Volkswagen T-Roc

Ik ben in de gelukkige positie dat prijs een bijzaak is ivm een max aanschafprijs voor een leasebak (bedrijf koopt ipv lease). En in mijn geval passen ze allemaal in het budget, dan staat de Kona toch het laagst op het lijstje. Mede omdat ik in een Hyundai niet hetzelfde kwaliteitsgevoel heb als in een Audi (of vw)

(Nu in bezit van een A3 en alles voelt gewoon goed, de knopjes draaien soepel en klikken voelbaar. geeft gewoon een fijn gevoel. Lastig uit te leggen tot je het zelf merkt) Ook bij VW zit dit goed.
Bij Huyndai toch wat minder. (maar bij de Rangerover van mijn pa vind ik het ook minder verfijnd dan bij vw/audi)

Matthijs82 zei:
Total Loss zei:
@matthijs82 Klopt niet half, klopt gewoon 100%.
Dat je bij zowel VW als Audi een groot deel van de optielijst aan moet vinken om visueel tot de modellen uit de reclames / testen te komen is een feit. In dit geval kom je dan dus op genoemde bedragen uit. Bij o.a Hyundai kies je een bepaald uitrusting niveau en verder houd het op, geen extra opties mogelijk. De kale prijzen die jij noemd zijn dus heel theoretisch, een T-Roc of Q2 voor die bedragen lijken totaal niet op de testauto's hier en zal je in werkelijkheid nooit tegen gaan komen.

Volgens mij staat er toch duidelijk het volgende in de test:

Testwagenpreis 39.200 Euro 29.450 Euro 35.020 Euro

Jij leest wat je wilt lezen. Staat gewoon heel duidelijk overal bij dat de testauto's / fotomodellen kosten wat ik opgegeven heb.
( zowel in de tekst als bij de foto's ).
Je gaat me niet vertellen dat wanneer je met een auto rijd die 53k kost zoals ie erbij staat ( Q2 als voorbeeld ) je dan even die 14k aan opties compleet "wegdenkt" om aan een eerlijk vergelijk te kunnen komen. Natuurlijk dragen al die extra toeters en bellen bij aan een oordeel. De prijzen die jij opgeeft zijn ongetwijfeld de basisprijzen van de specifieke versies van vergeleken auto's. ( zonder de opties ). Nogmaals, dan heb je het dus over compleet andere auto's.

Als het zo werkt als Total Loss stelt, is het dus slim van de importeur om een volle auto mee te geven voor een test. En die demo's stoppen ze vol zodat ze klanten die opties kunnen laten zien uiteraard. Maar ik denk zelf dat er weinig consumenten zullen zijn die een Q2 van 53k bestellen.

Bimmert zei:
Als het zo werkt als Total Loss stelt, is het dus slim van de importeur om een volle auto mee te geven voor een test. En die demo's stoppen ze vol zodat ze klanten die opties kunnen laten zien uiteraard. Maar ik denk zelf dat er weinig consumenten zullen zijn die een Q2 van 53k bestellen.

Snap dat de importeur volle auto's als demo heeft, inderdaad om te kunnen laten zien welke opties er allemaal mogelijk zijn, niet meer dan logisch.
Punt is dat je op deze manier gewoon een heel scheef beeld krijgt.
Of je laat foto's zien van de "basismodellen" die wat prijs ietwat vergelijkbaar zijn en test gewoon vergelijkbare uitvoeringen / uitrustingen.
Geloof vast niet dat er veel mensen zullen zijn die een Q2 van 53k ( in DE ) gaan bestellen maar dat de auto van de plaatjes absoluut niet de versie van 39k is lijkt me nogal duidelijk.

Blijft altijd lastig hoor met die vergelijkende tests maar in deze test is het verschil wat prijs betreft wel heel bizar.
En Ja de Kona wint het kopje "prijs/kosten" in deze test.
Andere "kopjes" worden nu wellicht door de andere 2 juist gewonnen door het aanstrepen van al die dure extra's.
Dus 1x winst voor de Kona omdat ie goedkoop is wellicht wel 3x extra punten voor de Audi vanwege de vele dure opties die er als extra op zitten.
Goed voorbeeld is bijvoorbeeld dat ze het digitale instrumentarium van de T-Roc roemen, maar dat is dus niet standaard en onderdeel van die 8 mille aan opties die op de testauto zitten. Dus welke optie nemen ze nu wel mee in de test en welke niet ?

