Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Ik zou het openbaar vervoer gaan nemen, of een boek schrijven,
Volgens mij heeft ie hem ook via die manier er met de hand op gedraaid. Dat gaf ie vooraf nog aan het zo te gaan doen.Zat die sloopbak niet vast aan een lier dan?
Jawel, hij wist dat het om een auto ging die niet uit zichzelf rijdt, maar wel rolbaar is. Vanwege voornoemde.Wist die vervoerder niet dat het een sloper betrof?
Er was echt helemaal niets. De handrem gaf geen feedback en ging zo helemaal omhoog. Het rempedaal ging zo naar de bodem. De koppeling ging ook erg moeizaam en plakkerig.(Trouwens, remmen werken achteruit en zonder draaiende motor vaak slecht(er) )
Wat is dat nu weer voor rare opmerking? Ik heb trouwens echt een pesthekel aan het ov.Ik zou het openbaar vervoer gaan nemen, of een boek schrijven,
Die zijn in ieder geval niet ter hand gesteld en kunnen dan ook niet gelden. Daarnaast als ik al schade zou willen verhalen, sla ik toch echt een andere weg in dan dit bedrag.Afhankelijk van de vervoercondities waarop de auto is vervoerd kan je misschien nog wat vangen... Obv de Algemene Vervoers Condities binnen Nederland de waarde van de schade met een max van € 3.40 de kilo
Ja het gezeik is nu in 1 klap over. Mijn plannen natuurlijk ook. Ik had de auto graag in september meegenomen. Of anders in onderdelen had ik er ook wel wat meer aan over kunnen houden. Ik heb dus zeker water bij de wijn gedaan. September had iets mogen kosten, in onderdelen had het de kosten van het nieuwe gereedschap grotendeels moeten dekken. Ik zit nu dus met een gat.Aan de ene kant mooi dat het zo is opgelost qua defecte Delta, ja jammer van je plannen, maar goed wel minder gezeik zo.
Overmacht? Nou nee dat lijkt mij evident van niet.en is het misschien overmacht of verkeerde inschatting of wat ook, vervelend blijft hel wel.
Dat blijft een dingetje. Gelukkig heb ik in het verleden al weleens iets verkocht, dus dat geeft wel iets van een indicatie.Lijkt me een lastige situatie, want hoe bepaal je de geleden schade van een sloper?
Ik jullie ook.We hadden je zaterdag gemist trouwens!
heb je inmiddels al wat goed gereedschap op de kop getikt?
Alleen komt de boze heks wel erg vaak langsA3-White zei:beetje sarcasme Paulus, de liefde voor je HP is ongewoon, bijna een sprookje.
Paulus0013 zei:Toevallig sprak ik mijn grote vriend nog even aan de telefoon. Hij wil binnenkort zijn Delta laten taxeren en all risk gaan verzekeren. Zijn verwachting is 20.000 euro aan taxatiewaarde. Tja uh... Ik zet in op ongeveer de helft. Ik ben wel erg benieuwd welke waarde een taxateur hier aan hangt.
Nadat mijn auto is gespoten laat ik hem ook taxeren en ga ik zo snel mogelijk op zoek naar een garagebox oid zodat ie binnen kan blijven slapen. Nog beter zou zijn een huis te kopen met garage. Op de langere termijn is dat nog voordeliger ook. Een garagebox huren is ook al snel 100 euro in de maand.
De RDW moet ik eigenlijk ook nog steeds langs. Al ben ik bang dat ik na de eerst volgende upgrade weer opnieuw terug kan. In dat licht kan ik beter wachten tot het meeste gedaan is.
Mike-T5 zei:Hoe heb jij die bouten erin gedraaid?? zo te zien zonder openring en revet heel de coating kapot gemaakt . en is dat orgineel bouten en tapeinden door elkaar? ik zou de tapeinden met licht borgmiddel bevestigen en dan goede kwaliteit ringen en moeren gebruiken
rzasa zei:Lancia Delta 2.0 HF HPE 1995 Zwart
Modedit (CorZa)
Nee precies. Auto is nu gewoon rijdbaar en de rest kan je dan lekker op je eigen tempo opknappen.Ach, de motor hoeft in ieder geval niet uit elkaar voor dit euvel, dus het valt best mee.
Carfanatic zei:rzasa zei:Lancia Delta 2.0 HF HPE 1995 Zwart
Modedit (CorZa)
het bod van 2500 zou ik met beide handen vastpakken.
Paulus0013 zei:Carfanatic zei:rzasa zei:Lancia Delta 2.0 HF HPE 1995 Zwart
Modedit (CorZa)
het bod van 2500 zou ik met beide handen vastpakken.
Hoe kan je dat nu zeggen, als je niet eens weet voor welk bedrag ik de auto heb gekocht?
Misschien heb ik er wel 2300 voor betaald, dan kan 2500 niet uit.