Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Paulus0013 zei:Er werd vooraf gezegd rustig aan te doen. Dat is niet iedereen gelukt haha.
Upgrade 1 is het spuitwerk.Wat ben je verder nog van plan qua upgrades eigenlijk?
Dit is zeker te bizar voor woorden. Bijna 6 jaar en diverse garages verder, moet ik zelf met iets aankomen dat ik via iemand anders heb ontdekt.Mooi dat het remprobleem opgelost lijkt. Wel bizar dat je daar zo lang mee moet rondlopen.
Ik nog niet. Als je wat vindt, laat het me weten! Ben ook erg benieuwd.Iemand misschien nog ergens wat filmpjes van 'ons' gezien?
Later deze week even verder afhandelen. Nu nog even bedenken wat ik met de auto ga doen precies.
De Schaduw zei:Later deze week even verder afhandelen. Nu nog even bedenken wat ik met de auto ga doen precies.
Dat doe ik altijd voordat ik iets koop.![]()
Wat uiteindelijk heel simpel een pakking bleek. Deze auto is volgens mij nog helemaal origineel, dat zou een stuk makkelijker moeten zijn.Bij je andere auto duurde het iets langer als gemiddeld voordat dat blok lekker liep.
Zoals de titel van dit topic al aangeeft: ik heb er nu dus 3 op mijn naam.Maar dan heb je nu twee delta's er bij?
Heeft wel zo zijn sporen hoor. Ik zag wat tape op de bijrijdersstoel.Dat interieur is goed!
Nu 3, maar nummer 6 die ik heb gehad/gekocht. Nummer 1 in 2009 voor 4 maanden ofzo, nummer 2 van 2010 tot 2011 precies een jaar, nummer 3 is de blauwe HF die ik nu al weer 6 jaar heb, nummer 4 de 1.6 die ik nu 2 jaar heb, nummer 5 de zwarte sloper die ik vorig jaar zomer kocht en nu naar de sloop is en dan is dit nu nummer 6. Van de 6 waren er dus 5 een HF turbo. Ik heb nu zo'n beetje alle opties en combinaties ook wel gehad.JE hebt staan 'nummer 6', maar je hebt er op dit moment 3 in bezit toch?