Ik verwacht van een autojournalist dat ie daar doorheen prikt. Ik hoef ook van een autotester niet te horen dat auto A beter is omdat ie 8 mille goedkoper is. Dat wil ik zelf bepalen. Ik wil weten welke op welke punten scoort, en dan bepaal ik zelf wel wat ik ervoor over heb.
Consumenten zijn geen willoze mensen die blind varen op zo'n testje en onwetend 8 mille meer gaan betalen als ze dat eigenlijk niet nodig vinden.

Maar dan nog, alleen de catalogusprijs van een auto zegt lang niet alles dus ik denk niet dat de meesten dat doorslaggevend vinden. De verkoopcijfers laten dat ook zien wat mij betreft.

Matthijs82 zei:
Het ligt dus allemaal wat dichter bij elkaar, en persoonlijk zou ik de Q2/T-Roc zeker boven de Kona prefereren. Alles voelt gewoon stukke beter in de VW/Audi.
Tussen de Q2 en T-Roc wordt het wel een lastige keuze.

De Kona is meer een B segmenter. Kijk ook naar de test in Autoweek van deze week. Daar scoort deze Kona heel behoorlijk. Dat een VW beter in elkaar steekt is echt achterhaald. De nieuwste generatie auto’s van Hyundai/ Kia hebben hier en daar wat harde plastics(alhoewel de T-Roc daar ook hoog in scoort) maar qua afwerking zitten ze wel op hetzelfde niveau. Ik kom zelf van een Audi A1 en rij Kia Niro en ben dus een ervaringsdeskundige. De VW knoppen voor de ventilatie/verwarming hebben veel speling. Dat ben ik bij Kia nog niet tegengekomen.

zeebra zei:
Matthijs82 zei:
Het ligt dus allemaal wat dichter bij elkaar, en persoonlijk zou ik de Q2/T-Roc zeker boven de Kona prefereren. Alles voelt gewoon stukke beter in de VW/Audi.
Tussen de Q2 en T-Roc wordt het wel een lastige keuze.

De Kona is meer een B segmenter. Kijk ook naar de test in Autoweek van deze week. Daar scoort deze Kona heel behoorlijk. Dat een VW beter in elkaar steekt is echt achterhaald. De nieuwste generatie auto’s van Hyundai/ Kia hebben hier en daar wat harde plastics(alhoewel de T-Roc daar ook hoog in scoort) maar qua afwerking zitten ze wel op hetzelfde niveau. Ik kom zelf van een Audi A1 en rij Kia Niro en ben dus een ervaringsdeskundige. De VW knoppen voor de ventilatie/verwarming hebben veel speling. Dat ben ik bij Kia nog niet tegengekomen.

Goed om te horen, in de laatste generatie Tuscon (jaartje terug) was ik nog niet overtuigd.

@Matthijs82: Je voorkeur kan ook te maken hebben met de andere uitstraling die de VW en Audi hebben. In dit vergelijk zou ik namelijk kiezen voor de T-roc omdat ik die gewoon mooier vind. Maar de prijzen zijn wel een beetje schrikken. Er zit algauw zo’n 20% prijsverschil tussen de Kona en de T-Roc. En dan heb je nog niet dat prachtige scherm achter je stuur. Va de Koreanen vind ik de Kia Stonic duidelijk mooier, maar ja is ook een half maatje kleiner.

Het wordt steeds lastiger vergelijken. Het hele kleine SUV segment ligt ook behoorlijk verspreid. Een Captur is er vanaf een ruime 18 mille met 90pk, en ook de 2008, Crossland en C3 Aircross bieden een kleine 81 pk motor aan. Een CX-3 is er alleen met 120pk, is langer maar minder ruim en is leverbaar vanaf bijna 23 mille. Kan je die met elkaar vergelijken? En is een CX-3 koper in een Captur geïnteresseerd als alternatief? Ik denk het niet.

Dus we kunnen uren discuzeuren of een T-Roc nu een B-segment SUV of Crossover is of niet. Feit is dat VW volgend jaar met een Polo SUV/Crossover komt en dat is een B-segmenter. Feit is dat de T-Roc qua ruimte de meeste B-segment SUV/Crossovers overtreft. VW zet 'm gewoon hoger in de markt. Qua prijs komt ie dichtbij de goedkoopste Kadjar en QQ. Maar of dat ook de concurrenten zijn? Ik denk dat de T-Roc gewoon een wat hoger, duurder en hipper alternatief voor de Golf is. En hij zal kopers aantrekken die vroeger niet naar VW keken. De Tiguan is geen Golf SUV, daarvoor is het prijsverschil is 9 mille te groot. Waar plaats je die dan? Ik denk dat het Passatrijders zijn die een Tiguan overwegen. maar daarmee is het nog steeds geen D-segment SUV.

