei:(..)
De grote klap gaat nog komen en hoelang blijft dit nadreunen?
jeust1 zei:(..)Die zij hebben ze natuurlijk tegen een bepaalde restwaarde in de boeken staan en op dit moment leveren die auto's veel te weinig op via de veilingen. Ze wachten liever een aantal maanden totdat prijzen weer herstellen. (..)
500 E zei:Het is kommer en kwel. (..)
Dat gevoel heb ik nu ook. Er komt gvd gewoon geen antwoord. Als ik zo met mijn klanten omga houd ik niets meer over. Nog maar ff overdenken of ik daar klant wil blijven.Gullideckel zei:Bij leasen zijn er altijd situaties waarbij je het gevoel krijgt aan de goden te zijn overgeleverd (en je dus zelf geen enkele invloed hebt). Ik haat dat gevoel en zal dus niet snel een auto leasen.
KadettRT zei:Niet lullig en persoonlijk bedoeld, maar ik vind dat altijd zo niets zeggend bij een PHEV als er enkel gezegd wordt wat het benzine verbruik is zonder het aantal KW te vermelden wat ernaast ook nog gebruikt is. Doen veel auto reviewers/testers. Je hebt er dan geen totaal plaatje bij. Als je over bij wijze van 1400km dus 1:14 gereden hebt is 100 liter. Maar als je er naast ook nog eens zeg 350kw verbruikt hebt is dat ~5ct de km extra. Als je een X5 kan onderhouden zullen dat de kosten niet zijn of course
Nogmaals geen persoonlijke aanval. Kan je bij de BMW in het systeem zien wat het stroomverbruik is totaal?
michel1975 zei:(..). Nog maar ff overdenken of ik daar klant wil blijven.
KadettRT zei:Ik denk dat die 7.5mile per Kwh een totaal gemiddelde is. Want een PHEV met een CD waarde van een zeecontainer (no offense) kan niet zuiniger omgaan met de energie dan een Model 3 of S denk ik. Dan zou je die 7.5 mile als deler moeten gebruiken op je gereden afstand sinds aanschaf dan weet je hoeveel Kwh je verbruikt hebt naast de benzine.
Nee ik krijg zelfs op een simpele mail geen antwoord. Ten aanzien van de annuleringskosten. Zij leveren niet dus ik ben wel benieuwd of ik dan ook aan die annuleringskosten gehouden ban.Durashift zei:michel1975 zei:(..). Nog maar ff overdenken of ik daar klant wil blijven.
Je bedoelt: of je bereid bent die 15% annuleringskosten (in/in) te gaan betalen?
Heb je al helder of de productieplaats van je Skoda al gerealiseerd is? (m.a.w., is de auto al gebouwd?)
Dat dusGullideckel zei:En de terrasjes, zodat we weer een bestemming hebben op onze toertochten![]()
michel1975 zei:Dat dusGullideckel zei:En de terrasjes, zodat we weer een bestemming hebben op onze toertochten![]()
![]()