Pietzoveel
Asfaltkampioen
Alleen die vergeelde gordijntjes.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Flieger zei:
Pietzoveel zei:Alleen die vergeelde gordijntjes....![]()
Flieger zei:
AutoLeitner.nl zei:De prijs is exclusief BTW.![]()
michel1975 zei:Je bent hier van harte welkom. Ik zal mijn mensen alvast vertellen dat ze versterking krijgen van een oude rot in het vak![]()
Yep, verse bonen koffie. Voor minder doe ik het niet.Gullwing zei:michel1975 zei:Je bent hier van harte welkom. Ik zal mijn mensen alvast vertellen dat ze versterking krijgen van een oude rot in het vak![]()
Lol, hopelijk heb je genoeg koffie
@Gulli, wow, mooie fotos, t grappige is dat mijn vader destijds precies zon kleur groene 7 serie had, en die daarna had ingeruild op een w126 in die blauwig grijze kleur. Ik heb hem de fotos doorgestuurd, maar hij geeft niet zoveel meer om die oude dingen.
Waren de ruiten van de 7 destijds al zo donkerbruin getint? Ik kan me dat namelijk niet zo herinneren.
Maar gefeliciteerd met de 504 :T
ENTE zei:
michel1975 zei:Toch blijft een mooie w116 een plaatje. Nooit gehad maar wel meerdere keren voor gekeken. Meestal knapte ik af op het interieur.
Idefiqs zei:michel1975 zei:Toch blijft een mooie w116 een plaatje. Nooit gehad maar wel meerdere keren voor gekeken. Meestal knapte ik af op het interieur.
Dat verbaasdt mij een beetje, ik vond (en vind) de interieurs van dit type juist erg fraai.
Pietzoveel zei:Ik had het met een 't' geschreven.....
Idefiqs zei:michel1975 zei:Toch blijft een mooie w116 een plaatje. Nooit gehad maar wel meerdere keren voor gekeken. Meestal knapte ik af op het interieur.
Dat verbaasd mij een beetje, ik vond (en vind) de interieurs van dit type juist erg fraai.
Dat dus.Gullideckel zei:Idefiqs zei:michel1975 zei:Toch blijft een mooie w116 een plaatje. Nooit gehad maar wel meerdere keren voor gekeken. Meestal knapte ik af op het interieur.
Dat verbaasd mij een beetje, ik vond (en vind) de interieurs van dit type juist erg fraai.
Ik denk dat Michel bedoelt dat de interieurs van aangeboden W116’s er inmiddels vaak wat uitgeleefd uitzien. Mee eens, want in een nette staat worden ze steeds zeldzamer.
Maar qua vormgeving en materiaalgebruik vind ik het W116 interieur top, en was het z’n tijd heel ver vooruit.
ENTE zei:
michel1975 zei:Dat dus.Gullideckel zei:Idefiqs zei:michel1975 zei:Toch blijft een mooie w116 een plaatje. Nooit gehad maar wel meerdere keren voor gekeken. Meestal knapte ik af op het interieur.
Ik denk dat Michel bedoelt dat de interieurs van aangeboden W116’s er inmiddels vaak wat uitgeleefd uitzien. Mee eens, want in een nette staat worden ze steeds zeldzamer.
Maar qua vormgeving en materiaalgebruik vind ik het W116 interieur top, en was het z’n tijd heel ver vooruit.
Het blijft een plaatje. Hier op kantoor is het onverminderd druk. Best bizar eigenlijk. Eigenlijk te druk. Business as usual. Maar..... Merk dat er toch wat geldverstrekkers/NHG zijn die toch wat drempels aan het opwerpen zijn. Enerzijds begrijpelijk maar aan de andere kant is dit juist het moment om er voor te zorgen dat mensen die aan de uitgavenkant willen snijden geholpen worden. Wij overleven het wel maar er zullen offers gebracht moeten worden.Gullideckel zei:Thnx Bofkont. Maar in nieuwstaat is de SL nog niet hoor, technisch is ie nu goed maar esthetisch heb ik nog wel een todo-lijstje. Interieurbekleding en houtwerk moeten nog worden aangepakt, en ik wil hem nog eens laten overspuiten. Misschien na de zomer maar eens in gang zetten.
funf zei:Ah, mooie oude Benzen in deze bizarre tijden, prachtig! Heb ook de site van Klaas de Poel Weer eens bekeken, de 320E Sportline die daar staat, is ook geweldig. Lekker stevig en sportief. Ik had ooit een zwarte 230 CE Sportline. Qua uitvoering vergelijkbaar. Zo mooi....
Gullideckel zei:Thnx Bofkont. Maar in nieuwstaat is de SL nog niet hoor, technisch is ie nu goed maar esthetisch heb ik nog wel een todo-lijstje. Interieurbekleding en houtwerk moeten nog worden aangepakt, en ik wil hem nog eens laten overspuiten. Misschien na de zomer maar eens in gang zetten.
Joe met trema l D met punt zei:Goed bezig allemaal met de hobbyauto's.
Ik heb mijn 155 ook uit de garage gepakt, na 6 maanden stilstand. Zonder problemen door de APK. Ik had vorige week bijna de hele bende ingewisseld voor een Z3 2.8 Coupé, maar uiteindelijk toch tot mijn zinnen gekomen.![]()
speedtouch zei:Wat vinden jullie van deze Mercedes?:
https://www.telegraaf.nl/video/1237855010/dit-was-de-auto-van-dick-advocaat
speedtouch zei:Wat vinden jullie van deze Mercedes?:
https://www.telegraaf.nl/video/1237855010/dit-was-de-auto-van-dick-advocaat