Het blijft een eeuwige discussie. Een Suberb is een D-segmenter maar is goedkoper dan een 3-serie en qua formaat te vergelijken met een 5-serie. Een Duster is qua formaat een C-segment SUV, qua prijs goedkoper dan de gemiddelde B-segment SUV. De logica ontbreekt een beetje.

@MBdoubleyou: grappig dat je het vergelijk Passat - Tiguan aanhaalt: in ons huizenblok is er inderdaad een gezin overgestapt van een 2011 Passat naar een 2017 Tiguan.

zeebra zei:
@Matthijs82: Je voorkeur kan ook te maken hebben met de andere uitstraling die de VW en Audi hebben. In dit vergelijk zou ik namelijk kiezen voor de T-roc omdat ik die gewoon mooier vind. Maar de prijzen zijn wel een beetje schrikken. Er zit algauw zo’n 20% prijsverschil tussen de Kona en de T-Roc. En dan heb je nog niet dat prachtige scherm achter je stuur. Va de Koreanen vind ik de Kia Stonic duidelijk mooier, maar ja is ook een half maatje kleiner.

Zeker. De Kona doet mij helemaal niets.
De Tuscon vind ik echt super gaaf, jammer alleen dat het interieur mij tegen viel en een automaat alleen verkrijgbaar is met 4x4 waardoor hij erg duur wordt.

Van dit geteste trio zou ik waarschijnlijk voor de Q2 gaan, omdat ik die het leukst vind van de 3. Als hier de Huyndai badge op zat had mij niet uitgemaakt. (Al rij ik een A3, ik ben niet echt een badge-snob)

Ik kom zelf van een Audi A1 en rij Kia Niro en ben dus een ervaringsdeskundige. De VW knoppen voor de ventilatie/verwarming hebben veel speling. Dat ben ik bij Kia nog niet tegengekomen.

B-segment bv C-segment.. een CX-3 ziet er top uit van binnen maar de middentussel is duidelijk B-segment terwijl een CX-5 (C-segment) al een flinke stap omhoog is

MBdoubleyou zei:
Dus we kunnen uren discuzeuren of een T-Roc nu een B-segment SUV of Crossover is of niet. Feit is dat VW volgend jaar met een Polo SUV/Crossover komt en dat is een B-segmenter. Feit is dat de T-Roc qua ruimte de meeste B-segment SUV/Crossovers overtreft. VW zet 'm gewoon hoger in de markt. Qua prijs komt ie dichtbij de goedkoopste Kadjar en QQ. Maar of dat ook de concurrenten zijn? Ik denk dat de T-Roc gewoon een wat hoger, duurder en hipper alternatief voor de Golf is. En hij zal kopers aantrekken die vroeger niet naar VW keken. De Tiguan is geen Golf SUV, daarvoor is het prijsverschil is 9 mille te groot. Waar plaats je die dan? Ik denk dat het Passatrijders zijn die een Tiguan overwegen. maar daarmee is het nog steeds geen D-segment SUV.

Het is ook een beetje een onbenullige discussie, want waar hebben we het over. We kunnen alleen constateren dat de T-Roc kleiner is dan de Tiguan en groter dan die toekomstige T-Cross. Opel heeft de Mokka tussen de Crossland en Grandland (die Mokka groeit bij de volgende generatie ook weer een beetje), Suzuki heeft de SX4 S-Cross tussen de Vitara en oude Grand Vitara. Verder hebben die Kona en T-Roc allebei een in de basis wat volwassener platform dan de Stonic en T-Cross/Arona. Verder zijn de Q2 en T-Roc kleiner dan alle C-segment modellen, terwijl crossovers en MPV's normaliter groter zijn dan de hatchbacks waar ze van afgeleid zijn.

T-Roc R
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-t-roc-r-306bhp-suv-be-most-agile-class

sb1_8117.jpg
sb1_8112.jpg

Iemand enig idee wanneer de diesel beschikbaar komt? Deze zou vanaf de introductie beschikbaar moeten zijn, maar zie enkel benzine in de configurator.

