Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt het er maar druk mee. er is ook een nieuw SMV forum in de lucht zag ik.grensrijder zei:Heren, sedert vanavond heeft Elk Merk Waardig een Facebookpagina: klikkerdeklik!
Wouter82 zei:![]()
Geldt ook voor de Alfa trouwens![]()
Kan je het je voorstellen dat je iedere dag weer die keus moet maken.Joël D. zei:Kan iemand bellamacchina een ban geven?
Ik ben jaloers.![]()
Yes!929V6 zei:En kom er zo achter dat ik het Youngtimer-event weer moet laten schieten dit jaar...Wist niet dat het samenvalt met Pinksteren, en dan gaat het jaarlijkse weekendje fietsen toch echt voor. Helaas zijn daarvoor geen andere opties.
michel1975 zei:Kan je het je voorstellen dat je iedere dag weer die keus moet maken.Joël D. zei:Kan iemand bellamacchina een ban geven?
Ik ben jaloers.![]()
Neem ik de Alfa, de Alfa, de Lancia, de 131, de 131, de 131 of de 131?
Dag in dag uit die keus. Pffffh ik heb met hem te doen. Helemaal als er nog meer volgt.![]()
MWH zei:@bellamachinna; Weer zo'n schoonheid... Wel wat minder EMW, deze.![]()
Ik twijfelde al of ik deze wel moest plaatsenInderdaad minder EMW, maar wel leuk toch
![]()
ZDRIE zei:Smarter, zwart met beige leer is wel heel mooi hoor, en zo'n dakje spuiten kost toch niet de hoofdprijs, misschien helpt polijsten nog?
Scherp inkopen en verkopen geeft natuurlijk ook minder mogelijkheden voor de inruilwaarde van je Audi.
Deze Ford kwam toch ook bij Karmann uit de fabriek? Mijn Micraatje komt ook uit de Karmann gelederen. Ze zijn failliet maar ze maakten het spul wel goed.![]()
grensrijder zei:Afschuwelijk, zo'n Focus CC, met die rare bult op zijn rug. Net een bochel.
MWH zei:@rzasa; En stel dat het gelukt was, had die Tempra dan de 21 vervangen of was het een EMW-uitbreiding?
Moderator
grensrijder zei:Twijfelaars vissen altijd achter het net. :T
Weer wat geleerd!Barri zei:Een SW is tof! Met zo'n neerklappend bumper deel als onderste achterklep!![]()
Moderator
Overigens heeft de opvolger, de Marea Weekend, ook zo'n neerklappend bumperdeel.MWH zei:Weer wat geleerd!Barri zei:Een SW is tof! Met zo'n neerklappend bumper deel als onderste achterklep!![]()
![]()