Kijk op fleetwise.nl onder prijslijsten. Daar staat een tijdelijke 2018 prijslijst waar de diesel al in staat. Ze moeten alleen de informatie nog aanvyllen zoals specs en prijzen, dus zal spoedig beschikbaar zijn verwacht ik.

JVLITH zei:
Kijk op fleetwise.nl onder prijslijsten. Daar staat een tijdelijke 2018 prijslijst waar de diesel al in staat. Ze moeten alleen de informatie nog aanvyllen zoals specs en prijzen, dus zal spoedig beschikbaar zijn verwacht ik.
Of ik ben blind aan het worden, maar zie ook in de prijslijst enkel de prijzen van de benzine.
Wel de specificaties van de diesel motoren (1.6 TDI en 2.0 TDI), maar geen prijs.

Vraagie

Is er iemand hier die al een t-roc heeft, zie er namelijk 0,0 op de weg en ik heb eigelijk wel een paar vragen over de t-roc want ben laatst bij de dealer geweest tijdens een introductie van dit model en op zich heb ik er wel interesse in ''maar'' ik vind de afwerking bijzonder slecht van deze auto voor die prijs! Zo heeft deze auto een dashboard van een vw caddy zo hard plastic geval wat uiteindelijk gaat kraken. Is er een model waar dit niet het geval is? dus een zachter dashboard zoals wat er in de golf zit. Ook zou ik de grote navigatie willen omdat ik toch wel regelmatig muziek dvd's heb aanstaan in de auto en ook die is niet aan te vinken (komt dit nog?)

Ga je je dashboard knuffelen dan? Ga dan voor een Citroen, die hebben vaak wel een stofje op het dash (C3 Aircross, C4 Cactus). Of Mazda, met veel leer op het dash.
En afwerking en hard materiaal zijn twee verschillende dingen. Het kraken van een dash is al helemaal overdreven.

Jaha echt wel, wat denk je snuggere! dit was toch helemaal niet mijn vraag. Afwerking en hard materiaal heeft echt wel te maken met elkaar. zo had ik een polo trendline (kraak bak) en een comfordline waar geen gekraak in zat en ook nog is stiller was. In een degelijk dashboard zit ook goed isolatie materiaal en dat is bij de t-roc style niet het geval. voor 42k verwacht ik een goede a keus auto en geen b keus. Deze mening deel ik ook met een verkoper. diverse optie's die je op een polo al kan aanvinken kun je op de t-roc nog steeds niet.

Sinds gisteren is de prijslijst op fleetwise.nl aangepast en is de 1.5 DSG-7 toegevoegd als bestelbaar. Ik begreep dat in februari de diesels ook zullen worden toegevoegd.

J.

1.5 DSG-7, nice dat is de motor die ik zou willen.
Hopelijk ook snel in de configurator, vorige week nog niet.

Staat er toevallig een vanafprijs bij? (Ken het systeem niet, maar verwacht het eigenlijk niet)

Waarom sport?

Standaard AID, 17inch, LED, Dakreling chroom.

Volgens mij is het duurder om dit op een Style extra te zetten. Ik zit persoonlijk niet te wachten op de dashboard kleurtjes en aan de buitenkant ga ik denk ik voor compleet wit, of wit met zwart dak.

Dat een VW beter in elkaar steekt is echt achterhaald. De nieuwste generatie auto’s van Hyundai/ Kia hebben hier en daar wat harde plastics(alhoewel de T-Roc daar ook hoog in scoort) maar qua afwerking zitten ze wel op hetzelfde niveau.

Ik zag twee weken terug in de showroom van VW een T Roc staan. Deed het voorportier open en zag tot mijn verbazing een foeilelijke metalen 'lip' zitten bij het voorspatscherm (net onder motorkaphoogte). Zo'n matige afwerking verwacht ik niet bij VW. Maar oké, als de portieren gesloten zijn, zie je die 'lippen' niet...

Verder ging ik nog even achterin zitten. Nou, gaan zitten lukte nog wel. Maar eruit komen (schoenmaat 45), nee, helaas, dat ging niet zonder daarbij een soort circus-act te moeten uitvoeren. Allemachtig, wat krap ! Is een leuk 2-persoons karretje, maar voor een gezin wat klein. Maar goed, een gezin zal de doelgroep niet zijn....?

Als de kinderen uithuizig zijn, zou ik wel belangstelling hebben voor de 2.0 liter turbo. Dik 37 mille, maar dan heb je wel een fijne motor, automaat, ruim voldoende uitrusting en 4WD. Weet niet of ik voor dat bedrag een gelijkwaardige Subaru zou kunnen kopen, gezien de laatste paar jaar fors gestegen prijzen bij dat merk.

Die metalen strips, snap je niet helemaal. Maar snap het punt wel, niet echt netjes.
En tja, dit is een mini-suv, niet echt ontworpen voor gezinnen, daar heb je immers de Tiguan voor.

Ik moet zeggen dat ik het R-line pakket toch wel erg stoer vind staan op dit wagentje.

Vandaag even in de T-Roc gezeten. Leuke auto om van buiten te zien. Van binnen vallen de fijne VW stoelen op, het meubilair bij VW is altijd wel prima voor elkaar. Maar ik vond de gehele afwerking binnenin toch iets minder. Natuurlijk voelen de dingen die je veel aanraakt of in handen hebt (stuur, pook en knoppen middenconsole) prima aan, maar het dashboard oogt grofkorrelig en voelt ook hard aan. Ook de deurpanelen zijn grotendeels uit hard plastic opgebouwd. Volgens Volkswagen een bewuste keuze ‘na uitgebreid onderzoek onder de beoogde doelgroep’. Maar ik vind het voor een auto met een vanafprijs van 27k EUR toch wel behoorlijk tegenvallen. Dan is een Golf velen malen netter afgewerkt.

Gisteren bij Pon geweest en uitgebreid de T-Roc bekeken, vind het interieur een ontzettende afknapper, goedkope en harde materialen, volstrekt fantasieloos dashboard. Het is duidelijk dat VW moet besparen en boetes betalen, zeer zichtbaar mindere afwerking bij de laatste nieuwe modellen van VW zoals de nieuwe Polo en de T-Roc. Idd is een Golf zeer veel fraaier afgewerkt, materiaalgebruik bij de Golf is vele malen mooier.

Even wezen kijken naar de T roc, maar wat een tegenvaller met al dat plastic in het interieur. Echt gemiste kans VW.

ducruud zei:
dca492 Je slaat de spijker op zijn kop.

Ik was zeer verbaasd over het zeer grote verschil in materiaalafwerking tussen de Golf en de T-Roc, toch zelfde prijsklasse, VW zeer onwaardige materialen. Wij hebben ook een Citroen C3, en daarvan ziet het interieur en materiaalgebruik er veel beter uit dan wat VW laat zien met de T-Roc, dit terwijl onze C3 ook voornamelijk harde plastics heeft in het interieur, maar dat van de T-Roc, daar zou Tupperware zich nog voor schamen. Bovendien kost een C3 veel minder en een ander segment..... .

Helemaal opvallend, of eigenlijk ook weer niet, dat dit visueel zo overduidelijke minpunt van de T-Roc door de autojournalisten totaal niet wordt genoemd bij de tests inzake de T-Roc ....... . Overigens gaat eea ook op voor de nieuwe Polo die in dit opzicht minder te bieden heeft dan de vorige Polo.

Als er zichtbaar zo door VW sterk wordt bespaard op de nieuwe modellen hoe zien de besparingen er onderhuids dan uit, vrees het ergste op termijn voor VW als ze deze weg blijven volgen.

Helemaal opvallend, of eigenlijk ook weer niet, dat dit visueel zo overduidelijke minpunt van de T-Roc door de autojournalisten totaal niet wordt genoemd bij de tests inzake de T-Roc .....

Ik ben dat commentaar wel in diverse tests tegengekomen.

vanaf 2.40
https://www.youtube.com/watch?v=v90tTV74QZE

vanaf 3.30
https://www.youtube.com/watch?v=PI53lvJE5XI

Ik ben ook voor de gein bij T-Roc gaan kijken. Het interieur van de 48k dure versie waarin ik zat, is qua kunststof vergelijkbaar met dat van mijn Ignis. Achterin biedt de Ignis meer zitruimte.

Een Volvo XC40 is vele malen mooier afgewerkt, en die kost ook rond de 50k. BMW X1/X2 idem.

VW is de laatste jaren sowieso al bezig met bezuinigen op materialen. De Tiguan II en Touran II hebben zeer hard plastic vanbinnen, en ook de nieuwe Polo vind ik op dat gebied tegenvallen.

IN de reportage van Auto Express valt ook op hoe ongelooflijk saai het interieur is als er geen gelakte accenten worden gekozen:
geen zwart, geen stoffen met wat accenten. Nee: asgrauw, zo houdt iedereen zijn blik goed op de weg gericht want van naar het interieur te kijken riskeer je in slaap te vallen(n)

Grappig dat het anti VAG volk hier wel te vinden is terwijl ze bij "positieve" topics zich verschuilen in "hun" eigen goed nieuws bubbles.:)

P. Klieder zei:
Grappig dat het anti VAG volk hier wel te vinden is terwijl ze bij "positieve" topics zich verschuilen in "hun" eigen goed nieuws bubbles.:)

Heeft niets met anti VAG volk te maken maar het gebruik van harde plastics door VW bij de T-Roc is gewoon een feit, kan iedereen bekijken bij de dealer. VW zeer onwaardig materiaalgebruik, de gelijk geprijsde Golf is veel mooier qua materiaalgebruik.

De 'Rotstift' wordt veelvuldig gehanteerd bij VW bij de laatste nieuwe modellen zoals deze T-Roc en ook de nieuwe Polo.

Ik vind het van buiten echt wel een toffe auto om te zien, van binnen weinig bijzonders..
Daarnaast is het wel een hoop geld voor wat je krijgt!

Ik was zeker in de markt voor een dergelijke auto, ben ook de 1e dag dat hij in de showroom stond meteen gaan kijken bij de dealer.
Van buiten vind ik het een mooie auto, maar inderdaad van binnen was het gewoon te goedkoop, en daar kijk je toch het meeste tegen aan.
Ben zeker niet anti-VAG (heb 2 skoda's gehad) maar dit vond ik wel een erge afknapper, dus wij hebben maar voor iets anders gekozen. Erg jammer dat VW hier net iets te kort door de bocht is gegaan.

Heb 3 keer een VW gehad en ook 2 keer een Audi. Ben dus ook echt geen anti VAG, maar de T Roc is van binnen VAG onwaardig. Veel en veel te veel plastic.

P. Klieder zei:

Dus beetje kort door de bocht, of jij moet van plastic houden.

ducruud zei:
Heb 3 keer een VW gehad en ook 2 keer een Audi. Ben dus ook echt geen anti VAG, maar de T Roc is van binnen VAG onwaardig. Veel en veel te veel plastic.
Het viel mij ook in de nieuwe Polo op dat bijvoorbeeld de deurbekleding hard plastic is. Onprettig, want daar zit je best wel aan als je de deur opent en dicht doet. Ik vond het goedkoop aandoen, hoewel de Polo verder echt wel een stapje vooruit is tov de vorige. Ook de 1.0 TSI 3-cylinder is erg fijn.
De vorige Polo (2017) heeft stoffen bekleding rond de deurhendel.

ducruud zei:
P. Klieder zei:

Dat is waar, wel kort door de bocht. Maar kleine kern van waarheid

De auto (mijn voertuig: P) is de vierde op de veiligste lijst van het jaar dat we passeerden. Wat denk je?
https://www.otodunya.com/en-guvenli-otomobil-hangisi-35140.html

Mwoah in mijn 3 serie zitten ook onderdelen die misschien niet horen tot de top in kunststof land,maar belangrijker is dat het goed ik elkaar gezet is.
Na een paar maanden let je er niet meer op,zolang het maar piep en kraakvrij blijft.
Heb zelf ook naar deze T roc gekeken voor mijn wederhelft,interieur is wat je van een Duitse auto verwacht,iets minder als van een golf of een Passat,maar ziet er goed en degelijk uit,mijn inziens stuk beter als die Koreaanse rommel die na een poosje piepjes en kraakjes vertoont.
Tijd zal het leren of deze T roc aan de Duitse normen voldoet ik vind het in geval leuk karretje,en als vrouwlief hem wil word het hem ook.
Met de aandrijving en techniek zit het wel goed met deze VW.

P. Klieder zei:
ducruud zei:
P. Klieder zei:

Dat is waar, wel kort door de bocht. Maar kleine kern van waarheid
Klopt helemaal want bij de Kona hoor je ze niet. En als er 1 auto een afknapper is qua interieur in deze klasse is dan is het wel de Kona. Overigens wel jammer want ik kan de Kona van buiten dan wel weer waarderen. De T-Roc had van binnen wel wat spannende gemogen.

Terug
Bovenaan